|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Mnee dat niet. Lijkt me ook niet zo prettig om de een of andere reden. Maar die Yasmin-pil kan ik toch wel aanraden, hij bevalt mij beter dan de 'diane'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Stom topic dit, zeg. Gewoon 3 strips achter elkaar, ben je maar 1 keer in de 12 weken de lul "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja ik ken dat Maar ik ben dat ding echt zat. ik slikte hem 13 jaar ofzo. En nu gelukkig niet meer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat heb je serieus gedaan? is dat wel gezond? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: 3? Gewoon 6 soms.. ik leef nog steeds Vandaag nieuwe voorraad ingeslagen, wonderbaarlijk kon het nu wel rechtstreeks via ziekenfonds omdat ik verhuisd ben (eehrrr snap het niet helemaal maar boeiend). |
|
Mijn record is slechts 5 strips "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ohhh wacht niet 13 jaar lang natuurlijk. maar als je een maand geen periode wil hebben kan je hem zo een maand doorslikken. Is niets mis mee. Wel 2 maand extra. Zei de huisarts ook. Op een gegeven moment kan je wel ineens je periode tussendoor krijgen, dan moet je wel stoppen want dan stopt dat niet En ja dat deed ik wel eens tussendoor. Als je op vakantie gaat heb je er echt geen belang bij. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nimfo's hebben daar ook belang bij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hmhm, dat klopt. Maar serieus... Zoveel strips in achter elkaar doorslikken zonder stopweken... Aargh... [Edit; Maare indeed. Vrijdag op vakantie en doorslikken ga ik 'm ook. Hoezo wel twee maand extra? ] [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 01-06-2005 12:28] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nah hier wel hoor |
|
ben nu al weer een tijdje aan de gewone slikpil begonnen.. maar nu weet ik weer waarom ik de prikpil had genomen.. ik vergeet dat ding rustig 3x per maand in te nemen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Voor verdere info verwijs ik u naar uw locale huisarts @ AoD dat ben ik niet Dus nie van toepassing hehehe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik vergeet het dus niet he, ik wordt zelfs binnen de juiste tijd wakker als ik het wel een keer vergeten ben. Hier is het echt een aangeleerd routine werkje geworden. |
|
Hmhm, ik vergeet m ook nooit. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
damn.. ik slik dat ding al vanaf m'n 11e maar het is me nooit gelukt.. maar goed ik heb dan ook een ritmeloos leven dus daar kan het ook door komen.. ik zeg wel steeds tegen valorian dat hij er ook om moet denken, maar die is al net zo'n warhoofd als mij dus warhoofd + warhoofd = pil vergeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Lies...... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Uh oh.. Straks krijg je van die krijsende dingen, beeeeebies ofzoiets.. |
|
Maare, zeg nou even... Wat twee maanden extra? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:ja echt niet he.. Daar zorg ik wel voor dat dat niet gebeurd.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh? is dat een reden waarom dat onding geslikt wordt?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ja wat??? hehehe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Voor mij wel een van de redenen ja, geen kiddo's voor mij.. nu nog niet in ieder geval.. brrr. quote: Hehehe.. aftapen die handel |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |