|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat er heen??? Wie niet ??? Ik ben zeker van de partij heb m'n kaartje al!! 'Someone's standing on my chest!' |
|
Ik ben erg blij voor je... spelfout weggehaald... |
|
Ik denk dat ik maar een keertje oversla. |
|
Slipknot... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hmmm eens kijken slipknot is altijd wel gaaf live en op cd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Probleem is ik heb geen idee of ik kan, dus kan kaartje nog niet kopen. Maar 't zal snel uitverkopen! Paradiso is veeel te klein. |
|
kut, ik heb al kaartjes voor Meshuggah die dag |
|
Damn moet die gasten nog steeds een keer live zien iig There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hang je toch op, stelletje kleuters. |
|
quote:Ze schijnen nog beter te zijn dan cradle of filth. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ze zijn geweldig live! al 2 keer gezien. |
|
quote: Ow dan is het helemaal mooi There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Flame at will, maar vind hun laatste album echt wel moddervet hoor.. Zou ze best live willen zien! Liever in Paradiso als in het fucking Gelredome ofzo.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vind ik niet! Ik heb die achterlijke clown een knal verkocht "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jah slipknot.. |
|
quote: Dat is serieus hoor. |
|
lol, volgens mij geloven ze je niet meer |
|
Niet zeiken, Slipknot ruled. Toevallig dat het niet bij de hedendaagse 'real' metal moraal past.... [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 23-03-2005 11:24] |
|
ik wil ze wel live op graspop zien. |
|
quote:Hou op! Ik kom niet meer bij! Slipknot verkiezen boven Meshuggah...proest Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Meshuggah heb ik al meerdere malen gezien en hun laatste twee platen (incl catch 33) vind ik echt 3x kont. Slipknot heb ik nog nooit gezien dus die zou ik wel graag zien ia, liever dan Meshuggah momenteel. |
|
zit wel wat in, plus dat de live show van slipknot er volgens mij een stuk uitbundiger gaat dan die van meshuggah. |
|
quote:ROFL OK get the point. Vind je Nothing ook 3x kont? Dat vind ik namelijk een enorme wereldplaat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik wou net zeggen, die gasten hebben vaak wel heel wat energiekere shows dan menig andere band There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:OMG Hier wordt ook nog serieus Slipknot met Meshuggah vergeleken! Ik vind Slipknot heus geen baggerband hoor, integendeel, maar een vergelijking wat betreft podiumpresentatie en uitbundigheid op het podium lijkt mij totaal niet aan de orde. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |