|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is allenmaal gelul... Godverdommen.. |
|
hehe, als iets nep is dan if het CoF wel |
|
quote: en over dimmu borgir: wanneer speelden ze voor het laatst met een goed geluid en wanneer zong -weekveel hoe die gitarist heet - voor het laatst NIET vals?? maar nix negatiefs over die eerste 2 cds Je moeder. |
|
quote: precies in de begin periode was het onwijs cool om naar een dimmu borgir concert te gaan vonnik (dan heb ik het eigenlijk over zo'n 4 jaar terug) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: 4 jaar is errug lang , toen was panda 10 Je moeder. |
|
Ja, Dimmu was vroeger wel leuk. 1 keer gezien destijds, maar echt wel cool. |
|
Ik heb vandaag (ehm gisteren eigenlijk) de DVD Heavy left-handed & Candid gekocht. En ik vind hem erg goed. the only pleasure is pain |
|
Ik heb Fear Besteld Uncut natuurlijk. ben ik wel erg benieuwd naar. |
|
Waarom toch altijd die kritiek op Dimmu of Cradle??? Hun ambities liggen op een ander vlak, that's it.Als men goede argumenten heeft om ze af te breken (vreselijke teksten, ze beheersen hun instrumenten niet,...)ok, dan respecteer ik dat.Maar breek ze aub niet af op hun bekendheid, dat is behoorlijk zielig en egoïstisch.Nocturno Culto van Darkthrone beweert net hetzelfde (een groep waar niemand blijkbaar kritiek op heeft), die van Dimmu zitten met hun hart wel degelijk diepgeworteld in de black-metal...Is het dan zo vreemd dat zij er voor durven uitkomen dat ze van hun muziek willen kunnen leven?Mijns inziens wilt iedere band dit wel... Greetings |
|
quote: the only pleasure is pain |
|
bij cradle gaat het mij (persoonlijke mening) over het feit dat de muziek mij persoonlijk niet aanspreekt (tenminste niet de laatste 3 schijfjes) en het feit dat iedere slipknotfan met zulke shirtjes gaat lopen om als blackmetal liefhebber gezien te worden. ik ben hiertegen omdat deze lui (niet allemaal) dus in zekere zin misbruik maken van cradle en blackmetal. bij dimmu gaat dit ook op hoewel het bij deze band nog enigszins meevalt. (nog wel tenminste) maar das allemaal mijn mening Je moeder. |
|
Diew hele cradle en dimmu zijn kut instelling is gewoon pure jaloezie van die zogenaamde 'true' BM mensen Ik vind dat een kinderachtige instelling wees blij dat er meer mensen metal-liefhebbers worden. Diegen die het voor de show doen vallen toch onmiddelijk door de mand. |
|
Hmm, ik vind COF kut. De muziek staat me niet aan. Vooral de vocalen. Heeft niets met true zijn te maken, enkel met smaak. Ik waardeer daarentegen Slipknot wel, en het oudere werk van Dimmu Borgir ook. Dead things grow from deep inside... |
|
inderdaad het oude werk beter: for al tid is nog steeds één van mijn favoriete cd's Je moeder. |
|
Ik vind die laatste van Dimmu nog steeds erg goed, het drumwerk daarin vooral. |
|
"Puritanical Euphoric Mysanthropia" (of zoiets ) is de enige cd die ik ken/heb van DB (gekocht nadat ik op hun site een live-optreden heb gezien van MTV Noorwegen ofzo). En ik vindt hem echt super! Maar ook de albums van COF vindt ik heerlijk om naar te luisteren. Gewoon mijn smaak. De sfeer van de albums spreekt mij aan. Al is dat op hun laatste cd "bitter sweet..." een stuk minder. Kwam ook veel te snel na "Midian". Maar hun optreden op Tattoo The Planet was geluidstechnisch niet echt goed, met de andere acts vergeleken. Helaas. Bring The People Together |
|
vind cof op cd wel gaan, vind allen de sfeer op die cd's geweldig (zet zo'n cd wel eens op als sfeermaker, met wat wierrook... ) kortom, die muziek bereikt bij mij niet het doel wat ze hoort te bereiken denk ik. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Okay, first of all: muzikaal gezien..tja, ik kan ook wel een album als midian of PEM opnemen zoals zij dat doen. Beetje raggen, vervolgens in je computertje wat aanpassen hier en daar.. Het stelt gewoon niks voor. Geheel geen inhoud, totaal onbezield en gevoelloos gespeeld, wat ze vervolgens proberen te verbergen met wat leuke keyboard melodietjes en sound effectjes. En betreffende het feit dat ze black metal zouden zijn: deze bands hebben totaal niks met black metal te maken, qua muziek niet en qua instelling en idealen al HELEMAAL niet. Dat heeft verder niks te maken met het feit dat ze bekend zijn. SCUM FUCK |
|
CoF = eheh. like i care. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik wil jou wel eens een (in mijn ogen) meesterwerk als Dusk...and her Embrace horen opnemen! Wil niet zeggen dat ik hetgene Cradle heeft gepresteerd na Cruelty and the Beast net zo gaaf vind, maar toch... quote:Lekker belangrijk of ze wel of niet Black Metal zijn (ik vind Cradle of Filth eerder gothic )...ze maken (of maakten ) muziek die ik mooi vind, hokje is niet belangrijk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dusk and her Embrace bestaat voornamelijk uit soundeffectjes en alle fouten zijn eruit gehaald met de computer. Je denkt toch niet echt dat die lui zo strak kunnen spelen?? Verder is het totaal onbezield gespeeld. Je hoort gewoon dat de die lui de nummers zo vaak gespeeld hebben dat het ze zelf ook de strot uit komt. Betreffende het feit of ze black metal zijn of niet...ik probeerde even uit te leggen dat het dus idd geen black metal is, als reactie op een post ergens in deze topic die impliceerde dat dummy burger en CoF black metal zijn. SCUM FUCK |
|
Ok misschien is Dusk wel vet overgeproduced, maar ik vind het ook een meesterwerkje.. Nadeel is dat ze dat live NO WAY neer kunnen zz.. En zeker niet met die knettergare line-up die ze nu hebben.. Dat uncle Fester weg is, was al niet best voor Cradle (hij was volgens mij zo snel door zijn excessieve speed-gebruik ) Ik zag Robin en Dani als de harde kern van Cradle, en sinds Robin weg is is CoF ook stukken minder geworden.. En zeg nou zelf, Median was al minder maar Bitter Suites is echt helemaal nix meer Jammer voor Dani (en voor de 'oude' fanz..) maar ik denk dat het sprookje CoF bijna 'uit' is.. Ach, misschien heeft tie wel zin een nieuwe band te beginnen |
|
Maar byna iedereen die nu een beetje BM is, is meestal wel met COF of DIMMU begonnen (like moi) Godverdommen.. |
|
daar heb je gelijk in, nu de volgende stap nemen jongen maareh dat heeft verder nix te maken met je verdere nivo hiero Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |