|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik spreek mezelf niet tegen. Andere landen durven geen atoombommen tegen ons te gebruiken, omdat wij ook atoombommen hebben en zelfs meer atoombommen dan zij. In Iran gaan stemmen op om, zodra ze atoombommen hebben, deze zo snel mogelijk op het verderfelijke westen te mieteren. Gaan we daar op wachten, of gaan we 'oneerlijk' zijn en hun de mogelijkheid tot het maken van atoombommen ontnemen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb wel geen al te hoge dunk van dat militante moslim gespuis die het daar voor het zeggen hebben maar zo dom zijn ze toch ook niet vermoed ik. uit welke bron heb je die theorie? |
|
quote:Ik weet niet meer precies waar ik het had gelezen, maar volgens mij kwam dat toen zelfs op het nieuws. Israel en Amerika waren er niet blij mee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:En wanneer was dat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik denk dan ook dat ze Duitsland bedoelde... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Of ze is niet goed geinformeerd over de Nederland - Belgie oorlog wwarbij Belgie onafhankelijk werd. Die is dus idd gewonnen door Belgie maar om diplomatieke redenen. Het 'Belgische leger'was al verslagen door de Nederlanders. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aanschouw het hoogverraad van de Belgische onafhankelijkheid Hehe Laats was trouwens op NOVA een stuk over dat de een groot deel van de Vlamingen liever bij Nederland wilden horen als onderdeel zijn van België samen met de Walen. Laatste stukje is vooral geniaal: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 10-03-2005 21:03] |
|
Wel,ik zit toch niet bij dat grote deel!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Wij houden ook van jullie |
|
quote:oke... quote: 1 + quote: 1= 3? Maar je spreekt jezelf dus niet tegen... |
|
quote: Goedemorgen, terug naar school |
|
quote: nederlandse leger is gewoon kut, we zijn niets voor niets "klaarovers" in het buitenland. |
|
quote:Omdat jij je eigen verhaal niet kan onderbouwen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dit is duis ook complete vullshit. Het Nederlandse leger is een van de beste legers dat er is dat mogen ze alleen in het écht'nooit bewijzen omdat Nederland een rood morrel verantwoord kut land is dat liever geld door de plee spoelt dan investeerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nouja, misschien niet numeriek maar wel kwalitatief (Nederlandse F-16's worden vaak gevraagd bij missies etc). Er is een hoop veranderd in 65 jaar... |
|
quote: Je kan natuurlijk een paar domme smiles posten. |
|
quote: Inderdaad, post dan één smily in 3 achteropeenvolgende posts, dan gaat je teller omhoog, dan heb je er ook nog iets aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Het brein is er ook weer hoor |
|
quote: Juist ja Offtopic: Ben u morgen aanwezig bij Heidevolk? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-03-2005 0:44] |
|
quote: Dank U. Stop maar met uw ovatie en neem gerust weer plaats. Maarre, ik geloof zeker dat het Nederlands leger heel goed is, vooral sinds de dienstplicht is afgeschaft. Organiseren zit ons in het bloed, we hebben alleen niet zoveel malloten rondlopen als de Amerikanen en minder vuurkracht natuurlijk, maar het Nederlandse leger kun je daarom niet als een lachertje beschouwen. Ok, U mag weer applaudiseren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Neen, ik moet arbeiden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Balen. Nouja, ik moet straks ook arbeiden en ga zo maar eens pitten, Nadat de biertjes op zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-03-2005 0:50] |
|
quote: Ja, het is altijd kut om op Vrijdag middagdienst te hebben terwijl de rest van Nederland plezier heeft en zich is aan het bezatten...Maar ja, iemand moet toch zijn Vrijdagavond opgeven zodat we rijk genoeg zijn om ons überhaupt te kunnen bezatten? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |