|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ey wat doet dit soort zooi op een metalforum, Who gives a fuck! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Erg jammer dat constante 'sorry als ik vals zing, maar ik begin ziek te worden' en vervolgens loeivals een nummer in te zetten. Heb WT nu 4 keer gezien, waarvan er 3x gebruik werd gemaakt van bovenstaande smoes. |
|
quote: Niet door mij hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
intussen staat het topic mooi weer bovenaan en kunnen we bekend maken dat AUTUMN het voorprogramma zal zijn, dat viel al haast weg in al het off topic gezeik. |
|
quote: Nee hoor. Je hebt een zwaar leven enzo blijkbaar. Je doet zo negatief. Wil je erover praten? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dan kan het topic wel bovenaan staan, maar dat betekend nog niet dat veel ZM-ers zullen komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wat Levia zegt! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zoals, euh...TekNoir? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ga jullie weer even alleen laten, work to do, veel plezier! |
|
quote: |
|
quote: *grin* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ROFLCOPTER |
|
quote:Aha je hebt lettertype op mega groot staan? Ik kan het bericht namelijk hier wel even neerzetten als het je ontgaan is. quote:Iemand die een e-zine runt en het vershcil tussen grunt en cleane zang niet weet moet zijn mond houden, en jij mag alle review van mijn hand quoten waarin ik zeg "Het is doom, dus is het goed". Kom nu eens met bewijzen voor je domme achterbakse uitspraken. quote:Heb je het wel over een jaar of 4 geleden, toen was ik er idd in geïnteresseerd, mede omdat het toen in de toko waar ik als dj draaide goed liep. Maar ik zal het ZM fest maasr verder buiten beschouwing laten, aangezien je dat kennelijk niet meegfenomen hebt in je jaloerse reacties. |
|
quote:LOL, opmerking vant jaar van je |
|
Slayer? |
|
quote: Nee, Within Temptation. Da's heel iets anders. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Bijna schaep, bijna.. |
|
quote: Dat is niet erg goffik van je! |
|
quote: Nou, dan maar niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Wat doet dat meiske in het midden, het lijkt wel alsof ze een of andere enge spell doet.. Edit: Eff vragen dan, zeg eh wat doe jij daar? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2005 14:18] |
|
quote: 1. je post is netjes naar het forum verplaatst. nu staat er een slotje op omdat je er zelf naar gevraagd hebt. hopelijk heeft het goed vers bloed opgeleverd om je redactie te versterken (sic, hoe gothic). 2. grunt en cleane zang, hehe, bij de morbid angel concerten tien jaar terug lag u vast nog in de luiers, dat u niet verder kijkt dan uw metal neus lang is kunnen wij niet helpen. ongenuanceerdheid in de metalwereld is gedeeltelijk een houding, prima bij een potje bier maar niet voor op papier. 3. het ZM fest? bestaat dat? ;-) prima hoor, niet dat wij daar iets mee doen want dat valt volledig buiten onze doelgroep. wat wail je met die opmerking overigens duidelijk maken? dat je wel eens wat organiseert, nou mooi toch? worden we allemaal beter van. |
|
quote: Wat doe jij hier dan? Jij valt ook compleet buiten deze doelgroep. Wel mooi trouwens dat je Jenje zo netjes met 'u' aanspreekt. De God. Top! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:33] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: En u dan? 1975-07-04 22 Juni 1976 Kopie pastah! Research hee, supah [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2005 14:38] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |