|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja was gaaf! |
|
Dat was het. |
|
Inhume was erg gaaf ja! Katafalk ook trouwens!! En gewoon erg gezellig |
|
quote: Katafalk had iig beter geluid dat toen in Arnhem, kwam een stuk beter over maar het blijft mij nog steeds niet boeien. Enraged vond ik ook leuk. |
|
Hoeja, was bruut coolie en vet gezellie. Moest wel rijden maar dat mocht de pret niet drukken.Kon alleen No Gay niet wakker krijgen toen we thuis waren. G.M.C. bedankt voor het oergezellige feestje. p.s. volgens mij was iedereen dronken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nee hoor! Steef en ik niet Was trouwens wel een erg gezellig feestje! Moesten alleen wel eerder naar huis wegens omstandigheden, maar dat kwam ook wel goed uit aangezien we beiden erg moe waren! Overigens ook best lekker gespeeld! |
|
quote: Wie......ik???? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hehe, viel deze keer wel mee.. dacht ik. Alleen no gay was vrij ver heen |
|
het was erg geslaagd!! ...en heb ook lekker liggen pitten geloof ik op de terugweg ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
|
|
Wederom klasse Majo! Dank je! |
|
quote: Sorrie, zijn er vrij weinig.. had niet zoveel zin gister. Marre heeft nog wel een zooi gok ik. |
|
Het was een geslaagde avond , maar ben ik de enige hier die Inhume wat tegen vond vallen? (Niet bagger oid, maar het deed me niet zo veel terwijl ik gewoonlijk de muziek graag beluister) Voor de rest heerschende bands, vooral een waardig afscheid van Absorbed |
|
quote: Neuh, maar ik geloof dat ik de enige was die Inhume zowieso niet boeiend vond (ook niet op cd). |
|
Is Frank nog terug gevonden?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ja die was maar alvast gaan slapen op de plee Edit: Zie hier.. de terugkeer van FRNK.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2005 11:25] |
|
quote: Ja, zo'n 150 foto's ofzo. Ik moet ze nog op internet zetten, daar heb ik nog niet zoveel zin in. [Dit bericht is gewijzigd door nogayblackmetal op 15-05-2005 12:37] SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: 150? Hehe groot gelijk dat je geen zin hebt die online te gooien, veuls te veul werk. |
|
Namens het GMC kan ik zeggen dat het een zeer geslaagde avond was. Ook op onze site zijn foto's te zien. http://www.metalscombined.nl |
|
quote: Het is gelukt, ik heb ze uitgedunt naar 75. Zaten ook erg slechte tussen, vooral die aan het eind van de avond gemaakt zijn . http://photobucket.com/albums/y225/dooie/gmc%202005/ [Dit bericht is gewijzigd door nogayblackmetal op 15-05-2005 20:09] SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Haha niet zoooo verwonderlijk, jij zwiepte alle kanten op met dat ding. Zat me al te verbazen dat je het toestel niet liet flikkeren, zit zo'n handig polsbandje aan die het enigzins kan voorkomen |
|
Heej, maar wij staan er wel leuk op Mayo!! Leuke foto's NoGay ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: ben ook erg blij dat ie nog heel is SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hehe jaja inderdaad zeg.. beetje vage blik maar okee. Leuke foto's inderdaad |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |