|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik bedoelde het dan ook ironisch... (zie gebruik van de ' ' tekens) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Communisten hebben geen humor Chel |
|
quote: De bevoegdheden uitbreiden van de politie is één, de politie moet dan nog effectief beleid laten zien. En daar zit het moeilijkste punt imho. Puur met de uitbreiding van de bevoegdheden ben je er niet, maar het zou wel een stap in de goede richting zijn. Er moet alleen voor gewaakt worden dat de politie niet teveel macht krijgt waardoor je als land in een semi-politiestaat verandert. De rechten van de burgers moeten ten alle tijden centraal staan, niet de bevoegdheden van de politie. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik ken het hele verhaal niet dus of het bewust moord is durf ik niet te zeggen. Maar misschien is dit wel de tiende keer dat haar zoiets overkomt en knapte er gewoon iets. Ik vind haar nog steeds het ware slachtoffer hier en niet de dader. die marokkaan dacht dat hij er makkelijk mee wegkwam en heeft misgegokt. (en voordat de PC-politie begint, ik had hetzelfde gevonden als de boef een blanke was geweest). |
|
quote: Ah ok, ben weer iets te serieus quote: Zeker waar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik heb het stukje inderdaad niet goed doorgelezen zie ik nu. Zoals ik het nu lees lijkt een aanrijding op iemand anders me inderdaad waarschijnlijker. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ten overvloede wil ik hier nog aan toevoegen dat het hier, goh verrassing, 2 van onze Marrokaanse vrienden betrof. quote: Inderdaad. |
|
Goh stelletje nazi's hier! De marokanen zijn onze vrienden! (dekt zich vast in voor als nederland de eerste islamitische staat in europa gata worden) |
|
quote: Daarom komt het ook in het nieuws; omdat die groep anders noooooit voor problemen zorgt. dit in tegenstelling tot die vervelende vietnamezen, chinezen etc. Overigens, dat bericht dat jij hiervoor hebt geplaats (en dat nu ondergeneeuwd dreigt te raken ) isweer eesn een absoluut dieptepunt. Wat een ellende gaat dat nog worden met onze "vrienden". |
|
quote: Juist! De multiculturele samenleving is een succes! |
|
quote: Inderdaad.. De respectloosheid voor het menselijk leven, misschien zelfs haat, die uit een dergelijke actie blijkt verontrust mij behoorlijk. Het gevoel bekruipt mij dat het niet lang meer duurt voordat de spreekwoordelijke druppel de emmer doet overlopen.. |
|
quote: ja, het is alleen: de respectloosheid voor het autochtone menselijke leven. want veel van die marocs schijten op "ons" en zijn net zulke rascisten als de klan. (en natuurlijk juichen nog steeds bepaalde PC-ers dat toe want dan bewaren die zandhazen hun "eigen identiteit") en de emmer zal het eerste overlopen in Rotterdam of een andere grote stad vrees ik. (maar ik heb nog wel wat plaats voor enkele "vluchtelingen" ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-01-2005 15:29] |
|
Bah. Ik sta op het punt een afvallige nationalist te worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ben je dan nog niet afvallig? Ontzettend belachelijk dat er bloemen en kaarsjes neergelegd worden voor een dode crimineel. Je moet je toch kapot schamen als je dat soort aso's kent. Doe net als die mevrouw en help dan om de buurt wat veiliger te maken door bijvoorbeeld het vriendje van die gast te verlinken. Dan zijn er 2 criminelen in een klap van de straat af! Dit verhaal doet me trouwens denken aan een snackbareigenaar van een snackbar hier in de buurt waar ik vroeger voor mijn werk wel eens kwam. Een keer kwamen er een stel mensen binnen net na sluitingstijd. Die hadden pistolen en wilden geld. Pakt die man een soeplepel frituurvet en hij flikkert dat zo over die gasten heen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat mag....noodweer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Inderdaad was het noodweer. Daarom was de enige straf dat hij wat frituurvet op moest ruimen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50415 quote: Veel droeviger kan je het niet krijgen. Laten we even een crimineel gaan eren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Belachelijk!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ze eren een vriend, familielid whatever. Als een vriend van mij zou jatten zou ik het verre van goedkeuren. Mocht hij daarbij komen te overleden dan zou ik hem toch zeker herdenken. Is dat zo vreemd? Lijkt mij niet. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dit doet het 'em voor mij: Ali je was een van de weinigen met een hart van goud. Een laffe dief met een hart van goud? Pfff. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Sja, als je jezelf daar aan ergert...Standaard toch dat bij een herdenking van wie dan ook alleen positieve zaken opgerakeld/ gezegd worden? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hij had nooit gelt nodug, hij hat alteid geld JA DUH waar denk je dat ie dat vandaan had ... |
|
Hij had 2 banen, één als tasjesdief en één als drugdealer |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |