|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vond cradle altijd wel geinig maar na cruelty.. was het echt afgelopen, ze werden veel te commercieel voor mij, midian vinnik niet echt zo slecht maar eerder niet echt meer mijn stijl, khou meer van blackmetal... Je moeder. |
|
Dani: The cunt that doesn't grunt.... Eeuhm... maar idd.. dani is zn stem kwijt... op graspop was het al om te huilen.... COF zuigt idd.. (Alleen principle is gaaf!) Ik, Wil Schuurman |
|
Als het klopt is het jammer...had al de indruk dat hij live bij oudere nummers de hoogste tonen niet meer haalde... Al ben ik het er wel mee eens dat na Cruelty and the Beast de lol er een beetje af was... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Bitter Suites To Succubi is meer een EP |
|
tja...CoF is toffe muziek op cd, maar live is het verschrikkelijk bagger. Ook omdat Nicholas nu weg is... Heb zelf alle cd's vanaf The principle... t/m Midian, maar dat ze nou telkens iets vernieuwends brengen?? nee. Ook heb ik wel respect voor de teksten die ze schrijven, die zijn echt goed! Misschien idd wel tijd voor ze om te gaan rentenieren! |
|
Grr.. klein beetje aandacht nog aan COF dan: Neh.. toch niet.. |
|
quote: Juistem, 3x gezien, en 3x beetje naar de show gekeken was wel leuk, zo'n vrouw die in een reetveter op dat podium staat te dansen, maar de muziek , klinkt live echt slecht, (tenminste die 3 x) Damn die usericon Jester Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
De teksten zijn enkel goed omdat het nou eenmaal britten zijn die in het engels schrijven.. Moeilijk woord er door en klaar! CoF Dit slaat nergens op. |
|
ik vindt dat cof maar een stelletje posers |
|
alleen maar van die zogenaamde geile wijven die over het poduim kruipen gatver... |
|
quote: wij hetro mensen vinden dat niet erg.. Godverdommen.. |
|
quote: Ignorance is bliss |
|
heeft iemand de film Fear van cof al gezien? |
|
quote: hetero mannen niet misschien. |
|
PATS BOEM!! auw!! hahaha MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Zijn daar al clips van???? Fuck! Moet ik eens downloaden!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: De clip van 'Born in a burial gown' is te downloaden op kazaa. De clip van die midian cd vond ik klote, evenals het nummer zelf, de rest van die cd was nog wel aardig. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
"cof is dying" Kom je er ook achter? Is al 5 jaar zo. |
|
CoF is toch stom... en Dani helemaal Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: hey! ik die clip van Born in a Burial Gown heb ik voor de helft gezien op de BSTS cd van hun.. zat van die video troep bij MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Ik nog niet, maar als hij in de winkel ligt ben ik de eerste die hem wil hebben. the only pleasure is pain |
|
quote:die is al uit je kan het op http://WWW.THEORDEROFTHEDRAGON.COM of http://WWW.CRADLEOFFILTH.COM bestellen Godverdommen.. |
|
quote:Als je hem in de winkel koopt wordt het een censured version volgens mij. |
|
quote: Lijkt me ook ja, maar dan hou je zo goed als geen film meer over. Maar volgens mij waren ze ook helemaal niet van plan om die in de winkel te brengen, dat ze die puur via internet wilden verkopen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |