|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezellie SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Hoe laat gaan jullie erheen?! |
|
quote: kweet niet precies, volgens mij was het iets van 18.00/18.30 verzamelen bij zpf SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote:Oeh en dan? OV of allemaal auto'tjes? [edit]taalmierenneukerij[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2005 17:53] |
|
Allemaal met autootje! Dit keer is t wel goed geregeld bij ons, HAHA! @Marre: Jeroen, Tony, Krista, Stephanie en ik vertrekken rond 8 uur vanuit Popfront. Jeroen heeft eerst nog vrijgezellenfeestje van de zus van zn vriendin ... |
|
quote:Ah ok. Andre wou misschien ook gaan rijden, vandaar. Maar waarschijnlijk trein. Bierrrrrr he |
|
quote: volgens mij hebben alicia en dennis nog plekken in de auto over. zie hierboven onder de naam slet SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Jelmer zou misschien ook nog gaan rijden! Maar voor Frank en Andre is t misschien aan te raden Alicia idd even te mailen. Had Lampekap ook al ge-sms't over t plaatsje bij Alicia, dus weet niet wat die gaat doen ... |
|
quote:Ja gezien, thanx. Mayo wou ook nog met ons mee (indien auto) en (@Slet : ) als Jeroen met hun mee gaat (? @Slet) wordt dat nogal druk. Ach we komen d'r wel |
|
Haha krijgen we weer zulke Hasselt taferelen, 3 locals en de rest popfronters on tour? Indien mogelijk zoek ik nog een rit terug naar Zwolle |
|
Joah inderdaad! Waar een wilg is, is een heg ... ofzo |
|
quote:Tsjah Zwolle is toch DE metalstad (dorp..) van NL he |
|
quote: |
|
quote: okeeeeeeeeee, ik ben desperate (like A.L. ) cool hoe laat, waar enzo You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Heeey leef jij ook nog!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: jaja. tijdje niet geweest. wat had ik toch........o ja FTC You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja, en daarom komen jullie allemaal naar Grun'n |
|
quote: Hee wij komen voor Carnal Leftovers hoor.. echt wel!! |
|
quote: jahaaaaaaaa en voor inhume en flesh made sin You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Klein beetje dan.. maarre het meest voor Carnal hoor! |
|
quote:Precies! Opvoeden dat volk doar! |
|
quote: nou, vooruut dan maar. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Zijn er hier nog leftover-members in de buurt? hoe laat mottuh jullie speluh? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Speelschema is ook al bekend! Kleine zaal: 21:00 uur: CEPHALIC 21:55 uur: CARNAL LEFTOVERS 22:50 uur: ZUBZERO 00:00 uur: ENRAGED Grote zaal: 21:25 uur: KATAFALK 22:20 uur: ABSORBED 23:15 uur: FLESH MADE SIN 00:30 uur: INHUME [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2005 20:16] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |