|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jep, werken Ik dacht al dat ik jou zag staan Nu vallen blonde dames wel op bij Grindconcerten natuurlijk |
|
quote: Blond en lang, tja. Ik heb maar een iemand van het vrouwelijk geslacht gezien die langer dan mij was. Die ''mannelijke'' rollade was eng zeg! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ok, dan snapte ik dat weer niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: snap jij wel wat ik bedoel. het is toch ook niet de schuld van de werkgever dat het personeel ziek wordt. het hoort bij het leven, ik vind niet dat de werkgever daarvoor op moet draaien. quote:als werknemer verlies je niet al je rechten als je niet betaald wordt bij ziekte. als een werknemer duidelijk ziek wordt van zijn werk dan is de werkgever toch wel weer aansprakelijk. (zoals in mijn vorige post te lezen is) quote: tja maar nu moet de werknemer er zich ook aan houden, terwijl ze datniet altijd willen. bijvoorbeeld vrachtwagen chauffeurs mogen nu een stuk minder uren maken over een tijdje. hierdoor raken vrachtwagen chauffeurs een enorm stuk van hun loon kwijt omdat ze zoveel uren maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:ik zeg toch niet dat ze gelijk een huisje met bmw en een paspoort mogen krijgen. ik had het alleen over WERKvergunningen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Euh welke? Of bedoelde je de rollade die hetzelfde shirtje als ik aanhad... |
|
quote: en dan moeten ze na het werk in een kartonnen doos slapen, dat zal van goede invloed zijn op de werk moraal. Willen ze vast wel voor naar nederland komen. |
|
quote:Voor hetzelfde geld zou het belachelijk zijn dat de werkgever, doordat een werknemer onverhoopt ziek wordt, de werknemer en zijn ziekte moet betalen, daardoor in financieele moeilijkheiden komt en dat daardoor niet alleen de baan van de zieke werknemer in gevaar komt, maar ook de baan van de andere werknemers en het inkomen van de werkgever. Een werkgever is meer dan een geldautomaat. Mensen vergeten wel eens ooit dat werkgevers niet altijd rijk zijn.[/quote] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Luister mannetje ik praat echt tegen een muur hier dus: you can either agree with me or be wrong. jouw keuze. |
|
quote: Ontken ik dat of wil je gewoon aandacht? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-03-2005 17:43] |
|
quote: Geen idee wat jij aan had. Er liep in ieder geval een gast rond met een iets te strakke gaatjes shirt aan. Of hoe je zo'n ding ook noemt. Ik heb me wel vermaakt. Soms was het beneden gezelliger dan boven. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hoe doen de illegalen het nu dan? tot nu toe heb ik alleen maar nederlandse zwervers gezien. (Wel buitenlandse junks maar dat zijn junks) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Jij stelt dat ziekte niet de schuld van de werknemer is en hij daarom daar niet voor moet opdraaien. Ik stel dat ziekte niet de schuld van de werkgever is (tenzij de werkomstandigheden slecht zijn) en er toch voor moet opdraaien. Jij hebt het over bescherming van de werknemer, ik vind dat die niet ten koste van de werkgever moeten gaan wat ze op jouw manier wel gaan. En ik verveel me. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 13-03-2005 17:46] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja die met zijn CoF vriendjes!! |
|
quote: *Ik heb niet de hele discussie gelezen.* Maar bedoel je Poolse mensen die hier werken maar het officieel niet mogen? Want dat is simpel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vind ik ook, we hebben geen meningsverschil op dat punt. Het was alleen niet aan de orde in de discussie op dat moment. |
|
quote: ja ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wij hadden een tijdje geleden ook een paar Poolse werknemers. Je bent een Duits loonwerkers bedrijf. Je neemt een zooi Polen in dienst (want in Duitsland mag dat (nog) wel). Jij als Nederlands bedrijf huurt het loonwerkersbedrijf met die Poolse werknemers in dienst. Zo heb je toch goedkope arbeidskrachten zonder dat je iets illegaals doet. Of bedoelde je dit niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vandaar dat al die polen in west-europese landen komen werken voor een minimum loon. Toevallig ken ik een meisje uit Polen en ik kan je zegen dat de gewone mens het daar niet best heeft. Als ik zo al die onzin van je lees krijg ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het VVD is dat bij jullie thuis de klok slaat. [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 13-03-2005 17:54] |
|
terwijl de VVD juist voor Poolse/ goedkopere arbeiders moet zijn als ze daadwerkelijk economisch liberaal willen zijn. |
|
nee ik bedoel dat het illegaal werk een beetje een onzinnig probleem is. waarom zou je een vergunning moeten krijgen voor werk. (verblijf is heel iets anders) dat soort constructies zijn er erg veel, er is een provincie in polen die ooit van duitsland was en daar mochten alle polen dus een duits paspoort aanvragen maar er zijn 2 keer zoveel paspoorten verschaft als dat er mensen in die regio wonen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: als je nou een stukje terug leest zie je ook dat er niet zo erg veen animo is voor een werkvergunning. wel komen er veel hier illegaal werken, maar er zijn er niet zoveel die legaal willen werken als gedacht wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Anders ben je niet verzekerd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |