|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Radiohead is wel uniek...Kan geen andere britpop aan tippen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Britpop?? |
|
Andere tip is misschien Sigur Ros uit ijsland. Wat vager en zwaar experimenteel, maar wellicht dat je als Radiohead liefhebber er iets mee kunt. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote:Ik heb wel kaarten gekocht, maar het is idd erg prijzig. Maar ik vond dat ik ze toch maar het voordeel van de twijfel moest geven. Voor het zelfde spelen ze ineens de sterren van de hemel. In het geval dat ze me teleurstellen, is het een leermoment... Touché, pussycat! |
|
quote: Ja, ik ben wel benieuwd naar die muziek eigenlijk, maar lovende woorden in de OOR hierover hebben mij tegengehouden (ik vind de OOR nl. synoniem met slechte smaak en meestal blijkt het ook te kloppen). Net zoals ik bv. ook wel benieuwd ben naar The Kings of Convenience ('Quiet is the New Loud' heet een album van ze geloof ik -- ik vind de bandnaam verdacht (alsof ze easy listening willen maken of zo) maar de albumnaam intrigerend). |
|
Sigur Ros is een grote aanrader. Fantastische stemmige muziek voor de zondagmorgen. Begin met Agaetis Byrjun, een moderne klassieker. |
|
Die hebben wij ook in de kast staan. Ik vind het een fijne plaat, maar wereldschokkend, nee. Touché, pussycat! |
|
quote: Logisch dat je Oor van slechte smaak beticht. Als metalhead zul je 99% van de muziek daarin besproken wordt wellicht niet goed vinden. Het is dan ook niet voor metalheads bedoeld. En ja, Radiohead. Ik vind hun the Bends cd de beste. Nu is het allemaal niet meer wereldschokkend. |
|
Ik vind the bends ook een zeer goed album, toch vind ik OK Computer net ff wat beter. Na OK Computer vind ik de cd's van Radiohead minder worden. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Peh, waar heb jij het nou over, ik ben helemaal geen metalhead. Ik vind de OOR gewoon een hypend kutblad met slechte recensies die er het grootste deel van de tijd òf naast zitten òf niet descriptief zijn. Dat heeft niets met een al of niet metalige smaak te maken. |
|
really, no more ELLIOTT ( yes de Elliott van 'False cathedrals'! )? maar ik heb vernomen dat ze op het moment touren... funtime fest belgie, en shows in NL en duitsland. dus uhm, you sure? |
|
quote: geen metalhead? okee, dan kan ik er nog in komen. Zelf denk ik dat we in Nederland een blad als Oor wel nodig hebben. Ze vangen op zich wel veel aankomende trends op. Sommige recensenten mag je inderdaad ook niet serieus nemen. Dat is altijd leuk als de jaarlijsten weer komen. De meeste hebben allemaal obscure Pavement-achtige klotebandjes waar nog nooit iemand van gehoord heeft, in zijn of haar lijstje staan. Dat soort gasten zijn gewoon triest. |
|
quote: Lees het voorpagina-bericht op http://www.elliottintransit.com/ maar eens. Jammer. Gelukkig heeft The Appleseed Cast net een schitterende nieuwe plaat uit, getiteld Two Conversations. Precies in het straatje waar Elliott zich ook bevond, dus dromerige emo met relatief weinig core, en een zanger met een prettig hese stem. |
|
Woensdag 19november treden ze in Arnhem Gelredome op. Wie gaat daar ook heen? Kaarten zijn wel verdomd duur. Maar mezelf een verjaardagscadeautje geven is niet erg Ik ga dus.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*zet na lange tijd spontaan Radiohead weer eens op* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik zie jou vanavond wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
overgewaardeerde troep ... |
|
quote: Ieder zijn meug... (jemig ik had kunnen happen en ik doe het niet?? ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Absoluut quote: *gaaap* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:inderdaad,na elke keer luisteren groeit de behoefte om m samen met de rest van de radiohead cd's als onderzetters te gebruiken het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Dus jij koopt Radiohead cd's, luistert ze vaak en gebruikt ze dan als onderzetters? |
|
Als je dat doet, geef ze dan maar aan mij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nee ik koop geen radiohead cd's maar mn vrouwtje wel en zodoende word ik soms gedwongen naar die crap te luisteren vindt het gewoon kutmuziek,een mega hype die iedereen over 10 jaar allang weer vergeten is!tegenwoordig mag je als muzikant geen lol meer hebben in het maken van muziek en moet je vooral heel depri en serieus zijn en zo vaag mogelijk(lees gestoord)zijn want muziek daar mag je vooral niet lol bij hebben!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |