|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijna uitverkocht geloof ik. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
wij hebben ook nog een reserveringsnummer voor 2 kaarten over.. de communicatie bij ons gaat zo goed..( of we willen gewoon zo graag naar arcturus) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Maar tot aan D'ter heb je natuurlijk niks aan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nog te ver lopen |
|
quote:valt nog te lopen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Jat mijn zinnen niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Huh |
|
kennelijk denkt iedereen het zelfde erover Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zaterdag Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vrijdag! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Heb je die nog steeds? Zo ja, zou ik het nummer graag willen overnemen. |
|
Hey Liesbeth, Marcel hier (was mee met jullie naar Wacken Open Air afgelopen jaar) Ik ben ook nog hard op zoek naar twee kaarten voor Arcturus dus ik houd me zeer aanbevolen. Ik zie dat Soepkoeltoer me al voor is, maar die heeft op De Muur ook al gereageerd op de kaarten van Mayo (Mayo=IJsthee toch? ) Dus als er nog 2 over zijn zou ik graag het nummer overnemen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ZATERDAG Ben heel benieuwd |
|
mensne het is NOG NIET UITVERKOVHT, je kunt gewoon nog kaarten reserveren, maar wees er wel SNEL BIJ!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en uitverkocht is het ook nog niet |
|
quote:Sorry helaas helaas.. het nummer is al weggegeven Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Kan momenteel niet op de muur lezen dus neh, niet gezien nog. Maarre nog 2 kaarten nodig dan? Mail me anders even op mmayooo@gmail enzo. Of ben je al voorzien? Nouja wie het eerste mailt dan maar.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2005 17:14] |
|
Ik heb je net op de muur een pm gestuurd? Dat is toch ook goed? |
|
er wordt flink gedealt hier.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik kan momenteel niet op de muur komen. Heb niks aan een pm daar. Pas morgen of zondag maarja beetje laat dan nietwaar. |
|
ben je gebant? dat zou een primeur zijn op de muur... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha nee, zit bij mijn ouders momenteel en daar werkt het zooitje niet om de een of andere reden. Welja, was nog niet uitverkocht toch? |
|
Dan ga ik mailen weetje... Jim, houd je erbuiten of ga Zlad video kijken. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |