|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Arcturus + Red Harvest 07-10 Holland patronaat Haarlem 08-10 Holland Goudvishal Arnhem 09-10 Holand 013 Tilburg |
|
gaaf! Eindelijk Arcturus zien. En REd Harvest is ook een vette band... maar ik vind het toch een rare combi. |
|
Arcturus in de GVH? Beter! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dat wordt Goudvishal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Arcturus zuigt, red harvest is misschien wel de moeite waard.. en het is pas in oktober, dus beetje kansloos dit [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-02-2005 19:29] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dan wacht je toch gewoon een half jaar met anderen vervelen met je posts? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
013. Da's nog te doen voor mij. |
|
Eindelijk mijn Nebelmond foto's online gezet.. Beetje blurrie maar goed. De foto's van de rest van de band zijn echt zwaar mislukt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Net zo kansloos als jouw reactie ??? |
|
Inderdaad ja, erg kansloze opmerking. Zeg dan helemaal niks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In 013 ben ik er zeker.... maar welke zanger hebben ze nu precies bij? Het laatste dat ik heb gelezen is dat Vortex (ex-Borknagar, Dimmu Borgir) nu bij Arcturus zingt. Is dat permanent? Zou wel typisch zijn.... dan hebben Borknagar en Arcturus zowat een zelfde zanger-veloop gehad. |
|
Nou, dat verklaart dan meteen waarom ik La Masquerade Infernale zo op Dimmu en Borknagar trekken vond, ja zelfs Emperor herkende ik erin. Qua zang dan toch. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Is dat de enige die je kent van Arcturus? Moet je Aspera Hiems Symphonia of The Sham MIrrors es luisteren. Beetje meer mainstream en beide superheerschend!! spelfout weggehaald... |
|
quote:The Sham Mirrors heb ik een paar mp3's van gehad 'n tijd geleden, best leuk wel. Verder ken ik inderdaad geen andere cd's van Arcturus, al komt daar nog wel verandering in. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Leuk album, maar voor mij blijft La Masquarade Infernale toch een van de betere albums. |
|
quote: Doe mij maar de Sham Mirrors! |
|
La Masquerade waren ze nog meer aan het experimenteren. Aham Mirrors doen ze waar ze goed in zijn... Maar door dat geexperimenteer heeft La Masquerada juist wel wat Toevallig nu opstaan overigens |
|
quote: Je hebt wel gelijk hoor. Goede cd die La Masquerade. Ben benieuwd hoe ze het live er vanaf brengen. [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 05-08-2005 1:36] |
|
Ben nu de nieuwe cd aan het binnenhalen, de uitgelekte 64 kilobit promo.. |
|
quote: Hehe, heb die versie ookal binnen. Ik was tè nieuwsgierig. Maar hij klinkt heerlijk ondanks de 64kbit. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik vind 'em nergens... Niet op Soulseek en niet op DC++ When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Yep.. en na de combo van metalig klinkende compu-boxjes en een 64kbit-versie kan het uiteindelijke resultaat alleen maar vetter worden ! EDIT: Het is trouwens bovenal gewoon WEER origineel en WEER herkenbaar als Arcturus.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-08-2005 19:17] |
|
quote: Stuur me even een mailtje op het mailadres in mijn profiel dan stuur ik je wat [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-08-2005 19:16] |
|
quote: Jorisjoris @ soulseek. Als je me een message stuurt add ik je zodat je erbij kan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |