|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Staat wel mooi in een van de meer sfeervolle zalen in deze toer. Kaartverkoop is vandaag gestart. zie www.st-hetpodium.nl waar! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Jeeej WT.... En dat allemaal voor maar 20 euri... |
|
een zaal die Het Podium heet ... origineel! |
|
iemand van de redactie die niet kan lezen! hoe origineel! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
voor onze redactie moet je een hete donder zijn, meer wordt niet gevraagd! |
|
WT was ooit leuk... nu kun je het gebruiken om in slaap te vallen en dan nog.. carcasstrid |
|
quote: Dan kun je tegenwoordig werkelijk OVERAL en ALTIJD in slaap vallen. en ja....dat gebeurt, zelfs zo erg dat je er ZIEK van wordt "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Moet je je muzikale horizon verbreden, genoeg toffe shit |
|
quote: Dat zit wel snor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vroeger was ik weg van hen,maar het klinkt hoe langer hoe slechter Mij zul je daar niet zien Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
jaa idd had het beter without inspiration kunnen heten. Oh ja ik vond er nooit wat aan,toch het topic geopend BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ik vond er ook nooit wat aan, maar ik kon het ook niet laten om toch het topicje te openen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
nieuwsgierig wa BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
VERANUS DAAR GAAN WE HEEN!!!! |
|
quote: Nieuwsgierigheid is heel gezond en bier ook. WT niet "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
tja wilde weten wat de ZM-ers ervan vonden,maar....helemaal duidelijk,volledig terecht ZM BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
smoesjes Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
na zoveel postreply's ga je zekerrrs twijfelen,maaaaar,'t valt mee BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
WT = live behoorlijk slecht! |
|
quote: Yeah right spelfout weggehaald... |
|
Is zag gisteren die nieuwe clip, en ik heb me kostelijk geërgerd. |
|
quote: Haha, om dat te voorkomen zet ik mijn TV niet meer op zenders als The Box, TMF en MTV... Het vervelende is alleen dat je radiozenders in openbare gelegenheden niet onder controle hebt. Hoe dan ook, je wordt er toch wel mee geconfronteerd. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Volgens mij let jij niet helemaal op. Er is in Leeuwarden geen zaal die Het Podium heet. |
|
quote: ja joh bruut heerschen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |