|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
I.N.R.I. speelt als eerste, toch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Doe niet zo eng! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik denk dat Grindminder iedere zondag daar de gereformeerde kerken bezoekt |
|
ja kom daar regelmatig in mijn 'Youth against christ' shirtje |
|
Nog nooit zien lopen. Een artikel over TMDC van een halve pagina in de Stentor. Wat staan jullie weer charmant op de foto. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: precies dat bedolede ik.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
2001 a space odyssey "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tot zo he bodyrotdrummer gaat een liedje van de zingende buschauffeur live meezingen met als klap op de vuurpijl de Ron Brandsteder-lach. |
|
Wieder zurück.. I.N.R.I. heerste weer, maar dat doen ze eigenlijk bij elk optreden Gave show weer kerels! Altar-native speelde erg strak moet ik zeggen, het ´Altargevoel´ is grotendeels weg bij mij, maar vanavond kwam ´t toch weer ietsje omhoog. Strakke show, al miste ik toch The Trooper TMDC niet gezien, kwam ook eigenlijk alleen maar om de foto´s voor INRI te doen, maar ze hebben ´t vast ok gedaan. Al hoop ik voor ze dat ´t publiek inmiddels ietsje enthousiaster was geworden, want ´t was weer lekker doods in Zwolle... Oja, Zm´ers gezien: - Zillah (lekker bijgekletst meissie!! ) - MindlessMayo - Xneggie - hammer - Bodyrotdrummer - FRNK - Carnagath - 7th Fallen Angel - Femaze (toch?) - luitjes van INRI [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-03-2005 23:46] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ok, dat INRI blaast inderdaad als een tiet! Leuk bandje Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Jep, zelfs na de 15e keer nog Gewoon lekker energiek altijd, en heerlijk om naar de ´rare bekken´ van Henri te kijken.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Leuke avond,met leuke bands,I.N.R.I. is altijd strak,Kelder was goed in vorm,zoals we hem graag zien Monolith gaf een goede show weg,goede presentatie! |
|
I.N.R.I blijft leuk ja die gekke bekken van de frontman, speelden een leuke set alleen had ik het idee dat het geluid hier en daar wat vervloog. Jammer van het tamme publiek en de meters afstand die ze namen van het podium. Zelfs geen pitje te bekennen, zonde! Wel voor het eerst dat ik het publiek zo 'true' zag staan kijken naar een band die een goede show neerzette. Armen over mekaar, boze blik en gaaaaaaan met die banaaaaan. Altar-Native, lekker even terug naar 'oude tijden' miste wel een aantal nummers maar dat mocht de pret niet drukken. Publiek kwam al iets meer op gang, maar nog steeds niet enthousiast. Onbegrijpelijk, Zwolle leek geen zin te hebben in een stevig potje metal. The Monolith Deathcult, ik vond het altijd al teringherrie en eigenlijk ben ik daar niet op terug gekomen. Stuk voor stuk goed in hun ding, daar twijfel ik niet over.. maar als band blijft het kut naar mijn mening. Er bleef ook maar weinig publiek over om voor te spelen, weinig actief publiek ook. Hier en daar een headbangertje maar meer was het ook niet. Best jammer voor een cd presentatie. Al met al was de opkomst ook matig, maar het was gezellig en ik hoor nu nog maar zeer weinig. Doppen vergeten, donderss! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2005 10:51] |
|
TMDC speelt zalen leeg en dus niet echt plat een studioband dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik zeg niks, straks worden ze weer boos op me enzo |
|
quote: ach het zijn toch zg. profs enzo die moeten dat maar kunnen hebben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik ben gewoon niet met00o0ooool genoeg om het te kunnen waarderen denk ik, Nile is ook kut dus sja. |
|
yep en tmdc blijft toch een nile rip off Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dan heb je het neiwue album nog niet gehoord... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: is het wat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
de intro's zijn wel grappig |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hee kappen nou, ik ben fokking serieus hier! Verdomme! |
|
TMDC is bruut, snel, goed, lomp en qua teksten ook erg vet. En die grote waffel van Dekker is alleen maar gaaf. Fijne strategie. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |