|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad Die laatste van Radiohead vind ik trouwens echt wel hun beste, heeft wel een tijd geduurd voordat ik dat vond. Heb ook recentelijk kennis gemaakt met het oude werk (Pablo Honey, The Bends) maar dat deed me niet zoveel, teveel gewone pop/rock. Later komen die mooie melodieën en geluidslandschappen erin . Vooral op 'Hail to the Thief', wat staan daar een pareltjes op zeg. |
|
Live zijn ze ook zeer gaaf. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waar gaat deze plek heen... Radiohead fans? Ach nein! *gaat fijn naar zijn Celine Dion luisteren nu....* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Hoe DURF je die twee in een post te noemen?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wij bieden onze nederige excuses aan gij, o meesterlijke orakel van muzieksmaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ugh, alweer een brute übermetalhead die doof is geworden door distortion en alleen nog maar aan z'n trekken kan komen met METTHOOLLLL. Anders zeg je eens iets nuttigs, veelogig monster . |
|
Ja...luister dan naar Twarres ofzo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Kusjes, Roy . |
|
quote: Heb je nog die docu gezien over Twarres op NED1 of zo afgelopen zondag? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Radiohead vind ik me net wat te saai, Placebo wordt hier in huis wel regelmatig gedraaid en dat bevalt me wel ... vooral de aparte stem is erg mooi. |
|
die zou ik bijna vergeten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Placebo is ook fijn ja.... ik vind het best zieke muziek trouwens. |
|
quote: A friend with weed is a friend indeed. Ik vind Placebo iets te verwijfd eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm verwijfd i dunno ... zit een wee bit gothic uitstraling in placebo |
|
quote: Heheh hey ik had ook over mijn Mariah kerst CD kunnen beginnen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Geezz daar noem je een homoband Radiohead, is tenminste nog gaaf. Trouwens Placebo hoort niet in dit topic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Of die grote aarschplug die permanent in je ster vastzit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 1-oog heh Ehh iets nuttigs .. ehh ehh... BIER ! ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Radiohead vind ik zo vreselijk overdreven sloooommmm en overdreven kijk mij kunstzinnig doen. |
|
quote: Ach ieder zijn meug.. Leuk voor bepaalde momenten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De zanger/es is in ieder geval onzijdig genoeg zullen we maar zeggen? Nee, dan toch echt Mariah maar hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hmja, begin dan niet over homoband ... En die hoge uithalen van die radiohead gast zijn zeker een toonbeeld van heterofiliteit ... |
|
quote: Argus was geen cycloop, het was een veelogig monster. Zeus ging vreemd met Io, en toen Zeus' gemalin Hera dit ontdekte, toverde hij haar (Io dus) om in een koe om zijn overspel te verbergen. Maar Hera was erg achterdochtig en gaf Argus, het veelogig monster, het bevel om de koe die Io was te bewaken. Argus is door Hermes gedood in opdracht van Zeus. Je informatie is incorrect, ongetwijfeld zijn je hersens half verdampt door die Celine Dion van je. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-12-2003 0:45] |
|
quote: ja idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |