|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: (Y) Ik ben trots op jou weetjs. |
|
Arcturus was in één woord geweldig! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
aaaarggghhhhhh red harvest heerstte echt alle isolatie platen uit het plafond! arcturus was ook wel leuk, alleen stond de zang van vortex af en toe wat te zacht gemixt.. |
|
Enkele erg gave fotoos Heb al zin in vanavond: Arnhem Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een clowns! WTF moet dit voorstellen??? Zenial |
|
Gemaskerd bal! Lachen! |
|
quote: pilschken pakken? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Die half witte half zwarte hé? Zingen die ook nog ofzo, of springen die daar gewoon wat rond? Anyway, ik ga in St Niklaas kijken binnen een week of 2, is zonder Red Harvest jammer genoeg... |
|
Ooit van Janus gehoord? |
|
Als iemand nog een kaart c.q. reservering over heeft, heeeeeeel graag.... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Net vanmorgen weg gegeven.. je hebt niet gereserveerd? |
|
Arcturur was gisteren erg gaaf!! Vooral hellhammer speelde geweldig, een van de beste metal-drummers, naar mijn mening. Die danseressen waren nogal lachwekkend eerlijk gezegd... Het was trouwens niet erg druk gister in het patronaat. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ga denk ik morgen toch maar kijken in 013, hopelijk zijn er nog kaarten aan de kassa. Wie is er eigenlijk nog meer? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ben er morgen zeker!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: |
|
arcturus gisterne ind e goduvishal: erg druk die erste band: laat ik eht aardig zeggen en het er bij laten dat het NIET mijn soort muziek is.. verder was de podium presentatie (en de muziek) te gay voor woorden.. Red Harvest: geni-fucking-aal! dit was duidelijk de band van de avond! wat een vette band.. enorm strak gespeelt en een vet geluid! Arcturus: tsja, alweer neit echt mijn ding.. het oude werk van de begin dagen spreekt mij nog wel aan, maar dit helemaal niet.. nee, beetje een tegenvaller, met name de zang en zanger... maargoed, voor de rest een gezellige en toffe avond, hoop bekenden gezien, alle band haddne een goed geluid en alles liep perfect op schema...... uurgh Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat een ongelovelijk KUTconcert in een vissenkom! Ik kan er niets anders van maken... De bands zijn zeker heel goed, alleen stond het geluid veel en veel te hard. Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven en met de stofzuiger aan en daar m'n oor op kunnen leggen... Zo ongeveer klonk het. :D Maar goed... Dat weet ik dan voor de volgende keer: ik hoef niet meer naar de Goudviskom, want het is er te druk, het geluid is kut en dat systeem met reserveren slaat ook werkelijk als een tang op een varken: je moet voor 20.30 uur je kaartjes halen, maar als je al lang en breed in de rij staat en pas na 20.30 uur een keer bij de kassa bent, moet je nog mazzel hebben dat ze je reservering niet hebben verkocht. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Vond het gisteren een geslaagd avondje. De eerste band (weet niet meer hoe ze heten) waren te saai. Het leek erop dat ze teveel de oude Arcturus wilden imiteren. Slechts sporadisch kwam er een acceptabel moment voorbij. Red Harvest: zij knalden het zweet uit de bilnaad! GVD wat een vet optreden...de eerste keer voor mij dat ik ze nuchter zag en er dus achteraf iets van kan herinneren. Erg gaaf, ga ik zeker cd's van aanschaffen! Arcturus: erg gaaf. Ben blij dat het podium in de vissekom zo klein is zodat de gehele show met danseressen e.d. ons bespaart is gebleven. Nu stonden we tenminste naar een metalband te kijken ipv naar een theater voorstelling. Gaaf dat ze met een oude klassieker eindigden. Vind trouwens dat de vissekom goed bezig is met concerten organiseren...wat een programma hebben ze klaar staan voor de komende maanden. Thumbs up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je wordt oud? |
|
Eerste band gelukkig grotendeels gemist. Red Harvest begon met wat langzaam werk, maar na Absolut Dunkelheit knalde het echt aan alle kanten. Toch had ik meer geflipte industrial willen horen. Arcturus zag er behoorlijk fout uit, maar wel vette muziek, ondanks het slechte geluid. De zang vond ik alleen wat minder, hij kon Garm bij lange na niet evenaren, maar probeerde het helaas wel. Jammer genoeg op een nummer na geen oud werk. (Wintry Grey) Verder was die dikke rij kut. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Stond jij nou bij de deur tijdens de eerste band? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Net 013 gebeld, en volgens hun zijn er nog genoeg kaarten aan de deur beschikbaar, dus ik ga dr vanmiddag ook bij zijn! Zenial |
|
Eerste band misgelopen helaas door mijn reserveringsdrama (is ergens iets fout gegaan met het reserveren op internet), maar om 21:00 gelukkig toch nog naar binnen. Red Harvest was niet onaardig, maar niet helemaal mijn ding. Arcturus vond ik tegelijkertijd geniaal en tegenvallen. De muziek is (in mijn opinie) ontegenzeggelijk briljant, en werd naar mijn mening ook prima uitgevoerd, alleen verdwijnt er live iets van de mystiek die deze band op plaat zo kenmerkt. Helaas moesten we ook alweer vroeg terug naar Amersfoort, maar ik heb zeker genoten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
had wel leuk geweest als het nog een deathmetal band was carcasstrid |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |