|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat hoeft niet er zijn genoeg bands die het er juist om doen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Wanneer? |
|
serieus? ze hadden ooit aangegeven nooit meer op te willen treden [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 03-12-2001 15:49] |
|
Darkthrone moet Motorhead covers gaan spelen (net als die lui van Immortal in hun hobbybandje). |
|
Heil, Wat mij opvalt als ik dit topic lees is dat voornamelijk mensen die totaal geen flauw benul hebben van wat underground is er iets zinnigs over proberen te zeggen. Das iets wat me wel vaker opvalt: als de mensen hier niks van een onderwerp weten gaan ze het liever afzeiken dan gewoon toegeven dat ze er geen ruk vanaf weten. Underground black metal is niet besteed aan de meesten hier. FUCK OFF!! Mensen schijnen te denken dat ware black metal iets is waar iedereen zomaar naar kan luisteren. Hier vergissen zij zich echter sterk. Black metal is alleen voor een kleine elite van echte (true) fans, niet voor posers die niet weten waar ze het over hebben. Wotan Mit Uns Duxmortem SCUM FUCK |
|
duusss underground = krieg ?? |
|
quote:Als iemand een bepaalde muziek mooi/goed vind dan mag hij/zij van mij daar naar luisteren. Ik denk dat je met deze stelling ook mensen betrekt die niet poser zijn, maar in jouw ogen gewoon niet "waardig". Mensen die jij zelf niet eens kent, maar alleen op basis van wat ze hier op het forum neerzetten inschat. Meteen aangevallen als mensen lopen te geinen over black metal. Waarom trek je je het aan? Dwaallicht: Wat bedoel je? Ik neem niet aan dat Darkthrone op gaat treden en alleen motörhead covers zal spelen? Persoonlijk zou ik Darkthrone graag eens willen zien spelen alleen denk ik dat alle geruchten over een optreden nergens op gebasseerd zijn. |
|
quote: Ik zou Darkthrone in de huidige incarnatie niet willen zien optreden; de albums waren voor mij een te grote teleurstelling. En als ik op Fenriz-interviews afga wil hij vooral een feestje bouwen. Dus dan maar Motorhead covers Ik ben het wel redelijk met Duxmortem eens trouwens. Black metal is niet 'zomaar' muziek en het is af en toe wel grappig te zien wat voor misconcepties er omheen bestaan. Echter, ik heb wel genoeg oorlog op fora en Usenet gevoerd dacht ik zo. Echte fans filter je er wel uit, en met anderen drink je een biertje en praat je over andere dingen. Ik ben bovenal METALfan en black metal is daar slechts een deel van (zij het wel een groot deel). Het is niet de 'be all, end all' van muziek. Er bestaat trouwens veel extremere en rauwere muziek dan black metal. Blijft echter nog steeds dat ik elitisme een gezonde zaak vind. Hails to Black Fucking Metal! |
|
Ik begrijp jouw en Dux Mortem's standpunt wel, en ik ben het er mee eens dat niet iedereen naar black metal kan (niet MAG) luisteren, maar ik denk dat je niet op de dingen die mensen op een forum zeggen af moet gaan. Neem mij nou bijvoorbeeld: Ik ben van mening dat ik black metal goed begrijp. Ik weet waar het over gaat, en het is een belangrijk deel van mijn leven. Alleen op dit forum loop ik vooral te ouwehoeren, met een topic als dat van Epoxyhars (nieuwe nederlandse True BM). Vervolgens komt er een (in mijn ogen) kortzichtig typ als Kakker die zegt dat Mörke en ik doodgeschoten moeten worden. Erg bekrompen allemaal. Zo van: Ik ben True dus ik kan geen lol hebben. En VOORAL geen gein maken over mijn favouriete muziek! |
|
Heheheh, ja dat zag ik ook ja. Ach ja, Epoxyhars, ik ben ook niet echt fan van dat soort dingen (waarom is wel duidelijk geworden in dat THOTH-topic ergens) maar wie weet schrijven jullie per ongeluk nog wel een echt koel nummer ook, wie zal het zeggen. |
|
"Vervolgens komt er een (in mijn ogen) kortzichtig typ als Kakker die zegt dat Mörke en ik doodgeschoten moeten worden" whahahaha ik denk eerder dat hij jullie eerder stuk zou mokeren.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hij had het toch echt over schieten. |
|
VUIG, DUXMORTEM?? Ik had het niet beter kunnen zeggen!! Wordt scheit ziek van zulke personen! Vooral MORKE EN DIE VARGEN666 bloemetje!! [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 03-12-2001 21:19] Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik vind persoonlijk dat er nogal wat "true" underground black metallers zijn, voor wie het underground moet zijn, en die "grotere/commerciëlere" groepen direct afzeiken, zonder te beseffen dat de muziek ook wel goed kan zijn. Ze vinden het veel te fijn dat ze underground zijn, en scheiten op alles wat niet underground is (hiermee wil ik GEEN personen van dit forum aanvallen!!) Ik persoonlijk luister ook wel naar undergroundbandjes, maar evengoed naar grotere groepen. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote:Ik hou ook van jou hoor. [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 03-12-2001 21:20] |
|
quote: Kan het woord mongool tegenwoordig ook al niet meer? Iemands broertje of zusje mongool ofzo? SCUM FUCK |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Vent, leer eerst maar eens wat underground is voor je de meest belachelijke onzin uit gaat kramen... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 21:55] SCUM FUCK |
|
Je hebt weer eens gelijk Duxmortem!! Trouwens speel jij ook in een band?? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ik zie je in de 013 jongen. Dit slaat nergens op. |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHA Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Waarschijnljk ga ik ook heel hard met jou lachen. We gaan fijn een paar pintjes drinken vent! Dit slaat nergens op. |
|
jongens,jongens,draai gewoon de muziek die je gaaf vindt. Als ze de muziek zo graag in een hokje willen stoppen of een naam moeten geven,ze doen maar,zodra ik de muziek ontdek en draai zit het in mijn kop en kan er niemand meer aankomen. Ik weet hoe het zit met mijn muziek de rest modderd maar aan. Paarlen voor de zwijnen ,zeg ik dan maar. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Amen to that ! |
|
quote: je moet zeker ook blond haar en blauwe ogen hebben of niet? jezus christus van een loze opmerking btw: ff offtopic dux kom jij uit leeuwarden? [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 09-12-2001 18:54] No meat is sweater |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |