IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Within Temptation in Schaaf Leeuwarden 16 april Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-03-2005 14:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat doet dat meiske in het midden, het lijkt wel alsof ze een of andere enge spell doet..

Edit: Eff vragen dan, zeg eh wat doe jij daar?

Ze moet poepen, maar haar favoriete nummer (Ice Queen natuurlijk) is net begonnen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:36 schreef Schaep het volgende:
Ze moet poepen, maar haar favoriete nummer (Ice Queen natuurlijk) is net begonnen.

Ja dat is lastig dan, sta je daar met je poepskills een beetje in te houden voor je favo nummer.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-03-2005 14:40 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 maart 2005 14:35 schreef MindlessMayo het volgende:
En u dan?

1975-07-04

22 Juni 1976

Kopie pastah! Research hee, supah

Dikke heersch! Go Mayo!

Bloodied by the thorns beside the leaves

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 19-03-2005 14:47 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:40 schreef CurseOfDeath het volgende:

Dikke heersch! Go Mayo!

ja so? gebruik eens wat hersencellen Mayohoofdje!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:47 schreef TekNoir het volgende:

Edit: En is het dan niet mayohoofd, daar ik een koeiekop heb waar het verkleinen niet opgaat?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2005 14:49]

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 19-03-2005 14:48 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
ja so? ik kan zeggen dat ik erbij was, gebruik eens wat hersencellen Mayohoofdje, nu u weer! ik reageer echter pas later weer, heb leukere dingen te doen dit weekend. doei!

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 19-03-2005 14:49 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:

Lieve schat, dit was toch wel werkelijk -mijn- post, en jij moet een beetje je hersencellen laten werken, domme opmerking als je zelf 'nog in de luiers zat' rond die tijd.

Edit; Oh ja; en roken is wel erg gothic!

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 14:50]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:48 schreef TekNoir het volgende:blablabla

Oh toen je nog 'metal' was, in een grijs verleden. Wel stoer dat je dat durft toe te geven, alhoewel je op alles en iedereen zijn voorkeur zit te zeuren.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-03-2005 14:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Kunnen we wel eens ontopic blijven aub

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-03-2005 14:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 14:51 schreef beli mawr het volgende:
Kunnen we wel eens ontopic blijven aub

Sorry
Maar Teknoir hapt altijd zo leuk.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 19-03-2005 15:09 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

goed nog een opmerking, tussen het douchen en scheren door....

euh, begin jaren '90 liep ik bij die concerten rond ja, zoals bij wel meer scene's, en nu nog. iets mis mee? dus wat is je punt?

+

ja, mensen zoals de voorbeelden hierboven die enkel makkelijk vanaf hun pc tje wat commentaar lopen leveren vanaf de zijlijn hebben wij ook een broertje dood aan. daarom nogmaals ook namens ons het verzoek: on topic posten!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2005 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat jij wat betreft het internetwarrior gehalte eens goed naar jezelf moet kijken, enigste wat jij hier komt doenm is laten zien hoe geweldig jezelf wel niet bent. En als er dan eens gewezen wordt op minpunten van je siteje dan ga je meteen mensen lopen beledigen, of proberen bijdehand te doen. Nu wordt je door meerdere mensen gewezen op een domme opmerking van je, en dan ga je ineens lekker kinderachtig de mod uithangen.

Tien jaar geleden deed ik precies hetzelfde als nu, lachen om domme mensen met een plaat voor de kop. Ik denk dat ik lang genoeg in metal en uitwassen daarvan meedraai om er een redelijk zinnig woordje over mee te praten. Ik nodig je dus nogmaals uit om aan te wijzen waar ik onbeargumenteerd zeg dat alles wat doom is goed is. Ik kan de beweringen die ik maak laten zien, als jij dat nu eens doet ben je een echte vent ipv een gothje die vergelijkbaar is met 90% van de 15-jarige puberende internetwarriors die hier om de zoveel tijd rondhangen. (waar ik er nu eigenlijk weinig van zie .. behalve jou dan .. toeval?)

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 20-03-2005 14:54 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

pffft. is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat je niet elke opmerking l-e-t-t-e-r-l-i-j-k hoeft op te vatten? mijn opmerking was illustratief voor de teneur van jouw comments op het forum van je eigen ezine in de hoedanigheid als lid van de hoofdredactie. dat is best triest. over je reviews hoor je me niet, want die lees ik niet. zoals eerder vermeld, als ik een goede metal review zoek, lees ik op lords of metal, of hier bij Rutger, die kan het goed.

[Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 20-03-2005 14:55]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2005 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar geef nou eens gewoon antwoord ipv elke keer weer ergens anders op te gaan emmeren.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 20-03-2005 17:54 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Loopt deze 'discussie' nou nog? Meneer Teknoir (oid) bist offtopic in dien oign topic, mien jong.

Da's ni gut eh!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2005 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Magt ie op zijn eigen forumpie niet he

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 20-03-2005 18:00 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 20 maart 2005 17:55 schreef Jenje het volgende:
Magt ie op zijn eigen forumpie niet he

Arme stumper.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2005 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 14:54 schreef TekNoir het volgende:
pffft. is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat je niet elke opmerking l-e-t-t-e-r-l-i-j-k hoeft op te vatten? mijn opmerking was illustratief voor de teneur van jouw comments op het forum van je eigen ezine in de hoedanigheid als lid van de hoofdredactie. dat is best triest. over je reviews hoor je me niet, want die lees ik niet. zoals eerder vermeld, als ik een goede metal review zoek, lees ik op lords of metal, of hier bij Rutger, die kan het goed.

Hee Te Naar, je valt in herhaling!

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 21-03-2005 10:34 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 18:03 schreef MindlessMayo het volgende:
Hee Te Naar, je valt in herhaling!

ben ik niet de enige ;-)

voor kaartjes moet je nu snel zijn, het is bijkans uitverkocht!

CurseOfDeath
Precious Maybe
Posted 21-03-2005 10:43 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 21 maart 2005 10:34 schreef TekNoir het volgende:
ben ik niet de enige ;-)

voor kaartjes moet je nu snel zijn, het is bijkans uitverkocht!

"Kommop! Schnel! De kaartjes voor WT zijn bijkans uitverkocht!"

Ik denk dat ik nog liever in mijn pyama in een strohut zit.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 21-03-2005 10:43]

oscura
Usericon van oscura
Posted 21-03-2005 10:55 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 10:43 schreef CurseOfDeath het volgende:

Ik denk dat ik nog liever in mijn pyama in een strohut zit.

carcasstrid

Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2005 11:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

ratton
Usericon van ratton
Posted 21-03-2005 12:49 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

blijft Leuk voor Autumn om voor een volle bak te staan

You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-03-2005 12:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 21 maart 2005 12:49 schreef ratton het volgende:
blijft Leuk voor Autumn om voor een volle bak te staan

Haha, is weer eens wat anders voor ze zeker.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 21-03-2005 14:35 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

oh ja, die opmerking over bijna uitverkocht was wel speciaal bedoeld voor die truie mensen die hier hard roepen dat ze WT commerciele poep vinden maar wel alle cd's in de kast hebben staan en straks gewoon komen. Dusch: wees een beetje snel, anders kun je nu wel gaan beginnen met je strooien hutje te bouwen, het is lente dus met wat mazzel heb je er een fluitconcert van wat vreemde vogels bij.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com