IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10 maart 2005 cd presentatie TMDC Vorige pagina
Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 11-03-2005 17:50 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 16:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Tsja wat jij wil, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik je bandje gewoon kut vind. Sorry hoor

Net zoals niemand er wat aan kan doen dat jij een lelijke dikke trol bent.

Sorry hoor...

Bloedzuiger
Usericon van Bloedzuiger
Posted 11-03-2005 18:20 by Bloedzuiger Wijzig reactieProfiel van BloedzuigerQuote dit bericht

Whoehoe inderdaad.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-03-2005 19:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 maart 2005 14:51 schreef TWC het volgende:

Paarse plectrum?

Trendy!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2005 2:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 17:50 schreef Stone Island het volgende:
Net zoals niemand er wat aan kan doen dat jij een lelijke dikke trol bent.

Sorry hoor...

Schattig! Een fan..

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-03-2005 3:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

stone island; 1 of andere grafsloerie met 49 posts; woeha..we are very impressed, dipper 1e klas dus

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-03-2005 13:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik vond het heel tof afgelopen donderdag!!

INRI was weer leuk zoals vanouds met die zanger en zn oerman uitstraling hehe..
Nog ff met de gitarist gepraat, aardige gozer!! Ff lekker zitten zeuren dat er girlies moeten komen!

Altar-native: Nooit gezien, kon ik me erg mee vermaken!!

TMDC: Erg gaaf!! Bliezen me zowat omver met die bas! Nu snap ik hoe je ingeklapte longen kan krijgen bij een metalconcert haha!

Al met al dus een zeer geslaagde avond, leuke package!!

Oermensch
Usericon van Oermensch
Posted 12-03-2005 20:24 by Oermensch Wijzig reactieProfiel van OermenschQuote dit bericht

Donderdag was Aaaaaaaaaaaarrrrrggggggghhhhhhh!
Heb me wel geamuseerd, en fijn gespeult!

Aaaaaaaaaaaaaaaargghhhhhhhhh

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-03-2005 21:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Joah, was wel prettig weer.
Zwols publiek heerscht, met een kladde bier een beetje bandjes kijken. Speuln en niet zeurn hehe.
Inri was wel gaaf, die overdreven triggers maakten ook niemand wat uit, het is metal, geen popconcert. Leuke podiumpresentatie van de zanger ook.
Altar vond ik het gaafst, lekkere muziek.
En TMDC, tja, mijn muziek zal het nooit worden, maar muzikaal is het gewoon goed. Speciale vermelding voor de drummer die geniaal zat te spelen, ik vind hem veel meer iemand voor dit, dan een lamme gothicband.

Life doesn't get much better than this!

Stone Island
Posted 21-03-2005 14:34 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 3:46 schreef invictis het volgende:
stone island; 1 of andere grafsloerie met 49 posts; woeha..we are very impressed, dipper 1e klas dus

Laat me raden... jij bent zeker het vriendje van die lelijke dikke trol ?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 14:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 14:34 schreef Stone Island het volgende:

Nee, ik ken Invictis niet eens maarre ken ik jou wel?

edit:
Wat ook altijd zo jammer is dat er mensen altijd gaan schelden en andere onzinnigheid, maar zichzelf vervolgens wel angstvallig anoniem houden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-03-2005 14:56]

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-03-2005 14:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 maart 2005 14:34 schreef Stone Island het volgende:

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stone Island
Posted 21-03-2005 15:23 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 14:44 schreef MindlessMayo het volgende:

Nee, ik ken Invictis niet eens maarre ken ik jou wel?

Wat ook altijd zo jammer is dat er mensen altijd gaan schelden en andere onzinnigheid, maar zichzelf vervolgens wel angstvallig anoniem houden.

Nee je kent me niet en dat wil ik ook liever zo houden.

Het is geen schelden maar een constatering, kan ik verder ook niks aan doen... sorry.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 15:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 15:23 schreef Stone Island het volgende:
Nee je kent me niet en dat wil ik ook liever zo houden.

Het is geen schelden maar een constatering, kan ik verder ook niks aan doen... sorry.

Oh jij bent er zo eentje, zo'n held, eentje die zichzelf niet bekend durft te maken.

oscura
Usericon van oscura
Posted 21-03-2005 16:19 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

hey Mayo... misschien kom je er nog wel achter.. kan je een mooie close up foto maken.. ghehehehe...

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 17:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 16:19 schreef oscura het volgende:
hey Mayo... misschien kom je er nog wel achter.. kan je een mooie close up foto maken.. ghehehehe...

Hehehe
Goed idee

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com