IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Voor de fans van Radiohead e.a. Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Argus was geen cycloop, het was een veelogig monster. Zeus ging vreemd met Io, en toen Zeus' gemalin Hera dit ontdekte, toverde hij haar Io om in een koe om zijn overspel te verbergen. Maar Hera was erg achterdochtig en gaf Argus, het veelogig monster, het bevel om de koe die Io was te bewaken. Argus is door Hermes gedood in opdracht van Zeus.

Je informatie is incorrect, ongetwijfeld zijn je hersens half verdampt door die Celine Dion van je.




Go, Dwaallicht. Je bent een held met de status van wijlen Bellerophon die de hemel op zijn gevleugelde knol besteeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-12-2003 0:55 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Je informatie is incorrect, ongetwijfeld zijn je hersens half verdampt door die Celine Dion van je.


Geen griekse Argus, belgje van me


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 07-02-2004 23:09 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Heerlijk depressieve muziek...

Creep, Let Down, Inside my Head...geweldige nummers!


Waag eens een dansje!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-02-2004 1:51 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind Radiohead de meest omhooggevallen band allertijden, zal wel komen door die achterlijke Tom Yorke o shit, ik lees nu pas dat dit topic voor de fans is


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 08-02-2004 11:55 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

U kent hem persoonlijk?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 0:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Nee...maar ik vind deze band gewoon ietwat te bedacht (door slimme marketingmannetjes), en dan dat gejammer van Thom Yorke Drie woorden uitrekken zodat ze in een minuut passen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-02-2004 1:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 februari 2004 0:52 schreef BARABAS het volgende:
Nee...maar ik vind deze band gewoon ietwat te bedacht (door slimme marketingmannetjes), en dan dat gejammer van Thom Yorke Drie woorden uitrekken zodat ze in een minuut passen
*krabbelt zich verbaasd achter z'n hoofd* De muziek van Radiohead is er nou niet bepaald op gericht om het grote publiek te raken, zeker niet als het gaat om de CDs waar ze juist naam mee gemaakt hebben, dus waar jij dat idee van marketingmannetjes vandaan haalt is mij echt een compleet raadsel.


I'm not being rude. You're just insignificant.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 23:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja, maar waarom wordt hun shit dan zo opzichtig uitgebracht, met reclames op mtv enzo ,en van die dikke kartonnen dingen overal in platenzaken. Nee, voor mij is Radiohead niet meer dan een geslaagde marketingstunt, creeer een stel antihelden met hun zogenaamde statements (zoals nummers van een kwartier), en je kunt een aardig zakcentje verdienen aan die moeilijk te bereiken doelgroep die denkt dat ze de wereld van mtv wel doorhebben.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2004 23:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh ja...stel je voor je maakt muziek die je gaaf vindt en tevens wil je het graag verkopen. En het lukt ook nog....tsk...tsk...stout hoor.


Dat je het neit kan waarderen prima, ik ben ook geen groot fan. Dat eindeloos gezeik over ELKE artiest die het in zijn hoofd haalt om succesvol te zijn is gewoon triest en lachwekkend.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 23:24 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dan ben ik blij dat je erom kunt lachen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


slome
Usericon van slome
Posted 08-07-2006 11:42 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

*schop*

Iemand het solo album van Thom Yorke al gehoord? Erg fijn schijfje


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 18-07-2006 22:20 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Flarden ervan heb ik wel gehoord in de muziekzaak. Moet 'm zeker nog eens wat beter beluisteren want het klonk erg goed.


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-07-2007 13:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

OK COmputer en voornamelijk Kid A wordne hier veel gedraaid de laattse tijd. De eerdere platen van Radiohead ken ik nog niet. Maar potver wat steekt Kid A goed in elkaar


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2007 14:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Radiohead is gaaf en als ik het zeg dan is het zo.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2007 18:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

check

gisteren the bends gehaald, nog niet geluisterd ivm de lading cd's die ik tegelijkertijd gekocht heb. maar zal vandaag wel aan de beurt komen, lijkt me


Je moeder.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 30-07-2007 20:29 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Elliott... wat was dat een godenband, leek niet echt op Radiohead, vond ik (al begrijp ik de vergelijking ergens ook wel)... Live zeer indrukwekkend...

Radiohead? Ook een aardige band, live ook enorm de moeite waard, zelfs in een belachelijke setting als het Gelredome, omsingeld door tienduizenden marginalen...


We don't take it, we just fake it...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-10-2007 19:07 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 20:29 schreef VivaHate het volgende:
marginalen...


Dank je wel.

Trouwens, dat Radiohead probeert wel een aardige revolutie te veroorzaken/volgen.

Website Radiohead crasht door enthousiaste fans

AMSTERDAM - De website van Radiohead is tijdelijk onbereikbaar geweest omdat te veel mensen tegelijkertijd de site wilden bezoeken.

De webpagina, die inmiddels weer in de lucht is, was zo populair nadat de Britse band maandag aankondigde dat het nieuwe album voor elk willekeurig bedrag te bestellen is op de site.

Fans mogen zelf uitmaken wat ze willen betalen voor de digitale versie van 'In rainbows', die vanaf 10 oktober te downloaden is maar vooraf al besteld kan worden. Wie de digitale versie in het winkelwagentje op de website plaatst, krijgt een leeg prijsvakje te zien.

Vraagteken

Wordt vervolgens op het vraagteken naast het prijsvakje geklikt, verschijnt de boodschap: 'het is aan u'.

Ook de originele cd kan worden besteld via de website, inclusief bonusmateriaal dat niet digitaal te verkrijgen is. Deze versie, waar wel gewoon voor moet worden betaald, zal rond 3 december beschikbaar zijn.

Massaal

Volgens een woordvoerder van de band zorgde vooral het bestellen van deze cd-box, die bijna 58 euro kost, voor de massale run op de site. Hij zei tegen de BBC dat er meer interesse is voor de cd in de box dan voor de digitale versie.

http://www.inrainbows.com

Nu weet ik het niet. Noem me ouderwets maar ik heb graag een cd met boekje erbij in handen voor een eurotje of 10. Kijkend op de site kom ik dan uit bij de box. Maar deze is 58 euro. Dan heb ik wel exclusief materiaal (dat 1 dag later te downloaden is) maar ook 2 stukken vinyl waar ik niets aan heb.

Die download vindt ik helemaal niets.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-10-2007 17:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb m gedownload, en hij klinkt leuk


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2007 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

leuk dat dit topic eigenlijk niet eens over radiohead ging aanvankelijk


Je moeder.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-10-2007 18:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Tsja, maar er is geen andere. ben te lam om een nieuwe te maken


Babydoll
Usericon van Babydoll
Posted 20-10-2007 12:55 by Babydoll Wijzig reactieProfiel van BabydollQuote dit bericht

Creep is zo mooi

Veder ookwel hoor maar Creep blijft mn favo


slome
Usericon van slome
Posted 20-10-2007 12:57 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Buh nee. Doe mij zowiezo maar de nummers die op Kid A staan, stukkie sfeervoller.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-12-2009 21:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 oktober 2007 12:55 schreef Babydoll het volgende:
Creep is zo mooi

Veder ookwel hoor maar Creep blijft mn favo




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-02-2011 17:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kon het Radiohead topic niet vinden.

Maarrr.....

quote:
Radiohead presenteert zijn nieuwe album. De opvolger van 'In Rainbows' gaat 'The King of Limbs' heten en komt komende zaterdag (!) 19 februari al uit! Radiohead weet toch weer de muzikale wereld te verrassen. Het album wordt een zogenaamd Newspaper Album. Het album kan nu al besteld worden. De speciale uitvoering kan al vanaf €36,00 besteld worden. Deze bevat twee 10" inch LP's, de cd, de digitale download en een heleboel artwork.



http://www.thekingoflimbs.com/


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-03-2011 12:43 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Wat is Radiohead toch een rotslechte band geworden. OK Computer was natuurlijk geniaal, geen speld tussen te krijgen. Daarna kregen we Kid A/ Amnesiac die me nog beter bevielen, lekker experimenteel zonder het liedje uit het oog te verliezen. Dat niveau hebben ze nooit meer weten te evenaren. Op zich niet zo erg want al waren hun navolgende albums slechts half zo goed, dan nog zou er genoeg te genieten vallen.

Maar het niveau is echt drastisch gedaald de afgelopen 10 jaar en dat terwijl ze steeds langere tussenpozen nemen tussen de platen door. Ditmaal moesten we 4 jaar wachten op 8 ondermaatse "songs". Het moet toch niet gekker worden.

Vergelijk dit eens met het materiaal dat als b-kantjes werd gebruikt in hun gloriedagen; polyethylene, a reminder, bishops robes, cuttooth, pearly, talkshow host, om er maar een paar te noemen en je kunt maar tot 1 conclusie komen: Radiohead is een parodie op zichzelf geworden die het songschrijven is verleerd en dit wanhopig probeert te maskeren dmv zogenaamd heel ongeregeld, onorthodox en vrij met muziek bezig te zijn. Het komt zo geforceerd en nep over. Ik trap er niet meer in.

Valt me ook op dat ze steeds vaker ouwe songs die ze jaren geleden al live speelden nu beginnen te recyclen. Dat geeft ook te denken. Ditmaal is het de eer aan Morning Mr. Magpie die in haar originele vorm toch echt vele malen beter klonk.

Tot slot begin ik me ook steeds meer te irriteren aan die huilebalk van een Thom Yorke, wat een gemekker zeg.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen