IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Voor de fans van Radiohead e.a. Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 10-03-2011 13:05 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mee eens. Ik heb de eerste 5 cds in de kast staan waarvan ik vooral The Bends, Ok computer en Kid A nog geregeld draai, helaas hebben ze na Amnesiac niks fatsoenlijks meer uitgebracht. Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-03-2011 13:05]


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2011 13:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

In Rainbows wel geluisterd dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2011 13:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 12:43 schreef flebbie het volgende:

Tot slot begin ik me ook steeds meer te irriteren aan die huilebalk van een Thom Yorke, wat een gemekker zeg.
Apart, ik heb dat bij jou


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 10-03-2011 13:23 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ik snap nog steeds de hype rondom Kid A niet. Staan een paar goeie tracks op, maar is verder zwaar overschat (album of the decade, pitchfork?). Daarentegen vind ik In Rainbows de beste Radiohead-plaat aller tijden en die nieuwe heb ik ook al behoorlijk plat gedraaid. Een fijn, klein album met veel variatie; luistert lekker weg.



flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-03-2011 13:28 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 maart 2011 13:12 schreef spectre het volgende:
Apart, ik heb dat bij jou


even normaal doen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2011 13:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies, In Rainbows vind ik persoonlijk hun allerbeste. Die nieuwe heb ik nog niet kunnen luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-03-2011 13:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Die heb ik 1 of 2 keer geluisterd, misschien nog maar een kans geven dan.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2011 13:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zou ik doen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-03-2011 17:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

In Rainbows


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-03-2011 18:00 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Pablo Honey
The Bends
OK Computer
Kid A
Amnesiac
Hail To The Thief
In Rainbows
The King Of Limbs


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 14-03-2011 11:34 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 18:00 schreef flebbie het volgende:
Pablo Honey
The Bends
OK Computer
Kid A
Amnesiac
Hail To The Thief
In Rainbows
The King Of Limbs


My Iron Lung???


wouter023


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-03-2011 13:08 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

My Iron Lung


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2011 13:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Fleb, ik vind de nieuwste eigenlijk best veel weg hebben van Kid A.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-03-2011 13:17 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Misschien wel qua stijl, maar ik vind die nieuwe nummers gewoon niet goed, het doet niks met me behalve op mn zenuwen werken. En dat had ik ook al bij In Rainbows.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2011 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Thom Yorke, die met Radiohead pas het album 'The King of Limbs' afleverde, is nummers aan het opnemen met rapper MF Doom. Die meent dat er een volledig album zit aan te komen. "We werken aan enkele duetten. Het is nog voorbarig, maar we zullen wellicht eindigen met een hele plaat, we zitten boordevol maffe ideeën", aldus Doom in het magazine 3D World.

Single met Four Tet en Burial
Doom en Yorke werkten in 2009 al samen aan een remix van Dooms 'Gazzillion Ear'. Intussen onthulde Yorke dat hij ook samenwerkt met folktronica-artiest Four Tet en dubstepper Burial voor een single met twee a-kanten: 'Ego' en 'Mirrors'. Daarvan zullen slechts 300 exemplaren uitgebracht worden via het label van Four Tet, Text.


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-03-2011 12:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2011 12:51 schreef Hypnos het volgende:
Thom Yorke, die met Radiohead pas het album 'The King of Limbs' afleverde, is nummers aan het opnemen met rapper MF Doom. Die meent dat er een volledig album zit aan te komen. "We werken aan enkele duetten. Het is nog voorbarig, maar we zullen wellicht eindigen met een hele plaat, we zitten boordevol maffe ideeën", aldus Doom in het magazine 3D World.


Ik ben daar dus echt razend enthousiast voor. Lijkt mij een degelijk experiment.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-03-2011 13:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat vet!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-06-2011 14:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-12-2015 13:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

https://soundcloud.com/radiohead/spectre

Blijkbaar was ook Radiohead gevraagd voor het nieuwste bond nummer te schrijven. Zeer vreemd dat ze dan toch voor Sam Smith hebben gekozen, zeker na het horen van het resultaat.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-05-2016 22:26 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




wouter023
Usericon van wouter023
Posted 07-05-2016 14:21 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Morgenavond, 08-05-2016 om 19u, zal wel 20u in Nederland worden, verschijnt het nieuwe album.


wouter023


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-05-2016 14:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De nieuwe singles boeien me als nummers niet, maar ik vermoed dat het in de albumflow wel goed zal werken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-05-2016 19:34 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nu de nieuwe plaat (A Moon Shaped Pool) voor de tweede keer aan het beluisteren en ik vind hem echt verrassend mooi. Burn the Witch vind ik op zichzelf niet zoveel aan, als openingstrack werkt het wel. Deze plaat is sowieso de rustigste van Radiohead tot nu toe: minder bliepjes, meer liedjes. Je kan horen dat Johnny Greenwood weer meer de ruimte heeft met prachtige orkestpartijen en heerlijke broeierige jazzy vibes.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-05-2016 19:34]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2016 12:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die nieuwe plaat is op het eerste gehoor toch maar een saai geval. Zeker niet slecht, maar verre van spannend en met momenten is het moeilijk om van het idee af te stappen dat je iets beters kan doen dan ernaar te luisteren. Maar ik hoop op een groeier. Of niet, dan heb ik tijd om wat anders te doen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-05-2016 12:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 mei 2016 12:18 schreef BenKnuckles het volgende:
Die nieuwe plaat is op het eerste gehoor toch maar een saai geval.


Wat had je anders verwacht?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen