|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
11 : Heen 12 : Niet heen 13 : Heen |
|
quote: Hehe same here, tenzij dat vreemdgaan nog leuk is. |
|
Zwolle ? Zwolle ?! Da's ver. Hmm. Moeilijk, moeilijk. Jawel. Denken hierover. Ja. Zeker. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hoe meer bezoekers hoe leuker natuurlijk, het meeste zwolse metal volk is allang op de hoogte. |
|
Op en neer karren naar Zwolle is wel jeukerig. Treinen ook. Toevallig een paar goeie parken in de buurt waar een beschonken knul rustig in een vijver kan vallen ofzo ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Genoeg hoor, zelfs een stadsgracht achtig iets |
|
Ik zal de kwestie eens voorleggen aan de interne Raad van Bestuur. Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ach, why not. Count me in! iig de 13e respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Vrijdags wel aanwezig. Zondag hangt van de kater af. Life doesn't get much better than this! |
|
Niet zeiken, allemaal komen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-02-2005 21:29] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zwak, zwak, zwak en bovenal Heel - Kansloos dus eh gewoon gaan kreng! Zuip je zaterdag maar iets minder. |
|
Hoe durf je een man nou te zeggen dat ie dan maar iets minder moet drinken. Echt weer een vrouwen opmerking. |
|
quote: Hehe je hebt gelijk, Hakje zuup je lekker de tering in.. cameraatje gaat mee! |
|
quote:Gezellig, dan gaan mini en ik ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik zal de 13e er ook nog wel ff rondstruinen. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Het zou me teleurstellen als Mini Martijn niet zou op komen dagen, als fan van 't eerste uur. Tot dan! ...what she said... |
|
Programmainfo v. Fopstront valt me ook tegen.. Band(s): Metal Koffie Concert Stijl: Metal Wanneer: Zondag 13 februari 2005, 14:00 uur Extra info: Programma wordt nog bekend gemaakt...of niet!? Op zich wel een leuke band, dat MKC |
|
quote: Volgens een bepaald activiteitencommissie-persoon [tevens manager van één der optredende bands] mogen de bands niet op de fopstrontwebsite. Als ik toegang had zou ik ze er toch stiekem op zetten. Maar bij deze. Ik neem aan dat ik niet gestraft word bij het vrijgeven van deze informatie: Tijdens "MKC" zullen op het podium verschijnen: SEE MY SOLUTION SERAPHIQUE CARNAL LEFTOVERS EN EEN SURPRISE ACT [hint: ivalide metaal, maar niet de Josti-band] Ik neem aan tot ziens tijdens "MKC" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
[podium verschijnen: SEE MY SOLUTION SERAPHIQUE CARNAL LEFTOVERS EN EEN SURPRISE ACT [hint: ivalide metaal, maar niet de Josti-band] Ik neem aan tot ziens tijdens "MKC" [/quote] Hmmm Invalide metal wat kan dat nu zijn? dat word rolstoel diven. Als ze de kleren maar aan houden vind ik alles best , |
|
Ah, die muziek is nog wel uit te houden. Wel present. Laat die camera maar thuis mayo, je weet dat ik zo fotogeniek als een baksteen ben. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee, geen Pungent Stench. Dat valt niet binnen het budget van Fopstront. Maar "kleren aanhouden" kun je wel toepassen op één van de bandleden van de invalide-metalen band. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hmmm. LD 50? (voormalig LD 50 dan, ze hebben een nieuwe naam) Offeh Emotie?? |
|
quote:JJ weer... Joa en die bands sowieso wel verwacht Altijd leuk. |
|
Als het maar niet weer die Slayer band die alle nummers drie keer speelt is. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Neen, helaarsch. Ook jij zit er naast "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |