|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: WHAHAHAHAHAH!! En waar baseer je deze uitspraak op? Vent, je weet overduidelijk niet wat underground is, dat heb je inmiddels al wel aangetoond. Hou liever je muil, je zet jezelf alleen maar voor lul met je belachelijke uitspraken. Het gaat me hier niet eens om het feit of je gelijk hebt of niet, puur om het feit dat je zo overduidelijk geen flauw idee hebt waar je het over hebt dat je gewoon je muil mot houden. SCUM FUCK |
|
quote: WHAHAHAHAHAH!! Jij denkt niet, dus doe niet net alsof. Je loopt een hoop belachelijke speculaties uit te kramen en presenteert ze alsof je precies weet waar je het over hebt. SCUM FUCK |
|
quote: Jonkie, ik zou m'n mond maar houden over doen alsof je ergens alles over weet... Jenje zet in z'n post toch duidelijk 'denk ik'... Moet toch leuk zijn, jezelf zo interessant en slim vinden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Wat een loze opmerking zeg. Qua underground weet ik gewoon waar ik het over heb, ja. In tegenstelling tot veel mensen hier die denken dat ze weten waar ze het over hebben en vervolgens de mensen met echt verstand van zaken aan gaan vallen met de meest belachelijke speculaties. [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 13-12-2001 14:19] SCUM FUCK |
|
Ik denk dat speculaties er zijn om gecorrigeerd dan wel bevestigd te worden, daardoor leert de persoon die speculeerde weer wat meer, kan je dus mooi je denkbeelden beargumenteren Dux, en nog hopen dat er mensen je bekrompen ideeen na gaan volgen. Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind hem helemaal niet bekrompen. Sterker nog: ik vind jou meer bekrompen dan Duxmortem, omdat het enige wat jij voorlopig doet het spuien van onzin is. Best grappige onzin, maar onzin desalniettemin. Ik zou zeggen, zorg eerst maar voor wat inhoud voordat je over bekrompen gaat praten. Alleen maar kritiek leveren is makkelijk. |
|
Ik spui misschien onzin, maar da's ook maar weer een kwestie van interpretatie. Als ik bloemkool zeg, lijkt het troep, maar lees het goed, en er STAAT wat. (dit was een referentie naar het topic waar ik zei dat die luitjes niet wisten hoe lang bloemkool moest koken.) Dit slaat nergens op. |
|
hmmmm ja.. nou...... 'shaky at best', zullen we maar zeggen. Maar eh, wat voor avontuurlijke dingen maak jij dan met bloemkool? Hou je van koken? Check dan het topic Koken Ist Krieg maar eens |
|
Underground Cooking topic? |
|
Ready, Steady, TROE! Dit slaat nergens op. |
|
wat een chaos hier mar goed zoals dwaallicht al sprak: wat is underground? er is natuurlijk wel een grens maar rekenen we abigor enzo tot de underground.. |
|
Nee, want binnen BM is het een redelijk populaire band. Ze hebben een aantal CD's op een bekend label, etc... |
|
Abigor en underground? Ik zou abigor eerder mainstream noemen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |