|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En dan denk je bij jezelf "hee typisch, da's precies wat ik ook dacht!" *kijkt in profiel* Ja hoor.. Hoi Edwin Ik heb me wel vermaakt.. was wel heel erg blij dat 't geluid na een paar nummers bijtrok bij Arcturus, want dat was echt niet om te pruimen in 't begin. Leuke performance live, net genoeg interactie met 't publiek (hoewel 't wel iets meer had gemogen) en inderdaad.. het is toch niet hetzelfde met een andere stem. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Oh ja, jouw username hiero was "helmet". Ha die Twan! |
|
Zo, ook het optreden in 013 gezien.. Toch enkele verschillen met de goudvishal: - in 013 was er kennelijk wel tijd voor make-up - in 013 was er ruimte voor danseressen - in 013 werden de nummers regelmatig aangekondigd, praatte simen sowieso meer tussen de nummers door en ging de band 3 nummers voor het eind van het podium om als toegift de rest te spelen - in 013 werden de 'guitar showoffs' gespeeld die in de goudvishal ontbraken (stond wel op de setlist) .. Kortom: volgens mij was het optreden in de goudvishal iets gehaaster, maar daarom zeker niet slechter. Verder zie ik nu na 2 optredens dat Hub de gallier inderdaad gelijk heeft wawt betreft de podiumpresentatie van Simen. Deze was dit keer zeker niet dronken, maar zijn dronkenmanspresentatie was er wel weer .. Wel was het geluid in 013 stukken beter en was Simen een stuk beter in vorm.. De danseressen vond ik trouwens wel een leuke toevoeging, maar werden op den duur wel een beetje belachelijk.. lol.. Verder leuk om te zien hoe iemand dacht dat hij de in het publiek gegeven gitaar aan het eind van het optreden mocht houden lol.. beetje verbouwereerd was die wel toen hij hem terug moest geven [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-10-2005 19:02] |
|
Heb helaas gisteren moeten missen wegens een griep, was er wel graag bijgeweest. Wat betreft terugkomen voor toegiften: denk dat dat in de Goudvishal ook moeilijker gaat...daar zou de band door het hele publiek moeten terwijl in de 013 de band alleen maar backstage hoeft te lopen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb gisteren twee prima bands gezien op de Metal Matinee; goed geluid, leuke opkomst, en flink wat bier. En ja, die ene linkse danseres was mijn persoonlijke favoriet, twee extra pluspunten). Red Harvest kende ik nog niet, maar het was ontzettend krachtig. Een voorbeeld dat het managementbegrip KISS (Keep It Simple Stupid) ook live een ontzettend krachtig resultaat kan opleveren; een gezond arrogante podiumhouding (zelfvertrouwen uitstralen op het poudium heet dat) is dan een verademing om te zien tov die bands die vaak het publiek niet durven in te kijken. Ik was vooraf even bang dat Arcturus te veel de nadruk zou leggen op de showaspecten, maar dat viel gelukkig mee, en itt vele anderen vond ik het stemgeluid prima te doen. Voor herhaling vatbaar zal ik maar zeggen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Jij stond linksvooraan? Ik kon nog net zien dat die linker danseres wel wat rare dingen aan het doen was daar links in t hoekje hahahaha Zenial |
|
quote: Haha, nee, links achteraan; dit omdat dat sneller bij de bar komen betekende, hahaha! Ach, deze keer heb ik het eens na kunnen laten 'poes poes poes' te roepen bij dit soort dames, da's ook ook wat, haha! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hahahahaha ja, dat hadden ze vast leuk gevonden, als je 'poes poes poes' naar ze had geroepen. Stel je voor, ben je daar aan het dansen, roept er iemand 'poes poes poes' naar je... in een taal die je niet kent... haha! dus Zenial |
|
quote:Uit die hoek kwam wel wat geroep om tieten.. nee, ik stond niet in die hoek [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 10-10-2005 21:10] |
|
quote: Wellicht is een boekje 'hoe en wat in het Noors' handig in zo'n situatie.. |
|
quote: die stonden een stukje naast mij... eerst liepen ze te ouwehoeren dat het wel erg kinderachtig was volgens hun (net of het meer belachelijk was dan welke black metal dan ook, deze hebben tenminste zelfspot) en daarna gingen ze om tieten schreeuwen, over kinderachtig gesproken. |
|
Ik vond ze wel stoer hoor. Vooral die gast die na het roepen om zich heen ging kijken met zo'n blik van "wat ben ik grappig he?" en daarna vanwege het gebrek aan respons een beetje beteuterd was Zenial |
|
Hierbij wat fotootjes uit de 013: Danseresje Tore's Guitar Showoff Simen De mysterieuze man achter de bas (ook een dimmu lid??) Sverd Knut's guitar showoff [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-10-2005 18:48] |
|
quote: Hugh Stephen James Mingay (Skoll) - Bass (ex-Ved Buens Ende,ex- Ulver) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Aha, wel gewoon nog steeds Skoll dus. Ik wist niet meer zeker of die er nog bij zat na al die jaren. |
|
dat zijn geen slechte foto's man. die laatste twee zijn niet echt super, maar de rest is erg cool. |
|
quote: wij stonden helemaal vooraan in het midden en op het moment met dat bloed gebeuren uit de appel, smeerde de rechter dame wat van dat spul op het gezicht van zo'n jochie die voor me stond. Ik dacht ff dat hij flauw ging vallen hehehe.. zijn vriendin vond het iets minder leuk Al met al ongelooflijk genoten! en ik ben erg blij dat ik 2x ben gegaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe beetje trage reactie, maar arcturus was echt gaaf! heb me prima vermaakt en ow ja, @ cadaveria & Valorian ( als ik het goed spel zo niet, pech) : de volgende keer als er een groepje rare mensen op het terras zit die jullie na een goddelijke maaltijd gedag zegt, mag je wel even terugdenken aan een rotterdamse delegatie die op graspop naast jullie stond |
|
quote: Hey! Dus dat was het. Ik herkende jullie zo snel niet meer, en wist ook niet helemaal zeker of het nou tegen mij was of niet .. De maaltijd was goed ja, en niet duur. Volgende keer blijven we hangen voor een pilsje |
|
quote: deal! |
|
ik heb het gemist hoorde er te laat van en kon niets meer regelen n00b |
|
Het was ook heus niet pas sinds Maart bekend ofzo. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ja inderdaad hahahahaha...een dik half jaar de tijd gehad om kaartjes te kopen/reserveren....zou toch ruim voldoende op tijd moeten zijn hehehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb me ook eens gewaagd aan Sideshow Symphonies. Vette nummers staan erop zeg, weer eens wat anders. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |