|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Je beheerst alle handtekeningen van de bandleden van TMDC. Best handig, zo af en toe. Vooral met contracten tekenen enzo, hehehe. |
|
quote: Zou je eerst de afkorting van hun bandnaam moeten leren schrijven die je deze avond al 2 keer fout schrijft On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Tdmc bekt weel beter Daarom vind ik dat de naam ook The death monolith cult moet worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Tja dat moet je met de band overleggen, daar gaan wij allemaal hier niet uber On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Face to Face geeft imo veel betere interviews dan door de foon. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Aanwezig! Om foto's te maken bij I.N.R.I. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je moet er maar zin in hebben. Gedoe enzo. |
|
quote:Als redactielid zijnde vind ik het zelf de moeite waard, je kan beter wat moeite doen voor een echt goed resultaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Arrebar, thanks voor de goede review, overigens is toetsenist Carsten Altena vast bandlid, alleen was dat nog niet het geval toen het artwork werd gemaakt. tot vrijdag |
|
quote: Dan plaats ik meteen maar effe een linkje, ik kon het niet vinden of hij nou al op deze cd had gespeeld, ik zie het nu in de kleine lettertjes staan ja. http://www.zwaremetalen.com/recensie/3951.html "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:zie ik je wel tijdens het foto's maken, sleep ook mijn vakantiekiekjes cameraatje weer mee |
|
Even kijken hoe laat ik de vrijdag erna op het werk wordt verwacht. Als dat een beetje gunstig is dan kom ik wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kanker zeg, "goede review", omdat hij positief was? Zo informatief vond ik die review nou ook weer niet.. |
|
InrI zal als eerste spelen om 20:30, daarna Altarnative om 21:30 en TMDC zal van 22:30 tot 23:15 spelen. Ik vond het een goede review ja, misschien is het duidelijker als men met cijfers gaat werken. |
|
fukc [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 03-03-2005 11:33] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Gezellig! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Present On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: He, bah, een toetsenist. Laat maar dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Tof, lang niet gezien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 14.00 pas op het werk. Goede zaak, present dus. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben er ook bij! Moet de dag erna wel vroeg uit om te werken, maar dat boeit niet! Dan maar geen bier |
|
Check! |
|
Ik vind de zanger nogal bijdehand, dus ik denk dat ik de cd maar gewoon ga downloaden en niet kopen. Het is ten slotte toch te commercieel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mooi! Hoorde dat Jaap alweer afhaakt, het mietje! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |