|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zelfs een WT longsleeve! (wel van Enter dus dan ben ik me effe poepietrui .. oh nee .. über heet dat bij jullie volk of nie?) |
|
Enter is wel aardig trouwens, daarna werd het gewoon (een stuk) minder. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een tijd geleden nog een geprobeerd te draaien (ik heb een kopie, ik ben de 0tolerance van de goth) maar kwam niet verder dan het eerste nummer, mijn smaak is gewoon veranderd/verbeterd. Overigens nog wel die EP//Mini hier staan ... iemand anschaffen? |
|
Within Temptation is zóóó 2001. |
|
... fuck ... i agree ... |
|
Ik mag niet naar Within Temptation van mijn mama.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hey, ik heb hier ook nog een kopie van Enter liggen, gaaf. |
|
quote: Ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
leuke zaal om te spelen,heb er zelf ook een keer daar opgetreden. |
|
Schaaf is zeker een leuke zaal om te spelen, vooral als ie vol is You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: nog fff volhouden dan You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |