IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : cof is dying Vorige pagina | Volgende pagina
Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-12-2001 23:00 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 18:22 schreef Pandaemonaeon het volgende:
Maar byna iedereen die nu een beetje BM is, is meestal wel met COF of DIMMU begonnen (like moi)

Whahahahah!! No offence, maar afgaande op je posts hier heb ik weinig (lees:geen) "black metal" kunnen ontdekken tussen wat je hier naar voren hebt gebracht qua bands. Kan aan mij liggen...ik heb namelijk niet bijster veel interesse in uw mening gezien de nogal kinderachtige topics die u geopend hebt hier..

En verder: lang niet iedereen is met deze bands begonnen (van al mijn vrienden ben ik voor zover ik weet de enige die met dimmu begonnen is). En de mensen die er wel mee beginnen doen dit meestal alleen doordat dit de commercieelste bands zijn die zichelf binnen het genre bm (proberen te) plaatsen, waardoor je deze gewoon als eerste tegen komt.

SCUM FUCK

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2002 22:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nu ben ik et es eens met je dux maar helaas ben je er niet meer

nouja, hier op ZM dan

Je moeder.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-03-2002 23:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Toen ik "begon" bestonden Cradle Borgir noch Dimmu of Filth.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-03-2002 23:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

1. ben ik nooit "begonnen" maar er ingerold
2. CoF heeft exact 1 luisterbare plaat gemaakt (de demo)
3. Unanimated was m'n eerste "black" band in de cd collectie (in the forest of the dreaming dead)
4. Noch dummy burger nof CoF is commercieel, dat is alleen naar "black" maatstaven zo commercieel = limb bizkut of britney speren.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 25-03-2002 23:22 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ach er is zoveel buiten CoF. Waarom maken mensen zich er zo druk over

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-03-2002 0:10 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 23:22 schreef rajackar het volgende:
ach er is zoveel buiten CoF. Waarom maken mensen zich er zo druk over

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 26-03-2002 10:06 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 22 november 2001 15:23 schreef Lord Morgoth het volgende:
no flame intended: eindelijk! Hoe minder CoF hoe beter!

*gives hand*

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 10:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De muziek wordt steeds zoetsappiger....
De zang wordt steeds slechter....
Het imago wordt steeds 'nu-metaler'....

Rede genoeg om te zeggen "CoF is dying"
Alsof ze ooit écht geleeft hebben binne de metalscene!

Ik, Wil Schuurman

Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 26-03-2002 11:28 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

quote:
Op 27 november 2001 15:51 schreef Pandaemonaeon het volgende:
sorry hoor mensen maar als je een live nr van COF hoord hoor je gewoon dat ie het NIET met een stemvervomer doet.... ik denk eerder van SHAGRATH (DIMMU) dat hij het doet zijn stem is echt perfect

laatste cd van dimmu:

shagrath uses: shure microphones and wire-less and lexicon and horg effect modules

We`re not dead we`ve never lived

NERTHUS
Usericon van NERTHUS
Posted 26-03-2002 12:39 by NERTHUS Wijzig reactieProfiel van NERTHUSQuote dit bericht

cof is dying ! - echt waar ? GEWELDIG !!! eindelijk vanaf !

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 12:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 12:39 schreef NERTHUS het volgende:
cof is dying ! - echt waar ? GEWELDIG !!! eindelijk vanaf !

Valt Dani je lastig dan ?

Ik, Wil Schuurman

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 26-03-2002 13:03 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Waarom staat dit topic op een metal forum? CoF heeft NIETS met metal te maken. CoF maakt gewoon pop-muziek en wil d.m.v. hun imago proberen de wereld te shockeren. Dit trekt natuurlijk onzekere en gefustreerde pubers aan die zich tegen hun ouders willen afzetten.

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-03-2002 21:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 13:03 schreef Nuclearbastard het volgende:
Waarom staat dit topic op een metal forum? CoF heeft NIETS met metal te maken. CoF maakt gewoon pop-muziek...

In het 2e deel van je verhaal kan ik me wel vinden, maar het gequote deel slaat geheel nergens op...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 21:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Pop-muziek staat toch voor Populaire Muziek ?

Cradle of Filth is toch populair? Teminste, ik heb al menige hitzone meisjes gezien met "Dani is the man" e.d.

Ik, Wil Schuurman

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-03-2002 21:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2002 21:15 schreef Snagger het volgende:
Pop-muziek staat toch voor Populaire Muziek ?

Cradle of Filth is toch populair? Teminste, ik heb al menige hitzone meisjes gezien met "Dani is the man" e.d.

Dat ligt eraan wat je als referentie pakt... Vergeleken met "echte (=true) pop-muziek" is CoF lang geen pop...

SQT
Usericon van SQT
Posted 26-03-2002 22:00 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Waarom staat dit topic op een metal forum? CoF heeft NIETS met metal te maken. CoF maakt gewoon pop-muziek en wil d.m.v. hun imago proberen de wereld te shockeren. Dit trekt natuurlijk onzekere en gefustreerde pubers aan die zich tegen hun ouders willen afzetten.

TNightmire heeft gelijk, CoF is geen popmuziek, steeds meer mensen kennen en waarderen het, dat wil nog niet zeggen dat het popmuziek is.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 0:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:

Dit slaat werkelijk helemaal nergens op, je haalt het niveau naar beneden!

Nuclearbastard
Posted 27-03-2002 18:06 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Jullie willen toch niet beweren dat CoF nu nog BM speelt of wel? Het eerste album vond (en vind nog steeds) ik goed. Daarna vond ik het allemaal minder. Maar waar ze tegenwoordig mee aankomen kun je niet eens metal meer noemen. Ze zijn populair! Als er iets is wat alles kapot maakt dan is het wel commercie en populariteit. Maar ja, dat zal wel niet tot jullie botte harses doordringen, want iedereen blijft er gewoon dom achter aan lopen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2002 18:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Cradle of Filth speelt geen black metal (wie heeft dat ooit beweerd?), maar VAMPYRIC/GOTHIC (vergelijk Siebenbürgen).
'k word ondertussen een beetje moe van de mensen die over Cradle of Filth oordelen zonder dat ze er verstand van hebben...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 18:13 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 18:06 schreef Nuclearbastard het volgende:
Jullie willen toch niet beweren dat CoF nu nog BM speelt of wel? Het eerste album vond (en vind nog steeds) ik goed. Daarna vond ik het allemaal minder. Maar waar ze tegenwoordig mee aankomen kun je niet eens metal meer noemen. Ze zijn populair! Als er iets is wat alles kapot maakt dan is het wel commercie en populariteit. Maar ja, dat zal wel niet tot jullie botte harses doordringen, want iedereen blijft er gewoon dom achter aan lopen.

Whahaha is hou zelf niet zo van Cradle of Filth maar deze argumenten zijn (vind ik) slecht! Veel mensen ontdekken Cradle of Filth en daarna stromen ze door naar hardere bands! dus Cradle doet volgens mij alleen maar goed werk voor de metal! en ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen er tegen zijn als een band commerieel word!

Nuclearbastard
Posted 27-03-2002 18:19 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 18:13 schreef Vintersorg het volgende:
Whahaha is hou zelf niet zo van Cradle of Filth maar deze argumenten zijn (vind ik) slecht! Veel mensen ontdekken Cradle of Filth en daarna stromen ze door naar hardere bands! dus Cradle doet volgens mij alleen maar goed werk voor de metal! en ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen er tegen zijn als een band commerieel word!

Mensen die via CoF in de BM terecht komen zijn de grootste debielen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 18:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 maart 2002 18:19 schreef Nuclearbastard het volgende:
Mensen die via CoF in de BM terecht komen zijn de grootste debielen.

Dus je zegt eigenlijk dat de meeste BM fans debielen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2002 18:30]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 18:38 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 18:22 schreef Mutilator het volgende:
Dus je zegt eigenlijk dat de meeste BM fans debielen zijn.

whahaha precies! want ik weet zeker dat 7 van de 10 mensen die Black Metal luisteren begonnen met Cradle of Filth

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-03-2002 18:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind het niet debiel dat ze via die bands er in komen. Alleen het is vaak zo dat ze ALLEEN maar naar die bands luisteren. Verder kijken ze niet. Althans, niet op BM gebied.

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 27-03-2002 18:44 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik kan me niet voorstellen dat je de rest van je 'BM-periode' alleen maar CoF en Dimmu luisert en verder nix..doodsaai

MuayThaigerrr!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com