![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
check het damageplan messageboard. staat nog meer info + ooggetuigeverslag. Het nosjournaal kun je trouwens ook kijken via de website www.nos.nl Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
Hé, dat is nog eens goed nieuws! ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
er is niemand dood.. gewoon een publiciteits stunt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() helaas ... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
echt dom haha ![]() |
|
Als ie echt dood zou zijn had 'ie me op z'n minst wel ff kunnen bellen zeg ![]() ![]() |
|
Het staat op cnn.com Hij is wel degelijk dood. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
quote: Je bent idd een "irritante klootzak"! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
KUT ![]() ![]() |
|
met0l! ![]() |
|
Hmm toch wel vaag dat CNN met dit soort dingen meewerkt ![]() ![]() |
|
quote: CNN lijkt me behoorlijk wat betrouwbaarder dan deze post. [edit] Damn, ik was te traag met mijn post. [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 09-12-2004 13:45] ![]() |
|
Wat geloof je zelf? Een of andere gast die iets op een forum zet of cnn/bbc/nos? Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
![]() .... damn!!!!!!... ![]() ![]() |
|
quote: Jip, tis toch geen nieuws meer als een man tijdens een concert 4 anderen neerknalt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Het incident op het Great White-optreden vorig jaar werd ook gecovered door cnn. Het blijft binnenlands nieuws voor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Het is geen grap. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Hij had het over het meewerken aan de vermeende 'grap'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
nope Pritt kills the Brazilian glue-scene ![]() |
|
http://nbc4i.feedroom.com/iframeset.jsp?ord=935481 links 'club shooting' After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
Wat een ravage moet het daar geweest zijn. Dat dit weer mogelijk is, en dat binnen de metal, onbegrijpelijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik ben benieuwd of er nog wat terecht komt van het satyricon optreden vanavond in dezelfde zaal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ik gok erop dat er een CSI team nog bezig is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |