![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee dat klopt, maar zo is het zeker opgelost. Opgeruimd staat netjes, vreet ook geen belastingsgeld meer. ![]() |
|
quote: Zoals jij dat hieronder doet dus: quote: De split van Pantera als motief stond in vele bronnen vermeld. Derhalve is het vermelden daarvan als motief minder natte vinger werk dan jouw post. En erder stel je dat illegale praktijken in een land als Amerika om weerstand vragen... Doen ze dat in Nederland, Japan en Polen ook niet dan? En sowieso zie ik niet direct een verband met het bestrijden van (vermeende) illegale praktijken en een of andere gek die iemand op podium neerknalt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: en mijn geboortedatum... [edit] ik begrijp dat je me in alle comotie ff vergat te noemen in de rij van lennon en Darrell... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 10-12-2004 12:52] ![]() |
|
quote: Tsja sorry. Ik zorg er wel voor dat je op 8 december 2005 neergeknald wordt. Dan is de ivarmythe helemaal compleet. (fade in: theme from the Twilight Zone) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: je bent mijn held vriend ![]() *bibbert* ![]() |
|
Tal van artiesten hebben al gereageerd. 's Morgens al stond er een bericht op de Black Label Society-site bijvoorbeeld. Later hebben artiesten als Ozzy, Dave Mustaine, Jonathan Davis,... hun medeleven betuigd. Ik vind het behoorlijk vreemd dat Phil Anselmo nog niet heeft gereageerd. Niet dat ik aan de wilde verhalen wil meedoen die beweren dat Dhr. Anselmo hier achter zit, verre van. Ik vraag me gewoon af of die eikel te koopig is om te reageren op de dood van zijn vroegere bandmaatje. Een maand ofzo geleden hij ie nogal wat kritiek geleverd op Damageplan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik zag net op 10TV dat de schutter een ex-marine is. Hij was geobsedeerd door Pantera en heeft ooit een auditie gedaan bij een band waarbij hij teksten van Pantera wou zingen. Hij probeerde de andere bandleden wijs te maken dat hij de teksten had geschreven. Ik zou zeggen dat we met een redelijk gestoorde persoon hebben te maken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: * In Amerika is de kans op dergelijke 'afrekeningen' een stuk groter dan in bijv. Nederland, met je gezond verstand kun je dat zelfs bedenken.. * Het motief dat jij noemt is natuurlijk veel interessanter en het wordt uiteraard door verstokte Pantera-fans bevestigd en breed uitgemeten door de Amerikaanse pers. (waarschijnlijk deels uit frustratie of vervangende verwerking van het uiteengaan van de band). * Over die 'vermeende' illegale praktijken is in het verleden al vaak geschreven en er staan genoeg bronnen daar tegenover om er in ieder geval niet meteen vanuit te gaan dat een hopeloze poging van een gestoorde fan zou zijn geweest. * Daarbij irriteer ik mij aan de sentimentele uitingen op dit forum over de dood van een gitarist die in dit land als crimineel beschouwd zou worden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hm, las net op blabbermouth dat de bassist van Superjoit Ritual heeft verklaard dat Phil 'in a state of shock' is. Ik neem mijn woorden terug. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Zowiezo of het nou een marinier was die geobeserdeerd was door pantera of gewoon iemand anders, het blijft een gestoord persoon! Jammer dat de moordernaar dood is... Dat had ik willen doen... R.I.P. Dimebag Darell, the cowboy from hell! ![]() |
|
wilde alleen maar zeggen R.I.P darrell always in my heart eigen versie op cemetery gates the reverend he turned to me with a tear in his eyes it's something new to see i didnt ask him why i will remember the love our souls had sworn to make now i watch the falling rain all my mind can see now is your (face) well i guess he took your youth we wont let him give it away we hope for bird and new found joy our love wont and this fase and when you died i didnt cry the pride within my soul you left us incomplete all alone as the memories now unfold believe the word i will unlock my door and pass the cemetery gates in memory of dimebag i wont forget you [Dit bericht is gewijzigd door demonic_debby op 10-12-2004 15:30] ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
For your information, Pat is niet dood. Enkel Dimebag, een security-man, de schutter en twee fans. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: dat klinkt wel erg grof zo Kankerlul ![]() |
|
Ja, ik heb 't ondertussen ook door. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Volgens 10TV gaat 't wel degelijk om een gefrustreerde Pantera-fan, dat werd ook bevestigd door zijn omgeving (vrienden en buren). Dat jij je irriteert aan de emotionele uitlatingen op dit forum zegt vooral veel over jou. Het getuigt iig van weinig respect en al helemaal niet van liefde voor metal. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Echt immens triest nieuws dit ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: bedankt kreeg te horen dat hij ook dood was bedankt fin om te weten dat hij nog leeft toch nog een lichtpuntje zal mijn tekst gelijk veranderen ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
* Daarbij irriteer ik mij aan de sentimentele uitingen op dit forum over de dood van een gitarist die in dit land als crimineel beschouwd zou worden. ik las dit ergens en moets het kopieren en gebruiken. ik zeg heb respect voor mensen die je de muziek geven waar je van houd en als ze dood wordne geschoten eer ze dan! en ga niet als vervelend eikeltje bijdehand zitten doen Respect the dead and honor the one you love! ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Da's gesproken! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
R.I.P. Dimebag. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaarrrgggghhh. ![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |