|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
nu ben ik et es eens met je dux maar helaas ben je er niet meer nouja, hier op ZM dan Je moeder. |
|
Toen ik "begon" bestonden Cradle Borgir noch Dimmu of Filth. |
|
1. ben ik nooit "begonnen" maar er ingerold 2. CoF heeft exact 1 luisterbare plaat gemaakt (de demo) 3. Unanimated was m'n eerste "black" band in de cd collectie (in the forest of the dreaming dead) 4. Noch dummy burger nof CoF is commercieel, dat is alleen naar "black" maatstaven zo commercieel = limb bizkut of britney speren. |
|
ach er is zoveel buiten CoF. Waarom maken mensen zich er zo druk over |
|
quote: |
|
quote: *gives hand* Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
De muziek wordt steeds zoetsappiger.... De zang wordt steeds slechter.... Het imago wordt steeds 'nu-metaler'.... Rede genoeg om te zeggen "CoF is dying" Alsof ze ooit écht geleeft hebben binne de metalscene! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: laatste cd van dimmu: shagrath uses: shure microphones and wire-less and lexicon and horg effect modules We`re not dead we`ve never lived |
|
cof is dying ! - echt waar ? GEWELDIG !!! eindelijk vanaf ! |
|
quote: Valt Dani je lastig dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
Waarom staat dit topic op een metal forum? CoF heeft NIETS met metal te maken. CoF maakt gewoon pop-muziek en wil d.m.v. hun imago proberen de wereld te shockeren. Dit trekt natuurlijk onzekere en gefustreerde pubers aan die zich tegen hun ouders willen afzetten. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: In het 2e deel van je verhaal kan ik me wel vinden, maar het gequote deel slaat geheel nergens op... |
|
Pop-muziek staat toch voor Populaire Muziek ? Cradle of Filth is toch populair? Teminste, ik heb al menige hitzone meisjes gezien met "Dani is the man" e.d. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat ligt eraan wat je als referentie pakt... Vergeleken met "echte (=true) pop-muziek" is CoF lang geen pop... |
|
quote: TNightmire heeft gelijk, CoF is geen popmuziek, steeds meer mensen kennen en waarderen het, dat wil nog niet zeggen dat het popmuziek is. |
|
quote: Dit slaat werkelijk helemaal nergens op, je haalt het niveau naar beneden! |
|
Jullie willen toch niet beweren dat CoF nu nog BM speelt of wel? Het eerste album vond (en vind nog steeds) ik goed. Daarna vond ik het allemaal minder. Maar waar ze tegenwoordig mee aankomen kun je niet eens metal meer noemen. Ze zijn populair! Als er iets is wat alles kapot maakt dan is het wel commercie en populariteit. Maar ja, dat zal wel niet tot jullie botte harses doordringen, want iedereen blijft er gewoon dom achter aan lopen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Cradle of Filth speelt geen black metal (wie heeft dat ooit beweerd?), maar VAMPYRIC/GOTHIC (vergelijk Siebenbürgen). 'k word ondertussen een beetje moe van de mensen die over Cradle of Filth oordelen zonder dat ze er verstand van hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Whahaha is hou zelf niet zo van Cradle of Filth maar deze argumenten zijn (vind ik) slecht! Veel mensen ontdekken Cradle of Filth en daarna stromen ze door naar hardere bands! dus Cradle doet volgens mij alleen maar goed werk voor de metal! en ik snap nooit zo goed waarom sommige mensen er tegen zijn als een band commerieel word! |
|
quote: Mensen die via CoF in de BM terecht komen zijn de grootste debielen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Dus je zegt eigenlijk dat de meeste BM fans debielen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2002 18:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: whahaha precies! want ik weet zeker dat 7 van de 10 mensen die Black Metal luisteren begonnen met Cradle of Filth |
|
Ik vind het niet debiel dat ze via die bands er in komen. Alleen het is vaak zo dat ze ALLEEN maar naar die bands luisteren. Verder kijken ze niet. Althans, niet op BM gebied. |
|
Ik kan me niet voorstellen dat je de rest van je 'BM-periode' alleen maar CoF en Dimmu luisert en verder nix..doodsaai MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |