IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arcturus! Vorige pagina | Volgende pagina
Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 09-10-2005 13:13 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Eerste band ook misgelopen, door te lang eten, hehe
Red Harvest was niet onaardig, maar ook niet mijn ding.
Arcturus was wel grappig, wat zal ik zeggen.. tegelijkertijd geniaal en tegenvallen, ja dat is 't. Maar ik had best nog de hele theatershow willen zien.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2005 13:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:54 schreef Sater het volgende:
Stond jij nou bij de deur tijdens de eerste band?

ja eventjes, rood haar.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-10-2005 13:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:51 schreef ghoulliette het volgende:
Je wordt oud?

het geluid stond erg hard idd, bij Red Harvest maakte dat geen zak uit, dat moet hard. Maar bij Arcturus maakt het wel verschil, vond het maar matig en maar 2 nrs van Sham Mirrors?! Maak je geen vrienden mee bij mij. De vervangende zanger vond ik ook maar zozo. Tevens ook zeer irritante mensen aanwezig. Bezopen lui met Vitesse kleding moet je niet binnenlaten....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2005 13:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 13:18 schreef Spirit In Black het volgende:
het geluid stond erg hard idd, bij Red Harvest maakte dat geen zak uit, dat moet hard. Maar bij Arcturus maakt het wel verschil, vond het maar matig en maar 2 nrs van Sham Mirrors?! Maak je geen vrienden mee bij mij. De vervangende zanger vond ik ook maar zozo. Tevens ook zeer irritante mensen aanwezig. Bezopen lui met Vitesse kleding moet je niet binnenlaten....

mwa, ik had alleen bijna mot met een mongool met een wit batman shirt...

Misschien wordt ik doof dan... :S

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 09-10-2005 13:29 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

N uitverkochte Goudvishal (ik dacht, gelet op de lange rij buiten, even dat er teveel mensen zouden zijn maar dat viel wel mee)

Ook de eerste band niet gezien.
Red Harvest was wel aardig.
Arcturus...ik vond het een goed optreden. Nieuwe nummers waren best ok (en vermoedelijk op cd nog beter). Gelukkig speelden ze ook aardig wat nummers van de Sham Mirrors (edit: waren dat er maar 2..hhmm). De nieuwe zanger is inderdaad een twijfelgeval, 't is even wennen, maar toch vond ik hem niet slecht zingen.
Helaas ook eerder naar huis vanwege de trein.

[Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 09-10-2005 13:30]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-10-2005 13:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Erg gaaf optreden! Jammer dat de zanger nogal in zijn eigen wereldje zat, waarschijnlijk erg dronken of aan de drugs (?), en er een paar keer goed naast zat hehehe...

Gaaf dat ze veel speelden van La Masquerade Infernale, helaas weinig van Sham Mirrors, en helaas maar 1 nummer van het debut album.

Jammer ook dat de theatrale danseressen niet op het podium pasten, aangezien ik dat zeker wel wat vind toevoegen aan de algehele sfeer van het optreden (heb ze vorig jaar ook gezien).

Setlist:

Ad absurdum
nightmare heaven
alone
deception genesis
chaos path
deamonpainter
nocturnal vision revisited
painting my horror
hufsa
master of disguise
white nosise monster
reflections
raudt og svart

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2005 14:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vond het geen gemis dat de dansereesen er niet bij waren. Heb ze eerder dit jaar al gezien incl. de gehele show en dit vond ik toch echt wel beter
Het commentaar op Simen begrijp ik enigzins wel aangezien iedereen Garm gewend was op de albums. Maar mensen, wees reeel; Garm doet geen live optredens en zonder Simen hadden we dus nooit deze geniale band live kunnen aanschouwen. Ik vind zijn zang trouwens zeker niet slecht, hij heeft gewoon een ander stemgeluid.
Vind het trouwens ook vreemd dat mensen klagen over zijn podiumpresentatie; hij zou te wazig zijn en in zijn eigen wereldje leven. Dat doen toch echt wel alle muzikanten op het podium bij Arcturus en met die danseressen erbij zou het ook anders hebben uitgezien. Vreemd commentaar dus.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-10-2005 14:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tsja, het gleuid stond behoorlijk hard, maar dat krijg je nu eenmaal als de tour een eigen geluidsman meeneemt die de zaal neit goed kent...

anayway, ik vodnt het geluid behoorlijk goed, het stond alleen wat hard, maargoed, slimme mensen (zoals ik, die vaker dan 1 keer in eht half jaar een concert bezoeken ) hebben gewoon goede oordoppen in zodat je niet doof wordt....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hub de Gallier
Posted 09-10-2005 14:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het geluid was inderdaad behoorlijk goed...en zo extreem hard stond het nou ook weer niet.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-10-2005 14:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 14:05 schreef Hub de Gallier het volgende:

Vind het trouwens ook vreemd dat mensen klagen over zijn podiumpresentatie; hij zou te wazig zijn en in zijn eigen wereldje leven. Dat doen toch echt wel alle muzikanten op het podium bij Arcturus en met die danseressen erbij zou het ook anders hebben uitgezien. Vreemd commentaar dus.

Had jij dan niet het idee dat Simen behoorlijk bezopen was gisteravond?

Hub de Gallier
Posted 09-10-2005 14:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, zo deed hij ook een half jaar geleden. Op deze manier probeert hij het theatrale te uitten welke bij de muziek hoort.

Ik moet toegeven dat ik ook liever anders zie maar goed, dit is nou eenmaal zijn manier van doen bij Arcturus.
Lamented Souls bv. daar heeft hij ook weer een andere, wederom aparte manier van zichzelf presenteren op het podium...en ook daar ziet het er soms vreemd uit. Maar het is dus wel met opzet en niet uit dronkenschap.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 09-10-2005 14:37 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Vond de podiumpresentatie van Simen juist goed en uitstekend bij de muziek passen. Geen standaardact.

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-10-2005 14:42 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik vond het ook niet storend, zijn manier van doen paste erbij. De eerste band aleen het laatste nr van gehoord, leek me niet veel aan, en wat een vreselijke flapdrol met dat blousje. Red harvest had een paar nr's die me wel trokken maar niet geweldig. Arcturus was . blij dat ik ben geweest

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-10-2005 14:59 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Mooi, dit gaan we maar eens in Belgie bekijken.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-10-2005 15:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

ik ben blij dat de versie die ik zag wel die danseressen bevatte. Het kleedde de boel aan ,het bracht heel veel sfeer en het was wel leuk om te zien.

Het enige nadeel was dat het in Haarlem ook op een klein podium was waardoor die danseres een gitaarpedaalte los-koprolde.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-10-2005 21:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehehe ik vind die danseressen ook wel... apart

Muziek was erg cool, maar de zanger vond ik echt ontzettend kut. Zong ie nou met opzet zo vals? :-S
Verder was het wel.. ja.. apart.

Red Harvest heerschte trouwens weer als vanouds

Zenial

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-10-2005 21:24 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Als iedereen die Arcturus maar matig vond de volgende keer thuis wil blijven is het misschien ook nog te doen qua drukte in die vissenkom...

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 21:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Als de mensen die zeuren over de drukte thuisblijven wordt het allemaal nog beter...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-10-2005 21:30 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Er is altijd iemand nog bijdehandter dan een ander natuurlijk.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-10-2005 21:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ga dan gewoon naar de 013, daar was het zo druk niet

Zenial

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 21:44 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 21:30 schreef Ralph Plug het volgende:
Er is altijd iemand nog bijdehandter dan een ander natuurlijk.
Ja, sorry

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-10-2005 22:50 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Leuke middag gehad! Red Harvest viel even rauw op mijn dak op de zondagmiddag, maar wist me wel te imponeren met een bunkerharde muur van geluid, daarna was Arcturus vooral... raar. Vond de show trouwens wel goed bij de muziek passen, lekker excentriek en theatraal en afwisselend indrukwekkend, gestoord en lelijk. Maar de algehele indruk is erg positief, vond met name de nummers van "La Masquerade Infernale" erg vet. Maar toch is Simen geen Garm

no text supplied

blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 09-10-2005 22:53 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

Arcturus vandaag in de 013 was errug gaaf. Red Harvest vond ik een stuk minder, maar een erg geslaagde middag.

geen knoop aan vast te touwen

bazzz
Usericon van bazzz
Posted 09-10-2005 23:03 by bazzz Wijzig reactieProfiel van bazzzQuote dit berichthttp://www.basverbeek.nl

Was niet erg voldaan met het concert vanmiddag in 013.. Recensie en foto's: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=197281

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 09-10-2005 23:16 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

red harvest was op zich wel ok. lekkere takkeherrie. Arcturus was supergaaf, alleen mogen ze wat doen aan de linkergitarist (vanuit het publiek) z'n geluid. ik denk dat hij de hoofdoorzaak is van het superbaggergeluid wat de band voortbrengt. kon wel goed spelen die gast.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com