|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
11 april 2005 treedt PT op in de 013, de Deadwing tour [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-12-2004 15:46] |
|
ben er bij Inter faeces et urinam nascimur |
|
Wie? |
|
Whoops, inderaad. Mod, ff titel aanpassen? |
|
Merci |
|
Klinkt interessant! Maar ken er eigenlijk niet genoeg van om er weer 20 euro voor neer te leggen. |
|
100% zeker aanwezig.. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ik zeg check! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
check! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Topic opener óók check |
|
Jezus, daar wil ik wel weer heen. |
|
013, check! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: *aherm voorprog ?* |
|
cool! kijken of we die naar Leeuwarden kunnen krijgen Anders op en neer naar de tilburg! [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 24-12-2004 11:43] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote:Als dat je lukt!!! PS. niet in Mukkes aub Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Misschien ga ik daar wel heen. Album In Absentia van ze vind ik tamelijk briljant. Stuk voor stuk goeie nummers op die cd. |
|
Ik heb er 'slechts' 4 cd's van en ik vind ze stuk voor stuk briljant. En dat geldt ook voor het omstreden Voyage 34 |
|
quote: romein natuurlijk choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
ik denk dat ik ga proberen er in Paradiso bij te zijn So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Is er iemand die me kan vertellen wat het in de Paradiso moet gaan kosten? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nope So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: hehe, zou best aardig zijn Maar ik neem anders ook genoegen met een plaats als bezoeker hoor.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
*wil daar heen* |
|
Ken de band absoluut niet... Stijl? spelfout weggehaald... |
|
quote: http://www.porcupinetree.com/ Als je ff wacht bij het intro hoor je meteen een stuk van een vd gaafste nummers. Live echt heel cool ook! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-12-2004 15:19] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |