|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Whoehoe inderdaad. |
|
quote: Paarse plectrum? Trendy! |
|
quote: Schattig! Een fan.. |
|
stone island; 1 of andere grafsloerie met 49 posts; woeha..we are very impressed, dipper 1e klas dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vond het heel tof afgelopen donderdag!! INRI was weer leuk zoals vanouds met die zanger en zn oerman uitstraling hehe.. Nog ff met de gitarist gepraat, aardige gozer!! Ff lekker zitten zeuren dat er girlies moeten komen! Altar-native: Nooit gezien, kon ik me erg mee vermaken!! TMDC: Erg gaaf!! Bliezen me zowat omver met die bas! Nu snap ik hoe je ingeklapte longen kan krijgen bij een metalconcert haha! Al met al dus een zeer geslaagde avond, leuke package!! |
|
Donderdag was Aaaaaaaaaaaarrrrrggggggghhhhhhh! Heb me wel geamuseerd, en fijn gespeult! Aaaaaaaaaaaaaaaargghhhhhhhhh |
|
Joah, was wel prettig weer. Zwols publiek heerscht, met een kladde bier een beetje bandjes kijken. Speuln en niet zeurn hehe. Inri was wel gaaf, die overdreven triggers maakten ook niemand wat uit, het is metal, geen popconcert. Leuke podiumpresentatie van de zanger ook. Altar vond ik het gaafst, lekkere muziek. En TMDC, tja, mijn muziek zal het nooit worden, maar muzikaal is het gewoon goed. Speciale vermelding voor de drummer die geniaal zat te spelen, ik vind hem veel meer iemand voor dit, dan een lamme gothicband. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Laat me raden... jij bent zeker het vriendje van die lelijke dikke trol ? |
|
quote: Nee, ik ken Invictis niet eens maarre ken ik jou wel? edit: Wat ook altijd zo jammer is dat er mensen altijd gaan schelden en andere onzinnigheid, maar zichzelf vervolgens wel angstvallig anoniem houden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-03-2005 14:56] |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee je kent me niet en dat wil ik ook liever zo houden. Het is geen schelden maar een constatering, kan ik verder ook niks aan doen... sorry. |
|
quote: Oh jij bent er zo eentje, zo'n held, eentje die zichzelf niet bekend durft te maken. |
|
hey Mayo... misschien kom je er nog wel achter.. kan je een mooie close up foto maken.. ghehehehe... carcasstrid |
|
quote: Hehehe Goed idee |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |