|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, jij was dan ook ver ver ver veeeeer heen zeg. Niet gekotst? |
|
quote: Nee, niet dat ik weet in ieder geval . Volgens verlepte dinges ook niet, ben in de auto gelijk in slaap gevallen en ben daarna volgens mij slaapwandelend van de auto naar bed gestunteld. Kan me er echt niets van herinneren, slecht. Volgens verlepte dinges heb ik er ook heeel lang over gedaan om de de deur open te krijgen, want hij had me voor huis afgezet met de sleutels om daarna zelf de auto ergens te parkeren en toen ie na 5 minuten terug kwam stond ik er nog steeds en bralde zoiets van: lukt me niet, doe jij maar. Ik had het graag weer willen zien, volgende keer een filmcamera meenemen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: |
|
Tsss DFRANK "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Die Frank toch... |
|
quote:Tering wat n verlepte kop Maar cheerz alsnog |
|
Die foto kan nog wel eens leuk van te pas komen [klik: op schijf] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:*zoekt alvast honkbalknuppel* [edit] Ff alle foto's gecheckt, cool Nogaybm en Mayo! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2005 20:15] |
|
Ja was heel gezellig weer in de simplon.... Bands gezien Carnal Leftovers.... vond deze band bij het eerste optreden die ik ooit gezien heb al goed en ze worden steeds beter... ik ben fan zekers.... Ratman wow vet gave strot... dat hoorde je ook nog wel ff bij Inhume haha. Verder natuurlijk Absorbed gezien de band waar ik voor kwam, geniaal om deze mensen weer te zien spelen.... was super tof en bedankt voor het tshirt wat met volle vaart in me gezicht werd gegooid Ja verder ja was het niet mijn stijl... Inhume .... heel gaaf jammer van de microfoons maar de kale zanger loste dat goed op door maar mee te feesten met het publiek die toch wat verbaasd keken na zijn onverwachte stagedive haha.... Oh ja het het zm spot ding .. Gespot zijn door mij... Skullfuck was weer gezellig... Zillah-morte en mutilator... Mindless Mayo.. Carnagath en ratman natuurlijk. verder hmm geen idee.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat?? mij zomaar vergeten?? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
En mij! ookal was ik ook zo weer weg |
|
En mij, al kon je mij natuurlijk niet zo goed zien achter het drumstel tijdens de Leftovers. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik ben wel door Smooch gespot maar ik was niet gezellig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jawel joh! |
|
quote: Misschien voor Smoochy niet Wij hebben wel een leuk gesprek gehad idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja et was ook gezellig. Beetje jammer dat Gramp's zo vroeg weg was :S |
|
quote: Herken je me een keer, zeg je weeeeer niks.. pff gezellig ben jij hoor |
|
Ok ok die mij hebben gespot heb ik ook weer gespot maar hey ik weet ook niet alle namen van ZM En met zillah was het ook gezellig hoor hele coole dansmoves mee uitgevoerd ... Ja je valt niet op nee zo achter dat drumstel lol.... en nog steeds geen ribspreader gevonden sorry... Oh ja Henke heb ik ook gespot helemaal vergeten dom van me ..... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Op www.massiveassault.net staan nog een aantal GMC 10 foto's |
|
quote: En wou je nog meer kwijt? of heb je zo alle vragen beantwoord? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat dacht ik! |
|
quote: Nee dacht dat ik nu weer redelijk bij ben SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Maar was een gaaf festivalletje. erg gezellig, en idd ik heb tijdens Inhume weer wat nieuwe dancemoves geleerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vergeet niet onze retrodisco moves bij uhhmmm Absorbed dacht ik.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |