|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
te triest voor woorden dit... een held is niet meer www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De wereld is sick.... |
|
|
|
heavy shit m0f0's. alas, het christelijke geneuzel hoeft dan weer niet... |
|
WTF, ik lees dit nu pas allemaal. hier zijn gewoon geen woorden voor...GODVERDOMME! tis dat ik op het moment best brak ben en helaas niet veel puf meer heb om alles door te lezen (blabbermouth ed. ) 1 van de grootste gitaarhelden in de metalscene is niet meer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Idd, toen ik het vanochtend in de Spits las, begon het pas echt tot me door te dringen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Triest nieuws. Maar part of the act??? Bazzio Attacks!!! |
|
Ach ja, mensen komen, mensen gaan... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja maar mensen horen "natuurlijk" te gaan en niet gedwongen. Bazzio Attacks!!! |
|
Ach, wat hoort... Subtiel kamerolifantje |
|
... damn... ik hoorde gister iemand zeggen waarom die vent begon te schieten..... dat maakt de zaak nog erger! Het schijnt te gaan om een (ex?!)Pantera-fan die helemaal flipte nadat Pantera door een ruzie (ik geloof alcoholgezeik) tussen Dimebag en de zanger uiteen viel. Omdat ie pissed was is ie maar gaan schieten.... |
|
GODVERDEGODVER!!!!! Kon het haast niet geloven toen ik het las! Heb echt letterlijk 5 minuten met mn bek open van verbazing en ongeloof deze topic doorgelezen! Dit is echt triest nieuws! Lijkt me trouwens vreselijk voor Vinnie Paul ... hij en Dimebag zijn broers. Fijn ... wordt je broer voor je neus op het podium doodgeschoten [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 10-12-2004 9:26] |
|
Wat een kut nieuws. Wat is dit toch een ziekelijke wereld. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Wat een kutzooi! Ik heb btw gistetr het journaak gekeken en vanochtend de krant gelezen maar niks gezien. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Een hoop mensen kennen Dimebag natuurlijk niet. Maar dat maakt het niet minder erg. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
In de Metro stonden wel twee stukjes. DEATH METAL Bij een concert van de metalband Damageplan zijn woensdagavond in Columbus, Ohio minstens vier mensen vermoord door een schutter. De man had het plan om gitarist Dimebag Darrell Abbott ( foto ) te doden. De schutter is door de politie doodgeschoten. SCHIETPARTIJ DODEN BIJ CONCERT Zeker vijf mensen zijn woensdag bij een concert van de heavy metalband Damage Plan in het Amerikaanse Columbus doodgeschoten. Daarnaast raakte twee andere bezoekers van het optreden gewond. Muziekzender MTV berichtte gisteren dat een man op het podium stapte en zeker vier mensen doodschoot. Politiemensen schoten de schutter daarna dood. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hoera. Dat zal weer een hoop ophef veroorzaken: "zeg, ben jij ook zo iemand die mensen doodschiet op concerten?" |
|
Je leest wel eens iets van artiesten dat ze iets zeggen in de zin van 'ik zou op het podium willen sterven', maar daar zullen ze dit niet mee bedoelt hebben. Is iets dergelijks, een moord op het podium, wel eens vaker gebeurt? |
|
Moord niet dat ik weet, gewoon gestorven vrij vaak al. |
|
Heb ik gisteren over nagedacht, er zijn wel veel artiesten vermoord maar voor zover ik weet nog nooit op het podium. Zieke kankerlijer. Jammer dattie meteen daarna is doodgeschoten, had hem wel wat anders gegund. Kankerlul |
|
Tevens ben ik benieuwd of er maatregelen genomen gaan worden om herhaling te voorkomen. |
|
quote: 8 december is tevens de moorddatum van John Lennon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Erg klote. Maar goed dat ze de dader ook meteen neergeknald hebben, kan ie ook nooit meer ontoerekeningsvatbaar verklaard worden of dat soort onzin. Het was een geweldige gitarist, maar ik had het even erg gevonden als het een onbekende gitarist ofzo was. De gebeurtenis zelf is nogal ziek. |
|
quote: doorgaans worden mongolen zoals deze niet ontoerekeningsvatbaar verklaard zoals dat gaat in Nederland. [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-12-2004 12:43] Kankerlul |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |