![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier maar verdergaan dan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Aha, vandaar dus. ![]() En kritisch mag je ook best zijn vind ik. Er wordt vaak zomaar iets voorgeschreven om te zien of het aanslaat. Zo niet? Nou dan ga je toch even aan een andere kuur. Eigenlijk vind ik dat iets te makkelijk. Neem dan even langer de tijd om uit te zoeken wat iets is en zorg voor het meest relevante medicijn. Hmmm... Ik ga offtopic he? Sorry... ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Niet helemaal hoor, sommige antibiotica beinvloeden namelijk de betrouwbaarheid van de pil. (maar je hebt gelijk, on topic is een beter plan) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Hehe. Ja, jij zult het weten. Van antibiotica's en de beinvloeding ervan op de pil weet ik niets. Ik gebruik dan ook geen antibiotica, dus dan zal het in je beroep moeten liggen je er dan voor te interesseren, denk ik. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Jammer is alleen dat je aankomt van de pil, ik ben nu zo'n varken. ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:k ben er niet echt van aangekomen...alleen n heeeel klein beeje grotere tietjes gekregen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Is het echt een feit dat je aankomt van de pil of is dat alleen bij sommige vrouwen? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
absoluut niet: kan wel, hoeft niet. En er zijn trouwens ook zat die maar heel weinig aankomen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: hahaha ![]() |
|
quote: Ik ben er inderdaad ook niet echt van aangekomen, maar mijn borsten zijn ook gegroeid ![]() En @CurseofDeath (nog uit 't vorige topic): Ik weet dat het niets uitmaakt, ik word nu al bijna 10 jaar ongesteld, dus ik heb 'enige' praktijkervaring ![]() Maar het gaat mij puur om het feit dat het zo lekker makkelijk was om precies te weten wanneer je ongesteld wordt, en dat dat dus nu niet meer zo is. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Mooi, nu maar hopen dat dat niet bij mij gebeurd. Ik begin binnenkort met de pil en handig is het niet als je dan zou aankomen terwijl je op dieet bent. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Welke? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Meliane. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
een derdegeneratiepil: volgens mij valt 't daar wel bij mee. Maar ja goed, 't is en blijft een kwestie van uitproberen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Inderdaad, we zullen zien. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
ik ben ook niet aangekomen van de pil. ben de laatste tijd juist heel erg af aant vallen. maar dat heeft meer met mn spijsvertering en met stress te maken. maar dat ik nou kan zeggen dat mn borsten er groter van werden, nee...... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik ben er wel van aangekomen. 7 (!!) kg in 3 maand. ![]() Opzich wel beter dat het voor mij niet zoveel uitmaakt. Maar ik wil er toch graag weer wat af. Een beetje intensiever sporten zou geen kwaad kunnen. ![]() [Edit; Tikfout] [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 17-01-2005 18:15] Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Als ik het net goed zag op die foto's hoeft er bij jou volgens mij dus echt 0,0 af. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Agree! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Die zijn dan ook in begin juni gemaakt. En de pil slik ik nu 4 à 5 maand. Maar qua figuur ben ik er amper op achteruit gegaan. Maar qua gewicht? Dat is weer iets heel anders. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Huphup, recente foto's posten jij. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Wat dacht jij dan, dat de zon scheen in januari? Dat het gras mooi groen was en er zelfs bloempjes groeiden? Dat ik er in een hempje... Ik draaf door.. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Ik niet op let. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat kun je soms zo hebben, hè. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |