IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arcturus! Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-02-2005 19:43 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Damn. Haarlem. Shit, waarom zo ver.
Nog even hun site gechecked maar daar stond niet veel ge-updated:

ARCTURUS CONCERTS

Future dates:
*12/03/2005: Metalmania Festival, Poland
*25/03/2005: Inferno Metal Festival, Oslo, Norway

Nou maar hopen dat ze ook nog op andere plaatsen in NE/BE spelen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-02-2005 15:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Arcturus + Red Harvest

07-10 Holland patronaat Haarlem
08-10 Holland Goudvishal Arnhem
09-10 Holand 013 Tilburg

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-02-2005 15:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

gaaf! Eindelijk Arcturus zien. En REd Harvest is ook een vette band... maar ik vind het toch een rare combi.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-02-2005 15:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Arcturus in de GVH?
Beter!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-02-2005 19:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dat wordt Goudvishal.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Argh
Usericon van Argh
Posted 28-02-2005 19:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Arcturus zuigt, red harvest is misschien wel de moeite waard.. en het is pas in oktober, dus beetje kansloos dit

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-02-2005 19:29]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-02-2005 19:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 28 februari 2005 19:28 schreef Argh het volgende:
Arcturus zuigt, red harvest is misschien wel de moeite waard.. en het is pas in oktober, dus beetje kansloos dit

Dan wacht je toch gewoon een half jaar met anderen vervelen met je posts?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 28-02-2005 22:41 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

013. Da's nog te doen voor mij.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-06-2005 0:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Eindelijk mijn Nebelmond foto's online gezet.. Beetje blurrie maar goed.
De foto's van de rest van de band zijn echt zwaar mislukt.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-07-2005 23:16 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 28 februari 2005 19:28 schreef Argh het volgende:

Net zo kansloos als jouw reactie ???

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-07-2005 11:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad ja, erg kansloze opmerking. Zeg dan helemaal niks

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-08-2005 17:22 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

In 013 ben ik er zeker.... maar welke zanger hebben ze nu precies bij? Het laatste dat ik heb gelezen is dat Vortex (ex-Borknagar, Dimmu Borgir) nu bij Arcturus zingt. Is dat permanent? Zou wel typisch zijn.... dan hebben Borknagar en Arcturus zowat een zelfde zanger-veloop gehad.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-08-2005 19:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Nou, dat verklaart dan meteen waarom ik La Masquerade Infernale zo op Dimmu en Borknagar trekken vond, ja zelfs Emperor herkende ik erin.

Qua zang dan toch.

"Obras son amores y no buenas razones"

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-08-2005 19:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2005 19:29 schreef Malekith het volgende:
Nou, dat verklaart dan meteen waarom ik La Masquerade Infernale zo op Dimmu en Borknagar trekken vond, ja zelfs Emperor herkende ik erin.

Qua zang dan toch.

Is dat de enige die je kent van Arcturus? Moet je Aspera Hiems Symphonia of The Sham MIrrors es luisteren. Beetje meer mainstream en beide superheerschend!!

spelfout weggehaald...

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 04-08-2005 20:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2005 19:57 schreef varanus het volgende:
Is dat de enige die je kent van Arcturus? Moet je Aspera Hiems Symphonia of The Sham MIrrors es luisteren. Beetje meer mainstream en beide superheerschend!!
The Sham Mirrors heb ik een paar mp3's van gehad 'n tijd geleden, best leuk wel.

Verder ken ik inderdaad geen andere cd's van Arcturus, al komt daar nog wel verandering in.

"Obras son amores y no buenas razones"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-08-2005 20:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2005 20:01 schreef Malekith het volgende:
The Sham Mirrors heb ik een paar mp3's van gehad 'n tijd geleden

Leuk album, maar voor mij blijft La Masquarade Infernale toch een van de betere albums.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 05-08-2005 1:09 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2005 20:07 schreef MindlessMayo het volgende:
Leuk album, maar voor mij blijft La Masquarade Infernale toch een van de betere albums.

Doe mij maar de Sham Mirrors!

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-08-2005 1:32 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

La Masquerade waren ze nog meer aan het experimenteren. Aham Mirrors doen ze waar ze goed in zijn...
Maar door dat geexperimenteer heeft La Masquerada juist wel wat

Toevallig nu opstaan overigens

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 05-08-2005 1:36 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 1:32 schreef Myth of Fury het volgende:
La Masquerade waren ze nog meer aan het experimenteren. Aham Mirrors doen ze waar ze goed in zijn...
Maar door dat geexperimenteer heeft La Masquerada juist wel wat

Toevallig nu opstaan overigens

Je hebt wel gelijk hoor. Goede cd die La Masquerade. Ben benieuwd hoe ze het live er vanaf brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 05-08-2005 1:36]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-08-2005 19:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ben nu de nieuwe cd aan het binnenhalen, de uitgelekte 64 kilobit promo..

Y Draig Goch
Posted 26-08-2005 19:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 26 augustus 2005 19:09 schreef Valorian het volgende:
Ben nu de nieuwe cd aan het binnenhalen, de uitgelekte 64 kilobit promo..

Hehe, heb die versie ookal binnen. Ik was tè nieuwsgierig.

Maar hij klinkt heerlijk ondanks de 64kbit.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2005 19:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind 'em nergens... Niet op Soulseek en niet op DC++

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-08-2005 19:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 19:12 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hehe, heb die versie ookal binnen. Ik was tè nieuwsgierig.

Maar hij klinkt heerlijk ondanks de 64kbit.

Yep.. en na de combo van metalig klinkende compu-boxjes en een 64kbit-versie kan het uiteindelijke resultaat alleen maar vetter worden !

EDIT: Het is trouwens bovenal gewoon WEER origineel en WEER herkenbaar als Arcturus..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-08-2005 19:17]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-08-2005 19:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 19:14 schreef Count Usher het volgende:

Stuur me even een mailtje op het mailadres in mijn profiel dan stuur ik je wat

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-08-2005 19:16]

Y Draig Goch
Posted 26-08-2005 20:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 26 augustus 2005 19:14 schreef Count Usher het volgende:

Jorisjoris @ soulseek.
Als je me een message stuurt add ik je zodat je erbij kan.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com