|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, dat zou ik wel gezellig vinden! |
|
Nou he! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Opzich zou ik daar best heen kunnen. Vette line-up. Es zien... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ga maar fijn naar Afrika dat weekend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
schop |
|
De poster al gezien? Hij is gemaakt door de bekende groningse kunstenaar Wokkel. |
|
Waar komen deze posters allemaal te hangen??? Kunnen er ook een paar naar Popfront Zwolle gestuurd worden?? alvast bedankt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Daar zijn we weer bij |
|
quote: Als jij erheen gaat, ga ik ook! |
|
Speelschema is ook al bekend! Kleine zaal: 21:00 uur: CEPHALIC 21:55 uur: CARNAL LEFTOVERS 22:50 uur: ZUBZERO 00:00 uur: ENRAGED Grote zaal: 21:25 uur: KATAFALK 22:20 uur: ABSORBED 23:15 uur: FLESH MADE SIN 00:30 uur: INHUME Bron |
|
quote: Neen, zit in A'dam die vrijdag, hoor ik net. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Komen we eens in Groningen, zit Madam ergens anders! |
|
quote: Ik wist niet dat je zou gaan schieten... Rustig maar. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
|
quote: Ik vind je nog wel lief hoor. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: doe maar niet You can either agree with me, or be wrong. |
|
Moeten we zonder zanger spelen ... ach ja, 't is weer wat nieuws. Moeten we ook nog unplugged gaan spelen en dan is 't plaatje helemaal compleet! |
|
quote: jep, maar zonder zanger heeft alles wel meer humor heb mijn bardienst in ZPF al verplaatst, wordt feest You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik vind het persoonlijk ook prettiger om tegen een plant ipv een zanger aan te kijken Ik heeft dr zin aan! |
|
quote: Wij allemaal wel! |
|
quote: YEAH!!!! zijn er ook overnachtingen mogelijk, motel oid You can either agree with me, or be wrong. |
|
nee,in groningen hebben wij geen hotels en motels.wij slapen niet simplon jongeren hotel kun je proberen |
|
quote: Humzzz, yeah ook zoekende en andere rij ik wel. Als we Carnal gaan uitlenen aan buurt provincies, moeten wij er ook maar naar toe he. |
|
quote: jaja, jullie hangen zeker ook allemaal ondersteboven in een grot dank je ga proberen You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |