|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, ik zou toch zweren dat hier Radiohead liefhebbers aanwezig waren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Laat ik dan maar reageren ook al ben ik geen Radiohoofd liefhebber. |
|
2 nummers zijn cool creep kharma police Je moeder. |
|
Jah jah, ik ben Radiohead-liefhebber. Heb het gelezen hoor en hij staat in de wachtrij op audiogalaxy, alvast bedankt! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hmmmja ik hou wel van Radiohead. Maar het 'minder experimenteel' heeft mijn interesse een beetje weggenomen. En er is al zoveel muziek, dan heeft een bandje als dit niet echt veel prioriteit. Maar bedankt voor de tip hoor, daar niet van. Laat je niet ontmoedigen |
|
Lieverd...je weet niet wat je mist Als je Elliott hoort dan kom je 3 dagen niet meer uit je depressie...heerlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Anathema schijnt Radiohead erg goed te vinden. En dit zou duidelijk te horen zijn op hun nieuwe CD.... Ik weet wel dat Anathema vlgs. Davi Cavanagh graag met Radiohead zou willen touren en van Radiohead zou willen horen wat die van Anathema's nieuwe werk vinden. |
|
Elliott, als in False Cathedrals Elliott? Radiohead regeert trouwens, zowel hun redelijk normale gitaarwerk The Bends als het wat meer experimentele werk erna (Kid A, O.K. Computer), ze hebben trouwens gezegd dat ze na hun nieuwe album Hail to the Thief (net uit, heel benieuwd!!!) weer een ouderwets "normaal" gitaarrock album zouden maken... Nog meer mensen hier die Radiohead liefhebber zijn geworden sinds dit topic de vergetelheid is ingezakt? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik vind Kid A mvg wk10 |
|
quote: Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoelt was. Zo niet: |
|
Ik weet nog niet zo goed wat ik nu van de nieuwe Radiohead moet vinden. Ik vind ze live iig niet meer om aan te horen na de laatste twee platen. Die platen zelf vind ik wel leuk, maar die Tom York (?) zou op het podium eens wat minder gevoel in zijn zang moeten steken en wat meer zuivere noten pakken. Ergerlijk hoor. Wat ik ook een beetje jammer vind, is dat relatief onbekende expirimentele bands nog steeds weinig tot geen credit krijgen en Radiohead wordt geroemd om het vernieuwend zijn. En dat terwijl bands als Godspeed You Black Emperor al veel langer aan de weg timmeren. Touché, pussycat! |
|
Ik ben wel benieuwt, kan iemand wellicht een album uploaden? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik weet niet of het lukt met de nieuwste, rare beveiliging enzo maar ik ben het aan het proberen. Je moet het toch een keertje horen, niet? Ik heb de 'limited edition' (volgens mij nog meer exemplaren dan de 'limited to 25000 copies' van Immortal maar goed) en de packaging is wederom prachtig. Wel weer een erg deprimerend album, ik word er altijd erg neerslachtig van, vooral door de apathie en het zelfmedelijden dat Radiohead nogal eens uitstraalt. En Thom Yorke z'n stem breekt af en toe, met het verkeerde kippevel tot gevolg. Maar er staan ook weer een aantal pareltjes op (en een aantal miskleunen). |
|
Groeiplaatje die nieuwe.... |
|
Yes, de kaartjes binnen voor 't concert op 19 november. Lijstje maken? - filosofem |
|
Waar spelen ze, wat kost het? |
|
Gelredome, Arnhem. 42 euro kost t maar. |
|
Hmmm, ik kan die datum via google, en via de Radiohead-site niet vinden. Ehm, bah, in de Gelredome, en ik vind het best een dure grap. |
|
quote: https://tickets.lvp.nl/nl/index.htm, zoeken op Radiohead. En tja, tis duur. Maar toch een band om een keer live te zien. |
|
Ik heb alles van Radiohead, maar heb eigenlijk weinig geluisterd naar Kid A en Amnesiac, en ben ze sindsdien een beetje vergeten... Hmm, toch maar eens die nieuwe luisteren. Ik heb ze ook 4x live gezien, de eerste keer was Pablo Honey net uit. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-08-2003 19:39] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Maaruh, eigenlijk gaat dit topic dus over de band Elliott. De titel maakt melding van Radiohead omdat Elliott af en toe wel wat van die band weg heeft. Mijn excuses voor de misleidende topictitel. Heeft iemand ondertussen al eens wat van Elliott gehoord? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hij heet Danny en als ik Radiohead was, zou ik Anathema niet meenemen, weggespeeld worden door je voorprogramma is nooit leuk... ik denk wel dat het voor Anathema een goede zaak zou zijn, ze hebben kwaliteit genoeg om een breder (alternatief) publiek aan te spreken. no text supplied |
|
quote: Verrader |
|
Radiohead was een van de mooiste concerten die ik ooit heb gevoeld. prachtig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik las deze week ergens dat Elliott zichzelf heeft opgeheven... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |