IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10 maart 2005 cd presentatie TMDC Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-03-2005 17:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

I.N.R.I. speelt als eerste, toch?

..."Hate can only create more hate"...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2005 18:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 17:51 schreef Immortella het volgende:
I.N.R.I. speelt als eerste, toch?

Volgens schema wat eerder gepost was, wel.. haast haast haast

Nix
Usericon van Nix
Posted 10-03-2005 18:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 16:58 schreef grindminder het volgende:
jajaja en ook Elim en Noordscheschut

Doe niet zo eng!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 10-03-2005 18:46 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Ik denk dat Grindminder iedere zondag daar de gereformeerde kerken bezoekt

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 10-03-2005 18:50 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

ja kom daar regelmatig in mijn 'Youth against christ' shirtje

Nix
Usericon van Nix
Posted 10-03-2005 18:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nog nooit zien lopen.

Een artikel over TMDC van een halve pagina in de Stentor.

Wat staan jullie weer charmant op de foto.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-03-2005 19:35 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 10 maart 2005 16:39 schreef grindminder het volgende:
Deze?

Human evolution gets a kickstart from some gigantic stone, okay, monolith?

precies dat bedolede ik..

Een kleine snol zit zo vol.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2005 19:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

2001 a space odyssey

"This one is older than shit, heavier than time!"

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-03-2005 19:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Tot zo he bodyrotdrummer gaat een liedje van de zingende buschauffeur live meezingen met als klap op de vuurpijl de Ron Brandsteder-lach.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-03-2005 23:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wieder zurück..

I.N.R.I. heerste weer, maar dat doen ze eigenlijk bij elk optreden
Gave show weer kerels!

Altar-native speelde erg strak moet ik zeggen, het ´Altargevoel´ is grotendeels weg bij mij, maar vanavond kwam ´t toch weer ietsje omhoog. Strakke show, al miste ik toch The Trooper

TMDC niet gezien, kwam ook eigenlijk alleen maar om de foto´s voor INRI te doen, maar ze hebben ´t vast ok gedaan.
Al hoop ik voor ze dat ´t publiek inmiddels ietsje enthousiaster was geworden, want ´t was weer lekker doods in Zwolle...

Oja, Zm´ers gezien:

- Zillah (lekker bijgekletst meissie!! )
- MindlessMayo
- Xneggie
- hammer
- Bodyrotdrummer
- FRNK
- Carnagath
- 7th Fallen Angel
- Femaze (toch?)
- luitjes van INRI

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-03-2005 23:46]

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-03-2005 23:47 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Ok, dat INRI blaast inderdaad als een tiet!
Leuk bandje

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-03-2005 23:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jep, zelfs na de 15e keer nog

Gewoon lekker energiek altijd, en heerlijk om naar de ´rare bekken´ van Henri te kijken..

Darryl-H
Usericon van Darryl-H
Posted 11-03-2005 8:02 by Darryl-H Wijzig reactieProfiel van Darryl-HQuote dit berichthttp://www.altar.nl

Leuke avond,met leuke bands,I.N.R.I. is altijd strak,Kelder was goed in vorm,zoals we hem graag zien Monolith gaf een goede show weg,goede presentatie!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 10:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

I.N.R.I blijft leuk ja die gekke bekken van de frontman, speelden een leuke set alleen had ik het idee dat het geluid hier en daar wat vervloog. Jammer van het tamme publiek en de meters afstand die ze namen van het podium. Zelfs geen pitje te bekennen, zonde! Wel voor het eerst dat ik het publiek zo 'true' zag staan kijken naar een band die een goede show neerzette. Armen over mekaar, boze blik en gaaaaaaan met die banaaaaan.

Altar-Native, lekker even terug naar 'oude tijden' miste wel een aantal nummers maar dat mocht de pret niet drukken. Publiek kwam al iets meer op gang, maar nog steeds niet enthousiast. Onbegrijpelijk, Zwolle leek geen zin te hebben in een stevig potje metal.

The Monolith Deathcult, ik vond het altijd al teringherrie en eigenlijk ben ik daar niet op terug gekomen. Stuk voor stuk goed in hun ding, daar twijfel ik niet over.. maar als band blijft het kut naar mijn mening. Er bleef ook maar weinig publiek over om voor te spelen, weinig actief publiek ook. Hier en daar een headbangertje maar meer was het ook niet. Best jammer voor een cd presentatie.

Al met al was de opkomst ook matig, maar het was gezellig en ik hoor nu nog maar zeer weinig. Doppen vergeten, donderss!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2005 10:51]

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 10:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

TMDC speelt zalen leeg en dus niet echt plat
een studioband dus

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 11:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 10:59 schreef invictis het volgende:
TMDC speelt zalen leeg en dus niet echt plat
een studioband dus

Ik zeg niks, straks worden ze weer boos op me enzo

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:00 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik zeg niks, straks worden ze weer boos op me enzo

ach het zijn toch zg. profs enzo die moeten dat maar kunnen hebben

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 11:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:01 schreef invictis het volgende:
ach het zijn toch zg. profs enzo die moeten dat maar kunnen hebben

Ik ben gewoon niet met00o0ooool genoeg om het te kunnen waarderen denk ik, Nile is ook kut dus sja.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

yep en tmdc blijft toch een nile rip off

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2005 11:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:04 schreef invictis het volgende:
yep en tmdc blijft toch een nile rip off

dan heb je het neiwue album nog niet gehoord...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:20 schreef irritante klootzak het volgende:
dan heb je het neiwue album nog niet gehoord...

is het wat?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 11:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

de intro's zijn wel grappig

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:24 schreef MindlessMayo het volgende:
de intro's zijn wel grappig

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:25 schreef invictis het volgende:

Hee kappen nou, ik ben fokking serieus hier! Verdomme!

LUDAS
IAO
Usericon van LUDAS
Posted 11-03-2005 11:28 by LUDAS Wijzig reactieProfiel van LUDASQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/ibexangelorder/

TMDC is bruut, snel, goed, lomp en qua teksten ook erg vet. En die grote waffel van Dekker is alleen maar gaaf. Fijne strategie.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com