IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arcturus! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2005 21:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:17 schreef Brujo het volgende:
Is dit een sollicitatie naar een functie als Bob?

Ik heb ook wel lol zonder bieah hoor
Maarja geen auto. Maarrem las net ergens dat het uitverkocht is?

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-10-2005 21:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 6 oktober 2005 21:19 schreef MindlessMayo het volgende:

Bijna uitverkocht geloof ik.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2005 21:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wij hebben ook nog een reserveringsnummer voor 2 kaarten over.. de communicatie bij ons gaat zo goed..( of we willen gewoon zo graag naar arcturus)

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-10-2005 21:23 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:19 schreef MindlessMayo het volgende:

Maar tot aan D'ter heb je natuurlijk niks aan.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2005 21:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:23 schreef Brujo het volgende:

Nog te ver lopen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2005 21:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:23 schreef Brujo het volgende:
valt nog te lopen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 21:25 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:24 schreef MindlessMayo het volgende:
Nog te ver lopen
Jat mijn zinnen niet...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2005 21:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:25 schreef Doomy het volgende:
Jat mijn zinnen niet...

Huh

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2005 21:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

kennelijk denkt iedereen het zelfde erover

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-10-2005 23:07 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

zaterdag

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-10-2005 23:08 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-10-2005 23:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Vrijdag!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-10-2005 23:26 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 21:22 schreef Cadaveria het volgende:
wij hebben ook nog een reserveringsnummer voor 2 kaarten over.. de communicatie bij ons gaat zo goed..( of we willen gewoon zo graag naar arcturus)

Heb je die nog steeds? Zo ja, zou ik het nummer graag willen overnemen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2005 0:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hey Liesbeth, Marcel hier (was mee met jullie naar Wacken Open Air afgelopen jaar)

Ik ben ook nog hard op zoek naar twee kaarten voor Arcturus dus ik houd me zeer aanbevolen.

Ik zie dat Soepkoeltoer me al voor is, maar die heeft op De Muur ook al gereageerd op de kaarten van Mayo (Mayo=IJsthee toch? )

Dus als er nog 2 over zijn zou ik graag het nummer overnemen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-10-2005 1:07 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

ZATERDAG Ben heel benieuwd

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-10-2005 9:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mensne het is NOG NIET UITVERKOVHT, je kunt gewoon nog kaarten reserveren, maar wees er wel SNEL BIJ!!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-10-2005 11:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en uitverkocht is het ook nog niet

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-10-2005 17:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 23:26 schreef soepkoeltoer het volgende:
Heb je die nog steeds? Zo ja, zou ik het nummer graag willen overnemen.
Sorry helaas helaas.. het nummer is al weggegeven

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2005 17:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2005 0:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Hey Liesbeth, Marcel hier (was mee met jullie naar Wacken Open Air afgelopen jaar)

Ik ben ook nog hard op zoek naar twee kaarten voor Arcturus dus ik houd me zeer aanbevolen.

Ik zie dat Soepkoeltoer me al voor is, maar die heeft op De Muur ook al gereageerd op de kaarten van Mayo (Mayo=IJsthee toch? )

Dus als er nog 2 over zijn zou ik graag het nummer overnemen.

Kan momenteel niet op de muur lezen dus neh, niet gezien nog. Maarre nog 2 kaarten nodig dan? Mail me anders even op mmayooo@gmail enzo. Of ben je al voorzien? Nouja wie het eerste mailt dan maar..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2005 17:14]

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 07-10-2005 17:19 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ik heb je net op de muur een pm gestuurd? Dat is toch ook goed?

irritante klootzak
Posted 07-10-2005 17:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

er wordt flink gedealt hier....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2005 17:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2005 17:19 schreef soepkoeltoer het volgende:
Ik heb je net op de muur een pm gestuurd? Dat is toch ook goed?

Ik kan momenteel niet op de muur komen. Heb niks aan een pm daar. Pas morgen of zondag maarja beetje laat dan nietwaar.

irritante klootzak
Posted 07-10-2005 17:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ben je gebant?

dat zou een primeur zijn op de muur...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2005 17:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2005 17:25 schreef irritante klootzak het volgende:
ben je gebant?

dat zou een primeur zijn op de muur...

Haha nee, zit bij mijn ouders momenteel en daar werkt het zooitje niet om de een of andere reden.

Welja, was nog niet uitverkocht toch?

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 07-10-2005 17:30 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Dan ga ik mailen weetje...

Jim, houd je erbuiten of ga Zlad video kijken.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com