|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Slik al een paar jaar gewoon 2 strippen en dan een stopweek. Nergens last van hoor |
|
quote:heb je er geen bijwerkingen bij? ben zelf net van de diane af en daar wil ik echt niet meer aan ook, de minipil is ook niets karma is a bitch |
|
Een pil-topic.. Men zegt dat ik op hem lijk |
|
quote: Same here.Minipil ken ik niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Sorry de pil met het laagst aantal hormonen oid, krijg je meestal als je jong bent en net aan de pil gaat naam is iets van.. microblabla karma is a bitch |
|
quote: Ja dat weet ik, bedoel eigenlijk dat ik er geen ervaring mee heb. Ik heb 11 jaar de Diane gehad namelijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een lichte pil? De Yasmin. Ben van de Diane naar de Yasmin gegaan. En dat bevalt prima. En micro dinges... Ik weet wat je bedoelt, maar kom eveneens niet op de naam. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Microgynon is de naam. Ik slik hem al zo'n 7 jaar en hij bevalt prima. ..."Hate can only create more hate"... |
|
De prikpil Heerscht toch nog het meest, nooit meer ongesteld. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En toch blijf ik dat een 'raar' idee vinden. Aan de ene kant heerlijk, 'nooit' meer ongesteld worden, aan de andere kant: elke maand is het toch weer een bevestiging dat alles nog werkt zoals het behoort te werken, plus een bevestiging dat ik nog geen luiers hoef aan te schaffen Ongesteld worden is toch iets dat bij je natuurlijke vrouw-zijn hoort. Edit: Niet dat ik er nou zo blij mee ben... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 02-06-2005 15:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik voel me ook wel vrouw zonder dat bloedbad elke maand. En ik wil absoluut geen kinderen, dus de bevestiging dat 'alles nog werkt' is voor mij niet belangrijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het gaat ook niet om het 'vrouw' voelen, dat zit bij mij wel in m'n hoofd (en in m'n tieten ). quote: Ok, dat is dan een verschil van toekomstplannen . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: That reminds me, moet ook nog steeds switchen. Ben nu aan mn laatste strip Diane bezig |
|
quote: Ga je ook over naar de Yasmin? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hehe en dan door de prikpil heen zwanger raken, 2 vriendinnen van mij gehad.. nou jottum. |
|
quote: Hadden ze 'm wel op tijd laten zetten? Klinkt heel eng trouwens. Steriliseren doen ze niet op mijn leeftijd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waarom niet eigenlijk? Als je er toch heel zeker van bent is het toch jouw keuze? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik ga denk ik ook maar aan de pil. |
|
quote: Joah.. Zelfde verhaal met spiraatje.. brrrr! |
|
Ja, spiraaltje klinkt ook kinda brrrr. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Klote, niks is 100% veilig. Mijn buurvrouw werd zwanger ondanks de pil. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, dat zou je verwachten, je bent bijna verplicht kutkoters op de wereld te schoppen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Yep, hoop dan een wat minder 'opgeblazen' gevoel te hebben |
|
quote: Tsja, zo'n beeld krijg ik ook. quote: Een opgeblazen gevoel als in? Ik ben met de Diane gestopt omdat ik er erg van aan kwam. Bedoel je dat? [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-06-2005 20:11] Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |