|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dat simplon jongeren hotel was wel serieus hoor,ongeveer 3 meter lopen vanf simplon zelf |
|
Ik werk er en het is €13,- per nacht per persoon voor op een slaapzaal, met 2 personen is het 46,50 per nacht voor een kamer. Je hebt nl ook themakamers, echt heel geinig. |
|
quote: Graag.. Wie weet is er hier een behulpzame zm-er/ster die onderdak wil bieden aan verloren Zwolse zielen. |
|
quote: En aan wat voor thema's moet ik dan denken?!? |
|
quote: Manowar thema |
|
Yeah! |
|
quote: nee, dan moeten we als homo. HEAVY PETTIN, OR NO PETTIN AT ALL!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Voor jou geen enkele moeite toch? |
|
quote: ik maak me ook meer zorgen over jou, gay en mindless....geen goeie combi You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jawel joh! Kan best |
|
Lekker in Leer! wat voor Carnie lijkt mij! |
|
ja valt wilfred niet zo op You can either agree with me, or be wrong. |
|
You can either agree with me, or be wrong. |
|
Wat een ...euh.... gele website! |
|
quote: Yeah zal er over denken. |
|
: - vlinderkamer - duizend en één nacht kamer (zeer romatisch - muziekkamer (wakker worden met muziek naar keuze) - hollandkamer - onderwaterkamer (hehe) pff, nog wel meer, weet het zo ff niet. Op iedere kamer staan 2 1-persoonsbedden. Er kan evt. een 3e bed bijgezet worden bij 2 kamers. Er is ook een 6-persoonskamer als je toch niet op een zaal wilt slapen maar wel met meer dan 3 personen bent. Oja, als je een kamer boekt zit het ontbijt en beddengoed erbij inbegrepen. [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 27-04-2005 15:42] |
|
Als dat geen neuken wordt... |
|
quote: DUH!!!!!!!!!!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Niet geheel 'DUH!!!!' Het jongerenhotel is apart van Simplon zelf en is zelfstandig (volgens mij) |
|
We zullen wel met grote getale uit Hoogeveen afreizen om Absorbed te bekijken. |
|
quote: Als je het niet zeker weet, post dan ook niets www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Aaaaaahggrrr Verlepte zakdoek |
|
quote: Hallo, meneer V. Ook aanwezig in Groningen de 13de? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zoek nog steeds een slaapplaats, iemand eentje in de aanbieding en nee niet dat Simplon geval. edit: laat maar, een ritje terug naar huis is nog veel fijner! Thnx alvast, the_witch! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-05-2005 23:53] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |