|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sterker nog: 90% van de BM scene (fans + bands) is mongool. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Hmz, jij gaat vast al jaren lang mee in BM scene, je weet het allemaal zo goed. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: meesterlijk WHAHAHAAHAHA Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Mensen als Nuclearbastard hebben we wel gemist hier . Komt jouw nick soms van het overcommerciele Nuclear Blast af? |
|
quote: Is NuclearBastard geen Pokemon? |
|
quote: Nee, NB komt voor in de 12e en 56e aflevering van de fabeltjeskrant. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Maar ik lees vaak dat mensen zeggen dat hun eerste black metal CD van Cradle of Filth of Dimmu Borgir was, maar dat ze daarna ook naar wat meer Noorse bands zijn gaan luisteren! Niet dat het iets met dit onderwerp temaken heeft; Als mensen zonder te weten wie het zijn, de nieuwe Dimmu Borgir luisteren, dat ze het mega vet vinden, maar als ze later de weten wie het waren, ze afhaken! Dit is in mijn metal 'kring' al een paar keer voor gekomen, BELACHELIJK! |
|
Waar gaat het nu nog eigenlijk om? De muziek of de muzikanten zelf? |
|
Sinds Uncle Fester weg is vond ik ze al minder.. en na hun gig op tattoo the planet had ik echt zoiets van 'Stelletje amateurs' wat een bagger zeg.. laatste acceptabele album was Midian.. |
|
quote: dat moeten sommigen metalheads zichzelf een af moeten vragen |
|
quote: Hmm dat lees jij vaak, maar ja, wij weten niet wat jij leest natuurlijk m.i. is beginnen met CoF of DB een onmogelijk SLECHTE manier om in de black metal te rollen en zou z.s.m. conditionering (evt. gepaard gaande met lobotomie) moeten volgen om een braakreflex op te roepen bij het zien van de namen alleen al van die bands. Dat soort bands doet helemaal geen 'goed werk', zij populariseren, ironiseren en devalueren extreme dan wel duistere muziek en maken het 'grappig', betekenisloos en onbelangrijk. Ze veranderen het in een deuntje voor de radio. Maar ik heb alweer teveel gezegd. |
|
hehe altijd leuk om zo'n topic weer omhoog te halen merk ik Je moeder. |
|
quote: Dus jij wil zeggen dat de laatste Dimmu Borgir wel een leuk deuntje voor de Radio is? nou.....ik dacht het niet hoor, maak niets uit dat je alweer teveel heb gezegt... |
|
quote: |
|
En wat maakt Dimmu Borgir dan zo commercieel? Volgens waren het Borknagar en EMPEROR die ook meededen aan de Noorse awards (maar daar mag je natuurlijk niet over klagen...) en die gaan toch ook gewoon op tour? (emperor r.i.p.), geven toch ook gewoon intervieuws?, schrijven teksten toch ook over dezelfde onderwerpen? Of moet je elke week een kerk afbranden om het genrè cool, en donker te houden! Ik haat dat gezeik! dat op nix gebaseerd is! |
|
Oh goth .. krijgen we die discussie weer ... |
|
quote: Jongen, ik weet niet wat je allemaal in je hoofd haalt. JIJ begint over kerken afbranden, en niemand anders. Wie zegt dat je 'niet mag zeiken over Emperor en Borknagar?'. JIJ. Jij voert een discussie en bedenkt van te voren de argumenten van anderen, en vervolgens betitel jij je eigen bedenksels als 'gezeik dat op niks gebaseerd is'. Houd toch je mond! |
|
en jawel! je pikt ze erzo uit! zelf constant onzin neer zetten, maar als iemand anders dat doet OEi... |
|
Alle jezus |
|
Ahum heren .. houden we het gezellig. Ik denk trouwens ook dat niet iedereen zit te wachten over de zoveelste wel/niet black metal discussie |
|
die heeft er niets mee te maken, sorry jongen niets persoonlijks hoor! maar ik doe er niet aan mee! :bier laten we het leuk houden! |
|
Hmpf. Eerst denken, dan posten en dat geldt voor iedereen. (je wil niet weten wat hier eerst stond). Vintersorg: geen woorden mij in de mond houden ajb. Je weet duidelijk niet hoe ik over muziek denk. Als ik ergens niet tegen kan is het als anderen mijn argumenten gaan zitten bedenken. Dat kan ik zelf wel, dank u. Maar goed. |
|
quote: dan niet |
|
quote: Stop er dan mee! [Dit bericht is gewijzigd door Nuclearbastard op 29-03-2002 19:49] ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |