|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
12 Februari 2005 spelen: ASRAI en SERAPHIQUE in Het Podium te Hoogeveen zaal open: 20:00 uur start bands: 21:00 uur entree: € 6,00 meer info kun je vinden op http://www.hoseasix.com [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-12-2004 12:20] KEEP THE METAL ALIVE |
|
*geeft schop omhoog* KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: klopt! Seraphique is wel heel erg goed! |
|
seraphique is kut... rein of rien is KUT. HEeeeee willie boy Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Asrai bestaat al een stuk langer dan de gemiddelde gothic-metal-band-met-zangeresje. Vroeger was de muziek nog wel okay, beetje postpunk/wave-achtig, maar nu zijn ze dus de verkeerde kant op gegaan... no text supplied |
|
net als alle anderen dus.. wave vind ik nog aantrekkelijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Rein is een geval apart, maar hij is wel ok, vind ik! Muzikaal gezien is Seraphique erg goed! En hallo Lies! |
|
quote: Rein heeft vand ie dagen dat hij hoi zegt en als ik een x uit mezelf hoi zeg, dan kijkt ie je aan of als ik van een andere planeet kom... maar o.k. muzikaal gezien zijn ze ok. maar niet mijn smaak. Ik moet wel altijd lachen om zijn smoelwerk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: We oefenen elke zondag samen (seraphique en CL) dus om mij kan ie niet meer heen so to speak Maar mensen: gewoon Seraphique zien!!! |
|
post to elysium arrogantie Ondanks dat heeft ie wel een beste grunt in huis. Life doesn't get much better than this! |
|
Seraphique is wel grappig, maar om er nou voor naar Hoogeveen te gaan, nee. |
|
Ik heb Arsai laatst eens gezien, zelden zo'n slechte band gezien. De drumster wist niet eens wat ze moest doen tijdens de soundcheck. Ongelofelijk dat zoiets een platendeal heeft... |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ik ga ze donderdag zien, dat wordt dus een zijkrecensie schrijven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mens, waar maak je druk om? Wat kan jou het schelen of één of andere muzikant uit een band jou wel of niet gedag zegt??? Kom maar met muzikaal-technische argumenten waarom je Seraphique kut vindt. Zo niet, hou dan je bek. Ik bemoei me ook niet met muziek die ik niet kan waarderen. Ik ga toch echt niet mijn tijd besteden aan bandjes afzeiken waar ik niets mee te doen heb. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ook goeiedag Renee! Welkom! |
|
quote: Drink er nog eentje Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha, nou, dan ken je de mensen van To Elysium, of in dit geval Rein, niet echt. Geloof me, hij vind To Elysium niets om arrogant over te doen/zijn. Carnagath, dank je wel voor je pleitbetogingen ...what she said... |
|
quote: Ik vraag me af....ze hebben in ieder geval zo ongeveer de gayste bandnaam allertijden. Ik denk dat enkel Milli Vanilli meer op mijn lachspieren werkt wat bandnamen betreft. Wat spelen ze? Goffik metal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met communistische invloeden chel.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ze zijn niet op een bepaalde stijl vast te pinnen. Gothic metal spelen ze allerminst! Luister maar een sample op hun site: http://www.seraphique.com/ |
|
Ikke ga er zeker wel bij zijn!! Go Seraphique!! |
|
Ik niet... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Go Imke, Go Imke! |
|
quote: Het woord 'vanille' in een band- of artiestennaam staat garant voor homo erotiek. Mee eens. Daarentegen weet ik nog een hele hoop metalbands met gayere namen. Een lijst zou volgen, als ik niet voornemens zou zijn geen bands af te zeiken op een anonieme pussy manier als internetfora. quote: Geintje zeker? Dan mag je mij vertellen wat dat 'gothic metal' precies inhoudt. Paradise Lost heette 15 jaar geleden ook 'gothic', maar dat etiket gaat nu al niet meer op, lijkt me. Mocht je doelen op wijf-en-grunter metal, dan zit je er bijzonder ver naast. Luister de muziek eens op de seraphique site. Dat is een beteremanier om een band te beoordelen, dan af te gaan op hun naam. ...what she said... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |