|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook wel present. Life doesn't get much better than this! |
|
oeh Monolith |
|
Hoezo? Bruno Ganz is toch ook geen Nazi? |
|
een eend ? YES WEL deeeenk!! |
|
Zijn er ook VIP arrangementen te verkrijgen voor dit evenement "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Tja ik zag hem laatst in een bioscoop en iedereen begroette hem met de Hitlergroet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Dus als ik jou tegenkom en ik geef je de hitlergroet ben jij een nazi? |
|
Ik hou het bij spi-nazi van h-k !! YES WEL deeeenk!! |
|
Mijn nazi speciaal is ook niet slecht .. |
|
quote:Het was wel een beetje opvallend dat iedereen Bruno zo begroette, zeker als je zelf nog met een uniformpje rondloopt met 2 ijzeren kruizen en verkleed als hitler. Maar als je wist wie Bruno was wist je dat er nogal wat sarcasme in mijn vorige en deze post zit. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 02-01-2005 19:34] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: En als ik naar de chinees ga bestel ik altijd Nazi Goering met Fuh Jong Heil! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Karbonazi's zijn ook lekker... spelfout weggehaald... |
|
geef me dan maar karlsberg. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hier moeten Dekker en consorten toch weer een inspirerende tekst over kunnen maken Het Kampense college van B en W heeft de Ahmadiyya Moslim Gemeenschap een vergunning verstrekt om op twaalf zaterdagen van dit jaar een standplaats in te richten, zodat ze haar ideologie kan verspreiden. De Ahmadiyya-beweging is een moslimsekte die een overwinning op het christendom en het jodendom voorspelt. Voornaamste doel van de sekte is de religie van de islam ín zijn oorspronkelijke, zuivere vorm aan de wereld te presenteren en om de ware islamitische geest bij de moslims zelf te doen herleven'. Ze presenteert de islam als 'de liberale, rationele, tolerante, niet-ritualistische en levende godsdienst'. De beweging wordt binnen de islam gezien als een ketterse beweging omdat de profeet Mohammed niet als laatste profeet op aarde wordt erkend. Naar eigen zeggen heeft de beweging zo'n 200 miljoen leden, verdeeld over 125 landen. In Nederland zijn dit er 1500. De van oorsprong Pakistaanse beweging is in Pakistan verboden. Amnesty International maakt al jaren melding van vervolging van de beweging door de meerderheid van de moslims, de soennieten. Een Duitse wetenschapper beschouwt de groepering zelfs als een gevaar voor de democratie. Volgens dr. Hiltrud Schröter gaat het om een totalitaire beweging en worden de leden gehersenspoeld. Naar buiten doet de beweging zich voor als liberaal en pacifistisch, intern zou echter de bestudering van Adolf Hitlers Mein Kampf worden aanbevolen. bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/49908 |
|
Maar wij Nederlanders hebben het CDA. Zo! Pas dan maar op: onze regering zegt : het zal zo'n vaart niet lopen. Nou , dat dachten ze in 40 ook. Maar daar komen jullie nog wel achter. |
|
Ik ben er wel bij in Apeldoorn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/artikelen/stageblast_monolith.php3 Men weet wel hoe het moet klinken. Goede antwoorden cq visies heren!!! |
|
Waarom valt het trouwens op een donderdag, erg jammer.. maar ik zal er alsnog zijn. |
|
Rond die tijd waren er geen andere avonden meer vrij. |
|
En hop! Mindless Mayo heeft mij vandaag in het wild gezien tijdens het geven van een interview. Nou hoe was dat? [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 01-03-2005 15:26] |
|
pro-Duits huh?...hmmzz Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja nou werkelijk waar geweldig al zeg ik het zelf. Soppend op de nep lederen bankjes door de aanblik van zoveel stoere man in de station restauratie, balend door het missen van een trein en bibberend van de kou en alle emoties, losgekomen door het zien van de almighty TMDC Wordfuhrer.. Het was geweldig.. |
|
Een interview in een stations restauratie. Telefoon thuis afgesloten? |
|
Nee, maar over de telefoon kon ik geen handtekeningen voor zijn dochters op de cd zetten. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |