![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: meen je? ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: DUHhuh.... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: sarcasme ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote:Tnx, dat wist ik dus niet. Ik werd voordat ik aan de pil was altijd enorm saiie van m'n eigen hormonen. (heb wss dubbele ovulatie) Maar sinds ik aan de pil ben heb ik daar geen last meer van. (nou moet ik ook heel eerlijk zeggen dat m'n moedere het maar een halfjaar heeft uitgehouden met mij ongesteld zonder pil voordat ze me meenam naar de dokter om aan de pil te gaan, dus kan het me niet zo goed meer herinnerne, maar iedereen zegt dat ik twe van de vier weken niet te genieten was. Grmbl) ![]() |
|
quote: oew, dat is interessant! menstrueren is maar pijnlijk ![]() die 3fase lijkt me ook wel wat, maar dat is wel wat moeilijker, niets voor mij denk ik *warhoofd* Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Iemand ervaring met de nuvaring, voel je die zitten enzo? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
alleen van hear say, maar het is niet de bedoeling dat je um voelt zitten voor zover ik weet, beetje spiraaltje achtig maar dan moet je um zelf inbrengen enzo [correct me if im wrong] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: ahh, voor mij is menstrueren niet meer pijnlijk sinds ik aan de pil ben. Maar het blijft onhandig. Je kan de prikpil in elk geval aan je huisarts voorleggen. Je wordt dan alleen wel eens in de twaalf weken in je bil- of je armspier geprikt. Of dat nu zo fijn is weet ik ook niet. ![]() |
|
quote: Duhhhhuhhhh anders had ik toch wel ![]() ![]() quote: Niks niet oefenen....ongesteldpijn doet geen pijn!!! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 25-10-2007 10:56] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
![]() Prikpil lijkt me trouwens niet fijn, waar moet je afval bloed naar toe?? Je baarmoeder moet zich toch 'verversen'. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: w00ps :p Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Je baarmoeder maakt zich dan niet elke 4 weken klaar voor de innesteling van een eitje. Dus minder ongesteld. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: ach even met de billen bloot ![]() nou bij mij is de pijn minder [vooral in de zomer] maar in de winter.. boh.. dan moet ik echt pillen slikken bij het leven, thee drinken, kruik/elektrisch kussentje op mn buik, onder de dekens en alleen maar lam liggen tv kijken ofzo buh Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: haha het is ook niet echt vergelijkbaar, daarom schrijf ik ook 'oefenen' ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Ehm, eigenlijk ontstat dat afvalbloed alleen maar omdat je stopt met de pil. Als je dat niet doet blijft de baarmoederkoek gewoon zitten en ontstaat er ook geen afvalbloed. Afvalbloed is eigenlijk dus gewoon een sprookje. Er zijn zelfs dokters die het aanraden om de pil door te slikken, omdat het voor een vrouw eigenlijk heel onnatuurlijk is om elke vier weken te bloeden. Vroeger (nog geen honderd jaar geleden eigenlijk) waren vrouwen of zwanger of ovolueerden ze niet omdat ze melk gaven. En als ze wel ongesteld werden dan waren ze vrij snel weer zwanger enzo. Als je zwanger bent maakt ook niemand zich druk over afvalbloed dat weg moet, terwijl je toch aan het einde een negen maande oude moederkoek hebt. [edit] sorry net allerlei dingen gelezen op internet, ik wist ook niet dat afvalbloed een sprookje was tot een uur of wat geleden.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 25-10-2007 11:04] ![]() |
|
quote:er wordniets aangemaakt,ds hoeft niniets weg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
interessant toch.. dat afvalbloed. zo leer je nog eens wat ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
haha idd, mm nou ik hou het wel bij de pil en bloed 1 keer per maand half dood ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() Ach ja, eigenlijk wist ik het allang, want als ik dorslik met de pil ben ik als ik dan stop niet heviger ongesteld dan als ik niet doorslik. Dus ik had zelf allang kunnen bedenken dat dat afvalbloed ontstaat omdat ik ophou met slikken. ![]() |
|
Ik voel me gediscrimineerd in dit topic. ![]() ![]() |
|
quote: hmm.. nou ik heb dat soms wel en soms juist minder ![]() maja dat hele 'je-verliest-een-eetlepel-bloed-verhaal' vind ik ook maar raar. hoe komt het dan als het lijkt dat je literrrrrssssss verliest? [en waarom lijkt het altijd minder als je tampons gebruikt?] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: wat slik je geen pillen? niet eens vitamines? ![]() ach maar je hoeft je niet buitengesloten te voelen. mannen schijnen ook een soort van 'ongesteld' te kunnen zijn. jij blij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 25-10-2007 11:12] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Slik de pil en kijk wat er gebeurd.. ja wat gebeurd er eigenlijk bij mannen die de pil zouden slikken?? ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
dan worden ze vrouwelijker en krijgen tieten? *ach ga toch weg -doet het handje-* Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |