|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Cof is dying.. vreemde stelling.. Het was al dood vanaf het begin. Hoe kan het dan nu pas stervende zijn? |
|
quote: erm... nee Godverdommen.. |
|
dus nu gaan ze ook nog extra fake doen om toch nog geld binnen te krijgen Je moeder. |
|
quote:Volgens mij had 'ie altijd al zo'n kassie aan z'n riem. Waar het voor diende weet ik niet, maar zal wel voor z'n stem zijn. |
|
quote: Dat kassie is zijn noodaccu, hij is namelijk een cyborg |
|
quote:deden ze toch al best een tijdje? |
|
vandaar dat EXTRA fake Je moeder. |
|
Ik zie het verschil ook niet helemaal. Hopelijk zijn ze snel weg, dan krijgen we tenminste geen cradle-n00bs meer |
|
quote: dat zal niet lukken, cradle is cult |
|
dat soort cult zuigt aardig... krijgen we nog meer van die meelopertjes zoals -...- ( nej ik zeg niet dat jij het bent pandedinges) Je moeder. |
|
quote: Die naam die jij (waarschijnlijk) bedoeld kun je ook afkorten als Panda... |
|
tjek die corpsepaint vannem Je moeder. |
|
Die -panda lijkt verdomme wel op Dead. Alleen het 'ie geen blonde haartjes... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 26-11-2001 15:24] |
|
hoe komen jullie hier nou weer bij. zucht...zieke geesten |
|
quote: ietsje vetter ook Je moeder. |
|
quote: Jah, dies pas true, die wordt geboren met corpsepaint... wat een leven |
|
quote:Ja vooral nu. |
|
quote: dagelijks dieet van christenen en nu maar weer ontopic, cradle of geld zuigt dus errug jah Je moeder. |
|
quote: en z'n hoofd bestaat uit één stuk en hij heeft geen I transylvania shirt aan |
|
quote: |
|
quote: Als je die erbij denkt dan lijkt ie behoorlijk [Dit bericht is gewijzigd door Ares op 26-11-2001 17:34] |
|
sorry hoor mensen maar als je een live nr van COF hoord hoor je gewoon dat ie het NIET met een stemvervomer doet.... ik denk eerder van SHAGRATH (DIMMU) dat hij het doet zijn stem is echt perfect Godverdommen.. |
|
ik vind het volume verschil altijd zo mooi. één keer op doa vergat dani z'n apparaatje uit te zetten en was z'n stem inneens superhard tijdens de aankondiging [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-11-2001 16:11] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |