|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nog steeds groot fanaat van Drumkit from hell 2. Heel effectief voor metal en hardrock. Geweldige snare ook, maar wel zwaar voor je pc. |
|
DFH2 een geweldige snare? dan zou ik snel Ez drummer maar eens checken!!! Die piccolo valt heeerrrlijk weg in een muur van gitaren "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Jaaaaaaaah!!! Check ende thanks! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: |
|
Wat ik een groot nadeel vind van een EzDrummer, is dat je je kit niet kan uitbreiden. Of mis ik iets? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Goede heer Snaack. Zou ik mij ook ff wat over de mix cubase + DKFH2 uit kunnen leggen? Ik werkte tot nu toe alleen nog maar met tracktion en daarna gewoon een mp3 vorm van de drums in te voeren maar ik wil meer controle over de drums. |
|
quote: Je hebt expansion packs, ik gebruik EZ Drummer + Drums from hell expansion pack. Van dit: Naar dit: Dat vind ik toch een forse uitbreiding, hehe. En dan heb je bij een aantal bekkens zelfs nog meerdere opties. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-01-2007 18:25] |
|
quote: Drop me ff een mailtje. Zie profiel! |
|
quote: Hey, nu wordt het interessant! Dat ga ik checken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb die expansion pack ook, heerscht de pannen van het dak af. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mail verstuurd. Kan je hier trouwens niet gewoon een PM sturen? |
|
PM! |
|
Expansion is idd laip.. maar ik vervang de kick wel altijd.. plopperig raar ding... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ga jij toch eindelijk eens een andere hobby zoeken, mongool dat je er bent. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Idd.. Waar vervang jij hem mee? En belangrijker, hoe Ik heb nog steeds niet door hoe ik de output van de VST op losse audiosporen op kan nemen, maar dat is wel iets dat ik ivm cpu usage graag zou willen. |
|
Ik neem aan dat je kunt kiezen uit een grote selectie kicks? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een stuk of 6. |
|
Hmm, das wat karig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Drumagog 4! met een kicksample die ik zo even voor je opzoek! En zou je willen exporteren (waarom snap ik neit trouwens want ezdrummer is bij mij ERG cpu efficient..) dan zul je de tracks 1 voor 1 moeten exporteren ben ik bang. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: CHILL! quote: Ik was even in de war.. Zat te klooien met 6 gitaarsporen met Amplitube 2 op elk spoor met fors delay en reverb. Dat kost wel wat CPU kracht. |
|
Ik zeg: koop een pod xt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb een Guitarport, maar ik vind Amplitube beter klinken. Minder last van het digitale randje zeg maar. Verder, nothing beats the real thing |
|
Probeer anders es een OD/tubescreamer of eq-pedaaltje als boostertje voor je Guitarport, kuj't geluid wel wat cooler mee krijgen evt [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-01-2007 20:24] |
|
quote: Och, die ezdrummer draait hier op een celeron 600, gaat prima. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |