IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : cof is dying Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-03-2002 18:45 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 maart 2002 18:44 schreef Angela Mortis het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je de rest van je 'BM-periode' alleen maar CoF en Dimmu luisert en verder nix..doodsaai
Die lui vallen er ook vrij snel uit. Zijn vooral pubers die stoer willen over komen op hun vriendjes.

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 27-03-2002 20:14 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 18:22 schreef Mutilator het volgende:
Dus je zegt eigenlijk dat de meeste BM fans debielen zijn.

Sterker nog: 90% van de BM scene (fans + bands) is mongool.

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-03-2002 20:15 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hmz, jij gaat vast al jaren lang mee in BM scene, je weet het allemaal zo goed.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 20:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 20:14 schreef Nuclearbastard het volgende:

meesterlijk WHAHAHAAHAHA

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2002 22:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 20:14 schreef Nuclearbastard het volgende:

Mensen als Nuclearbastard hebben we wel gemist hier .

Komt jouw nick soms van het overcommerciele Nuclear Blast af?

SQT
Usericon van SQT
Posted 27-03-2002 22:37 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 27 maart 2002 22:17 schreef TNightmare het volgende:
Mensen als Nuclearbastard hebben we wel gemist hier .

Komt jouw nick soms van het overcommerciele Nuclear Blast af?

Is NuclearBastard geen Pokemon?

Nuclearbastard
Posted 27-03-2002 22:44 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 22:37 schreef SQT het volgende:
Is NuclearBastard geen Pokemon?

Nee, NB komt voor in de 12e en 56e aflevering van de fabeltjeskrant.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 23:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 18:42 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind het niet debiel dat ze via die bands er in komen. Alleen het is vaak zo dat ze ALLEEN maar naar die bands luisteren. Verder kijken ze niet. Althans, niet op BM gebied.

Maar ik lees vaak dat mensen zeggen dat hun eerste black metal CD van Cradle of Filth of Dimmu Borgir was, maar dat ze daarna ook naar wat meer Noorse bands zijn gaan luisteren!

Niet dat het iets met dit onderwerp temaken heeft; Als mensen zonder te weten wie het zijn, de nieuwe Dimmu Borgir luisteren, dat ze het mega vet vinden, maar als ze later de weten wie het waren, ze afhaken! Dit is in mijn metal 'kring' al een paar keer voor gekomen, BELACHELIJK!

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 28-03-2002 0:30 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Waar gaat het nu nog eigenlijk om?
De muziek of de muzikanten zelf?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-03-2002 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sinds Uncle Fester weg is vond ik ze al minder.. en na hun gig op tattoo the planet had ik echt zoiets van 'Stelletje amateurs' wat een bagger zeg.. laatste acceptabele album was Midian..

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-03-2002 13:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 0:30 schreef Jester666 het volgende:
Waar gaat het nu nog eigenlijk om?
De muziek of de muzikanten zelf?

dat moeten sommigen metalheads zichzelf een af moeten vragen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-03-2002 13:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 23:54 schreef Vintersorg het volgende:
Maar ik lees vaak dat mensen zeggen dat hun eerste black metal CD van Cradle of Filth of Dimmu Borgir was, maar dat ze daarna ook naar wat meer Noorse bands zijn gaan luisteren!

Hmm dat lees jij vaak, maar ja, wij weten niet wat jij leest natuurlijk

m.i. is beginnen met CoF of DB een onmogelijk SLECHTE manier om in de black metal te rollen en zou z.s.m. conditionering (evt. gepaard gaande met lobotomie) moeten volgen om een braakreflex op te roepen bij het zien van de namen alleen al van die bands.
Dat soort bands doet helemaal geen 'goed werk', zij populariseren, ironiseren en devalueren extreme dan wel duistere muziek en maken het 'grappig', betekenisloos en onbelangrijk. Ze veranderen het in een deuntje voor de radio.
Maar ik heb alweer teveel gezegd.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2002 22:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe altijd leuk om zo'n topic weer omhoog te halen merk ik

Je moeder.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-03-2002 15:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 13:43 schreef Dwaallicht het volgende:

m.i. is beginnen met CoF of DB een onmogelijk SLECHTE manier om in de black metal te rollen en zou z.s.m. conditionering (evt. gepaard gaande met lobotomie) moeten volgen om een braakreflex op te roepen bij het zien van de namen alleen al van die bands.
Dat soort bands doet helemaal geen 'goed werk', zij populariseren, ironiseren en devalueren extreme dan wel duistere muziek en maken het 'grappig', betekenisloos en onbelangrijk. Ze veranderen het in een deuntje voor de radio.

Dus jij wil zeggen dat de laatste Dimmu Borgir wel een leuk deuntje voor de Radio is?
nou.....ik dacht het niet hoor, maak niets uit dat je alweer teveel heb gezegt...

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-03-2002 16:06 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 13:43 schreef Dwaallicht het volgende:

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-03-2002 16:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

En wat maakt Dimmu Borgir dan zo commercieel?

Volgens waren het Borknagar en EMPEROR die ook meededen aan de Noorse awards (maar daar mag je natuurlijk niet over klagen...) en die gaan toch ook gewoon op tour? (emperor r.i.p.), geven toch ook gewoon intervieuws?, schrijven teksten toch ook over dezelfde onderwerpen? Of moet je elke week een kerk afbranden om het genrè cool, en donker te houden!

Ik haat dat gezeik! dat op nix gebaseerd is!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2002 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh goth .. krijgen we die discussie weer ...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2002 16:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 16:24 schreef Vintersorg het volgende:
En wat maakt Dimmu Borgir dan zo commercieel?

Volgens waren het Borknagar en EMPEROR die ook meededen aan de Noorse awards (maar daar mag je natuurlijk niet over klagen...) en die gaan toch ook gewoon op tour? (emperor r.i.p.), geven toch ook gewoon intervieuws?, schrijven teksten toch ook over dezelfde onderwerpen? Of moet je elke week een kerk afbranden om het genrè cool, en donker te houden!

Jongen, ik weet niet wat je allemaal in je hoofd haalt. JIJ begint over kerken afbranden, en niemand anders. Wie zegt dat je 'niet mag zeiken over Emperor en Borknagar?'. JIJ. Jij voert een discussie en bedenkt van te voren de argumenten van anderen, en vervolgens betitel jij je eigen bedenksels als 'gezeik dat op niks gebaseerd is'.

Houd toch je mond!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-03-2002 16:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

en jawel! je pikt ze erzo uit! zelf constant onzin neer zetten, maar als iemand anders dat doet OEi...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2002 16:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Alle jezus

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2002 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ahum heren .. houden we het gezellig.

Ik denk trouwens ook dat niet iedereen zit te wachten over de zoveelste wel/niet black metal discussie

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-03-2002 16:50 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

die heeft er niets mee te maken, sorry jongen niets persoonlijks hoor! maar ik doe er niet aan mee!

:bier laten we het leuk houden!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2002 17:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmpf.

Eerst denken, dan posten en dat geldt voor iedereen. (je wil niet weten wat hier eerst stond).

Vintersorg: geen woorden mij in de mond houden ajb. Je weet duidelijk niet hoe ik over muziek denk. Als ik ergens niet tegen kan is het als anderen mijn argumenten gaan zitten bedenken. Dat kan ik zelf wel, dank u.

Maar goed.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-03-2002 17:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 17:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmpf.

Eerst denken, dan posten en dat geldt voor iedereen. (je wil niet weten wat hier eerst stond).

Vintersorg: geen woorden mij in de mond houden ajb. Je weet duidelijk niet hoe ik over muziek denk. Als ik ergens niet tegen kan is het als anderen mijn argumenten gaan zitten bedenken. Dat kan ik zelf wel, dank u.

Maar goed.

dan niet

Nuclearbastard
Posted 29-03-2002 19:48 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 16:24 schreef Vintersorg het volgende:

Stop er dan mee!

[Dit bericht is gewijzigd door Nuclearbastard op 29-03-2002 19:49]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com