|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe das waar |
|
Gatver,nee...€20 voor WT Waar is de tijd dat ik ze op een festivalletje zag waar de inkom om en bij de €7 lag.Neen,daar ga ik niet meer naartoe You will beg me to kill you!!! |
|
Ik begin ook hoe langer hoe meer een pesthekel te krijgen aan madammen in trouwjurken die met een heliumstemmetje lopen te zingen hoe langer hoe meer mode Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dat is een hele goede zaak! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 05-02-2005 22:28] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: De redactie laat wel meer steken vallen en zijn er nog trots op ook. Jammer wel. |
|
quote: Het zit je wel dwars he? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: neuh, ik lees dan wel op Lords of metal. |
|
Ik kijk nog liever hoe een 87-jarige schoenemaker een vrij grote snoek in zijn anus duwt. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Within Tempation een tijdje geleden in Zwolle was wel goed Maar ik ga niet uit vrije wil naar Friesland, dus u zult mij er niet zien. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
wij zullen morgen de winnaar bekend maken van het WT prijzenpakket en de vrijkaarten voor dit optreden. hou deze site in de gaten: http://www.gothtronic.com |
|
quote: Kijk eerst eens naar je eigen yahoopaginatje .. het verschil tussen cleane zang en grunt is daar niet eens bekend. Eerst zorgen dat je het beter doet voordat je gaat janken. |
|
quote: tja, ik hoor wel meer dat mensen voor kwaliteit naar Lords of Metal gaan ipv ZM. Ik ben daar een van. Goed idee dat jullie nieuw personeel zoeken! Succes! oh, wil je oproepen voor personeel voor ZM niet in ons guestbook zetten? ik snap dat je gebruik wilt maken van de exposure die onze site heeft, maar op die manier werkt dat natuurlijk niet. probeer het op eigen kracht te doen, want daar dwing je respect mee af! [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 26-02-2005 17:44] |
|
morgen staat de winnaar van het WT prijzenpakket aangekondigd op www.gothtronic.com ! De winnaar krijgt twee kaarten voor het concert op 16 april, de cd, single, shirt, keycord en nog meer! [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 26-02-2005 17:44] |
|
Goths hebben geen humor ... |
|
daarom is Jenje geen gootje meer natuurlijk hehe oh ja, support = Autumn ! |
|
quote: Een Keycord!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
duhu een keykoord kon t dr nog van af? the wind is my mother the higway my brother live to ride ride to live |
|
quote: Dan moet jij hier dus ook maar niet meer posten als je respect wilt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: er zit een verschil in reclame maken voor een concert op een forum zoals dit of gastenboeken vol spammen met meterslange posts, is meer een kwestie van doel en middelen, als u begrijpt wat ik bedoel. |
|
Meterslange posts? Het was wel geteld 1 post ... En wees blij, heb je iig 1 bezoeker gehad. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-03-2005 12:11] |
|
Within Temptation is bagger. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
|
sorry Jenje, maar een post in een gastenboek van de volle lengte van een 19 inch scherm is nogal vervuilend. hopelijk snap je dat. en het is typisch om te merken hoe ''inhoudelijk'' een zich hoofdredactie lid noemend persoon zich verder uit. zeker jaloers dat een ander ezine wat genuanceerder kijkt dan een mening in de trant van 'het is doom, dus dan is het goed', en dat dat door het publiek herkend wordt. ons hoor je niet klagen over de bezoekersaantallen. ook niet bij onze concerten en festivals. ook typisch dat ditzelfde hoofdredactie lid tot een paar jaar geleden zichzelf nog gothic noemde en pogingen deed een feestje van de grond te krijgen, zou dat iets te maken hebben met zijn zure reacties? wat kunnen wij er aan doen dat we het gewoon beter doen. over het mindless mayonaise hoofd maar niet te spreken, maar die wordt overal al uitgekotst, overal waar TE voor staat is niet goed zeggen ze wel eens..... [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 19-03-2005 12:32] |
|
quote: Ah gut! Hahaha, ja. Je weet me wel aan het lachen te krijgen! Grapjas in een PVC-broek! ...Oeps. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |