|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
In Rainbows wel geluisterd dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Apart, ik heb dat bij jou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap nog steeds de hype rondom Kid A niet. Staan een paar goeie tracks op, maar is verder zwaar overschat (album of the decade, pitchfork?). Daarentegen vind ik In Rainbows de beste Radiohead-plaat aller tijden en die nieuwe heb ik ook al behoorlijk plat gedraaid. Een fijn, klein album met veel variatie; luistert lekker weg. |
|
quote: even normaal doen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Precies, In Rainbows vind ik persoonlijk hun allerbeste. Die nieuwe heb ik nog niet kunnen luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die heb ik 1 of 2 keer geluisterd, misschien nog maar een kans geven dan. |
|
Zou ik doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In Rainbows Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pablo Honey The Bends OK Computer Kid A Amnesiac Hail To The Thief In Rainbows The King Of Limbs Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: My Iron Lung??? wouter023 |
|
My Iron Lung Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Fleb, ik vind de nieuwste eigenlijk best veel weg hebben van Kid A. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien wel qua stijl, maar ik vind die nieuwe nummers gewoon niet goed, het doet niks met me behalve op mn zenuwen werken. En dat had ik ook al bij In Rainbows. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Thom Yorke, die met Radiohead pas het album 'The King of Limbs' afleverde, is nummers aan het opnemen met rapper MF Doom. Die meent dat er een volledig album zit aan te komen. "We werken aan enkele duetten. Het is nog voorbarig, maar we zullen wellicht eindigen met een hele plaat, we zitten boordevol maffe ideeën", aldus Doom in het magazine 3D World. Single met Four Tet en Burial Doom en Yorke werkten in 2009 al samen aan een remix van Dooms 'Gazzillion Ear'. Intussen onthulde Yorke dat hij ook samenwerkt met folktronica-artiest Four Tet en dubstepper Burial voor een single met twee a-kanten: 'Ego' en 'Mirrors'. Daarvan zullen slechts 300 exemplaren uitgebracht worden via het label van Four Tet, Text. signature |
|
quote: Ik ben daar dus echt razend enthousiast voor. Lijkt mij een degelijk experiment. |
|
Wat vet!!! |
|
signature |
|
https://soundcloud.com/radiohead/spectre Blijkbaar was ook Radiohead gevraagd voor het nieuwste bond nummer te schrijven. Zeer vreemd dat ze dan toch voor Sam Smith hebben gekozen, zeker na het horen van het resultaat. |
|
|
|
Morgenavond, 08-05-2016 om 19u, zal wel 20u in Nederland worden, verschijnt het nieuwe album. wouter023 |
|
De nieuwe singles boeien me als nummers niet, maar ik vermoed dat het in de albumflow wel goed zal werken. |
|
Nu de nieuwe plaat (A Moon Shaped Pool) voor de tweede keer aan het beluisteren en ik vind hem echt verrassend mooi. Burn the Witch vind ik op zichzelf niet zoveel aan, als openingstrack werkt het wel. Deze plaat is sowieso de rustigste van Radiohead tot nu toe: minder bliepjes, meer liedjes. Je kan horen dat Johnny Greenwood weer meer de ruimte heeft met prachtige orkestpartijen en heerlijke broeierige jazzy vibes. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-05-2016 19:34] |
|
Die nieuwe plaat is op het eerste gehoor toch maar een saai geval. Zeker niet slecht, maar verre van spannend en met momenten is het moeilijk om van het idee af te stappen dat je iets beters kan doen dan ernaar te luisteren. Maar ik hoop op een groeier. Of niet, dan heb ik tijd om wat anders te doen. |
|
quote: Wat had je anders verwacht? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |