IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arcturus! Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-10-2005 17:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mm: weet neit, inmiddels wel denk ik

soupcooltour: Ik doe de hele dag al niks anders als de Zlad video bekijken en zijn liedjes draaien..

de tekst van I am the anti-pope ken ik net zo goed als een zatte andre hazes fan de vlieger kent...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-10-2005 17:35 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2005 17:33 schreef irritante klootzak het volgende:

soupcooltour: Ik doe de hele dag al niks anders als de Zlad video bekijken en zijn liedjes draaien..

de tekst van I am the anti-pope ken ik net zo goed als een zatte andre hazes fan de vlieger kent...

(Y)

Ik ben trots op jou weetjs.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-10-2005 1:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Arcturus was in één woord geweldig!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-10-2005 8:13 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

aaaarggghhhhhh red harvest heerstte echt alle isolatie platen uit het plafond! arcturus was ook wel leuk, alleen stond de zang van vortex af en toe wat te zacht gemixt..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-10-2005 9:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Enkele erg gave fotoos
Heb al zin in vanavond: Arnhem

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-10-2005 9:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wat een clowns!

WTF moet dit voorstellen???

Zenial

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 08-10-2005 10:38 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Gemaskerd bal! Lachen!

watery black
Usericon van watery black
Posted 08-10-2005 12:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 9:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
Enkele erg gave fotoos
Heb al zin in vanavond: Arnhem

pilschken pakken?

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 08-10-2005 12:27 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 8 oktober 2005 9:57 schreef Zenial het volgende:
Wat een clowns!

WTF moet dit voorstellen???

Die half witte half zwarte hé? Zingen die ook nog ofzo, of springen die daar gewoon wat rond?

Anyway, ik ga in St Niklaas kijken binnen een week of 2, is zonder Red Harvest jammer genoeg...

Julius Civilis
Usericon van Julius Civilis
Posted 08-10-2005 12:28 by Julius Civilis Wijzig reactieProfiel van Julius CivilisQuote dit bericht

Ooit van Janus gehoord?

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-10-2005 12:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Als iemand nog een kaart c.q. reservering over heeft, heeeeeeel graag....

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 12:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 12:31 schreef Ralph Plug het volgende:
Als iemand nog een kaart c.q. reservering over heeft, heeeeeeel graag....

Net vanmorgen weg gegeven.. je hebt niet gereserveerd?

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-10-2005 17:05 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Arcturur was gisteren erg gaaf!! Vooral hellhammer speelde geweldig, een van de beste metal-drummers, naar mijn mening. Die danseressen waren nogal lachwekkend eerlijk gezegd... Het was trouwens niet erg druk gister in het patronaat.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Daops
Usericon van Daops
Posted 08-10-2005 17:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ga denk ik morgen toch maar kijken in 013, hopelijk zijn er nog kaarten aan de kassa. Wie is er eigenlijk nog meer?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 08-10-2005 23:21 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ik ben er morgen zeker!!!

an evil incarnation of DEATH!

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 09-10-2005 3:25 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 8 oktober 2005 23:21 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik ben er morgen zeker!!!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-10-2005 11:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

arcturus gisterne ind e goduvishal:

erg druk

die erste band:

laat ik eht aardig zeggen en het er bij laten dat het NIET mijn soort muziek is.. verder was de podium presentatie (en de muziek) te gay voor woorden..

Red Harvest:

geni-fucking-aal! dit was duidelijk de band van de avond! wat een vette band.. enorm strak gespeelt en een vet geluid!

Arcturus:
tsja, alweer neit echt mijn ding.. het oude werk van de begin dagen spreekt mij nog wel aan, maar dit helemaal niet.. nee, beetje een tegenvaller, met name de zang en zanger...

maargoed, voor de rest een gezellige en toffe avond, hoop bekenden gezien, alle band haddne een goed geluid en alles liep perfect op schema......

uurgh

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 09-10-2005 12:39 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Wat een ongelovelijk KUTconcert in een vissenkom!

Ik kan er niets anders van maken...

De bands zijn zeker heel goed, alleen stond het geluid veel en veel te hard. Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven en met de stofzuiger aan en daar m'n oor op kunnen leggen... Zo ongeveer klonk het.

:D

Maar goed... Dat weet ik dan voor de volgende keer: ik hoef niet meer naar de Goudviskom, want het is er te druk, het geluid is kut en dat systeem met reserveren slaat ook werkelijk als een tang op een varken: je moet voor 20.30 uur je kaartjes halen, maar als je al lang en breed in de rij staat en pas na 20.30 uur een keer bij de kassa bent, moet je nog mazzel hebben dat ze je reservering niet hebben verkocht.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2005 12:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vond het gisteren een geslaagd avondje.
De eerste band (weet niet meer hoe ze heten) waren te saai. Het leek erop dat ze teveel de oude Arcturus wilden imiteren. Slechts sporadisch kwam er een acceptabel moment voorbij.

Red Harvest: zij knalden het zweet uit de bilnaad! GVD wat een vet optreden...de eerste keer voor mij dat ik ze nuchter zag en er dus achteraf iets van kan herinneren. Erg gaaf, ga ik zeker cd's van aanschaffen!

Arcturus: erg gaaf. Ben blij dat het podium in de vissekom zo klein is zodat de gehele show met danseressen e.d. ons bespaart is gebleven. Nu stonden we tenminste naar een metalband te kijken ipv naar een theater voorstelling. Gaaf dat ze met een oude klassieker eindigden.

Vind trouwens dat de vissekom goed bezig is met concerten organiseren...wat een programma hebben ze klaar staan voor de komende maanden. Thumbs up

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-10-2005 12:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:39 schreef Sarjenka het volgende:
Wat een ongelovelijk KUTconcert in een vissenkom!

Ik kan er niets anders van maken...

De bands zijn zeker heel goed, alleen stond het geluid veel en veel te hard. Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven en met de stofzuiger aan en daar m'n oor op kunnen leggen... Zo ongeveer klonk het.

:D

Maar goed... Dat weet ik dan voor de volgende keer: ik hoef niet meer naar de Goudviskom, want het is er te druk, het geluid is kut en dat systeem met reserveren slaat ook werkelijk als een tang op een varken: je moet voor 20.30 uur je kaartjes halen, maar als je al lang en breed in de rij staat en pas na 20.30 uur een keer bij de kassa bent, moet je nog mazzel hebben dat ze je reservering niet hebben verkocht.

Je wordt oud?

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-10-2005 12:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eerste band gelukkig grotendeels gemist.
Red Harvest begon met wat langzaam werk, maar na Absolut Dunkelheit knalde het echt aan alle kanten. Toch had ik meer geflipte industrial willen horen.

Arcturus zag er behoorlijk fout uit, maar wel vette muziek, ondanks het slechte geluid. De zang vond ik alleen wat minder, hij kon Garm bij lange na niet evenaren, maar probeerde het helaas wel. Jammer genoeg op een nummer na geen oud werk. (Wintry Grey)

Verder was die dikke rij kut.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-10-2005 12:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 12:51 schreef ghoulliette het volgende:
Je wordt oud?

Stond jij nou bij de deur tijdens de eerste band?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-10-2005 13:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Net 013 gebeld, en volgens hun zijn er nog genoeg kaarten aan de deur beschikbaar, dus ik ga dr vanmiddag ook bij zijn!

Zenial

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-10-2005 13:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Eerste band misgelopen helaas door mijn reserveringsdrama (is ergens iets fout gegaan met het reserveren op internet), maar om 21:00 gelukkig toch nog naar binnen. Red Harvest was niet onaardig, maar niet helemaal mijn ding.

Arcturus vond ik tegelijkertijd geniaal en tegenvallen. De muziek is (in mijn opinie) ontegenzeggelijk briljant, en werd naar mijn mening ook prima uitgevoerd, alleen verdwijnt er live iets van de mystiek die deze band op plaat zo kenmerkt. Helaas moesten we ook alweer vroeg terug naar Amersfoort, maar ik heb zeker genoten.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

oscura
Usericon van oscura
Posted 09-10-2005 13:11 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

had wel leuk geweest als het nog een deathmetal band was

carcasstrid

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com