IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10 maart 2005 cd presentatie TMDC Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:28 schreef MindlessMayo het volgende:
Hee kappen nou, ik ben fokking serieus hier! Verdomme!

ach we houden het topic hoog dus TMDC ook weer blij

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2005 11:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de neiwue cd vindt ik zeer goed te pruimen ja..

beter als die eerste in iedergeval..

en inderdaad... de TMDC strategie werkt wel!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou dan moet ik hem toch eens een luisterpoging geven.
en ja TMDC tactiek werkt absoluut, helaas maar waar

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

irritante klootzak
Posted 11-03-2005 11:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dan zou ik de cd maar eens gaan luisteren ja, dan weet je ook waarover je praat....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 11:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 11:40 schreef irritante klootzak het volgende:
dan zou ik de cd maar eens gaan luisteren ja, dan weet je ook waarover je praat....

je hebt weer gelijk

irritante klootzak
Posted 11-03-2005 11:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-03-2005 11:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Kvond alle 3 bands gaaf, paar jammere dingen alleen.. bassdrums van INRI suckten.. klonk behoorlijk rommelig cq onstrak agv (clemens legde het uit) de instellingen van de drummodule, aanslaggevoeligheid ofzo. Maar het blijft een coole band! Kelder op zich vonnik al te gek om te zien, en TMDC ging ik erg hard weer op Sjoerd.
Verder leuke avond, alleen, nah ja.. nu suckfest zo vroeg hier blegh

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 12:25 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Jammer van InrI, de triggermodule van William gaf iedere aanslag die hij gaf driedubbbel weer. Er was amper een ritme te horen waardoor de nummers moeilijk te herkennen waren. Des altenietemin blijft het een goede liveband door podiumprestatie van Henri.

Typisch dat Mayo dan weer niet heeft gehoord dat er geen zak klopte van die drumpartijen....

Altarnative is altijd gaaf, het wordt tijd dat DMVB de stekker eruit trekt en Kelder en co de naam weer kunnen opeisen.

Onze eigen show ging goed op wat kleine foutjes na, voor het eerst hadden we een keer goed geluid op het podium.

Er was nog genoeg publiek in de zaal, dus het verhaal dat erweinig publiek overbleef om voor te spelen is overtrokken, daanasst hebben we bijna nooit headbangers, want op onze muziek valt amper te bangen.

Ik vond het een mooie opkomst voor een donderdagavond en we hebben ook nog behoorlijk goede zaken gedaan met de merch.

De package InrI, Altarnative en TMDC mag van mij wel vaker spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door TWC op 11-03-2005 12:26]

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 12:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

tuurlijk is er wel te bangen op jullie herrie, Bastille was toch een goed bewijs leek me zo, je kan ook best zeggen dat Zwolle gewoon kutpubliek had.
ok ze zullen niet zo stijf hebben gestaan als in baroeg, maar daar hebben we het al eens over gehad

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 12:31 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

De Bastille was gaaf ja,wanneer spelen we daar weer?

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 12:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 12:31 schreef TWC het volgende:
De Bastille was gaaf ja,wanneer spelen we daar weer?

de nieuwe cd is idd wel een ideale optie daarvoor inderdaad, zal het voorleggen bij de gasten dit weekend

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 11-03-2005 12:32 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Idd een goede package en mag van mij ook vaker spelen.
Maar ja AltarNative last een pauze in zeker tot het eind v/h jaar, das dan weer jammer.

Alle drie de bands een dikke voldoende , jammer van het drumprob bij INRI en iedereen had zoiets van , kan gebeuren dat het drumgeluid kut was omdat er dus iets haperde, en ja als je zelfs dat niet hoort dan behoor je tot echt wel tot de kneus der kneuzen.

De cd van TMDC is een erg goede cd geworden, NILE kloon , d8t het niet meer na deze cd. Goed geluid bovendien , en ja op donderdag is niet echt de meest geschikte avond om volledig uit je dak te gaan.

Het leek meer op een luistersessie dit x.

Zeer geslaagde avond.

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 13:06 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Invictus, wil je mij even mailen op mj.dekker@home.nl over de Bastille?

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 11-03-2005 13:30 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Geslaagde avond, jammer van de haperende module bij I,N,R,I en de eigenwijze geluidsman. Altarnative was vermakelijk maar niet mijn ding. TMDC beukte er lekker op los. Ik sta nog op de film van TMDC misschien wordt ik wel beroemd!!!

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 13:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 13:06 schreef TWC het volgende:
Invictus, wil je mij even mailen op ..... over de Bastille?

is goed als ik iets heb mail ik je over hoe of wat.

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 14:51 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

En een lol dat we hadden...

irritante klootzak
Posted 11-03-2005 14:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 14:51 schreef TWC het volgende:
En een lol dat we hadden...

bij ons kijkt deze heer altijd ietsje vrolijker....

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 14:57 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Bij ons moet ie echt aan het werk en heeft hij niets te vertellen.

As ik die kop zo zie zit ik er sterk over te denken om binnenkort maar weer eens met paint te gaan spelen.

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2005 15:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

warpaint?

irritante klootzak
Posted 11-03-2005 15:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 14:57 schreef TWC het volgende:
Bij ons moet ie echt aan het werk en heeft hij niets te vertellen.

As ik die kop zo zie zit ik er sterk over te denken om binnenkort maar weer eens met paint te gaan spelen.

of hij was al aan eht nadenken over de neiwue breakbeats die we in de Aphex Twin cover gaan doen!

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 15:47 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

In welke arena gaan we onze samenwerking vorm geven? Dat doen we natuurlijk niet in een undergroundclub maar in een arena die zich kan meten met Neurenberg.

irritante klootzak
Posted 11-03-2005 16:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

we hebben al contact mer Nürenberg gehad, maar die twijfelde over de performance.. we mochten wel spelen, maar dan zonder bannieren, spreekgestoelte etc..

dus we zullen zien
hahaha

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 16:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 12:25 schreef TWC het volgende:
Typisch dat Mayo dan weer niet heeft gehoord dat er geen zak klopte van die drumpartijen....

Wie zegt dat ik het niet of wel heb gehoord dan? Helemaal niemand, meneer met de grote duim, ik heb het daar niet over gehad in mijn lapje tekst.

Ik wil het best nog wel vermelden hoor, als het een groot probleem voor je is.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2005 16:41]

TWC
Usericon van TWC
Posted 11-03-2005 16:42 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Dat zeg je ook niet, maar het feit dat je het helemaal niet noemt in je verslagje zegt al genoeg.

"idee dat het geluid wat vervloog"

Stond er wind in de zaal?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-03-2005 16:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 16:42 schreef TWC het volgende:
Dat zeg je ook niet, maar het feit dat je het helemaal niet noemt in je verslagje zegt al genoeg.

"idee dat het geluid wat vervloog"

Stond er wind in de zaal?

Tsja wat jij wil, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik je bandje gewoon kut vind. Sorry hoor

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com