IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Underground Vorige pagina | Volgende pagina
Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 21:39 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Zeg nou gewoon wie je bent. Over helden gesproken....

SCUM FUCK

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 21:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Houd nou eens op over dat eeuwige gezeik over wie je wel en niet mag op dit forum! Het is toch niet mogelijk om iedereen aardig te vinden.

Zeg Duxmortem, ik ben even benieuwd naar jouw mening over het stukje dat ik net gepost heb.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-12-2001 21:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:39 schreef Duxmortem het volgende:
Zeg nou gewoon wie je bent. Over helden gesproken....

Het is pieter-jan bakker (staat in z'n user profile)

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 21:46 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Pieter-jan???? Nooit van gehoord....of het is een van die poservriendjes van Stijn...stel debielen...
Pieter-jan...of hoe je ook maar mag heten....ben jij soms die mongool met 1 hand?

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 21:59]

SCUM FUCK

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 21:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hmmm...zijn jullie dan echt meer geinteresseerd in dit haantjes gedrag dan in het daadwerkelijke topic?
Nogmaals Duxmortem, ik wou graag je mening over mijn post van een pagina geleden.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-12-2001 21:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:46 schreef Duxmortem het volgende:
Pieter-jan???? Nooit van gehoord....of het is een van die poservriendjes van Stijn...stel debielen...
Pieter-jan...of hoe je ook maar mag heten....ben jij soms die mongool met 1 hand?

Whahahaha

Btw wie is stijn?

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 22:00]

No meat is sweater

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 21:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:49 schreef XnegativeX het volgende:
Hmmm...zijn jullie dan echt meer geinteresseerd in dit haantjes gedrag dan in het daadwerkelijke topic?
Nogmaals Duxmortem, ik wou graag je mening over mijn post van een pagina geleden.

Laat hem stikken, hij leest alleen de posts die hem aanvallen.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 21:54 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:42 schreef XnegativeX het volgende:
Houd nou eens op over dat eeuwige gezeik over wie je wel en niet mag op dit forum! Het is toch niet mogelijk om iedereen aardig te vinden.

Zeg Duxmortem, ik ben even benieuwd naar jouw mening over het stukje dat ik net gepost heb.

Dit was effe persoonlijk, aangezien die poser schijnt te weten wie ik ben....
Betreffende dat stukje:

Klinkt allemaal errug leuk en politiek correct hoor, maar underground black metal is juist zo intens en diep doordat het bestaat uit alleen maar mensen die voor 100% achter hun ideeën staan en een zekere mate van intelligentie hebben. Indien zomaar iedereen in deze extreme scene zou kunnen stappen zou deze binnen de kortste keren kapot zijn. En al dat morele gezeik van: ik bepaal zelf wel waar ik naar luister...FUCK IT!! Bullshit! De massa vind het nooit leuk indien de elite zich aan haar bekend maakt en zal deze dan ook met alle macht tegen proberen te houden. Maarja, sommige mensen zijn nu eenmaal sterker dan anderen. Jammer voor al die kankerposers, niet mijn probleem. En wat is al die bullshit hier over underground? Onbekend, goedkope ceedees....FUCK IT!! Ceedees van Darkthrone liggen zelfs bij de free record shop in de schappen. Is het dan ineens niet meer underground ofzo? Ik heb het al vele malen gezegd hier en zeg het nog maar eens: HOU JE HARSES NOU US OVER DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 22:00]

SCUM FUCK

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 21:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Het lijkt er verdomme wel op. Gekke is dat ie soms wel een goeie mening heeft ook. En in dit geval ben ik er zeer benieuwd naar. Zo gek is dat toch niet?

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-12-2001 21:55 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:54 schreef Duxmortem het volgende:
Dit was effe persoonlijk, aangezien die poser schijnt te weten wie ik ben....

poser klinkt goed....

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 22:01]

No meat is sweater

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 21:56 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:50 schreef Infaustus het volgende:
Whahahaha

Btw wie is stijn?

Errug stoer van je hoor, beetje lopen zieken, maar was dan ook een vent en zeg wie je bent. Us zien of je irl ook zo stoer bent..

SCUM FUCK

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-12-2001 21:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:55 schreef Infaustus het volgende:
poser klinkt goed....

waarom ben ik eigenlijk een poser?

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-12-2001 22:03]

No meat is sweater

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-12-2001 21:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:56 schreef Duxmortem het volgende:
Errug stoer van je hoor, beetje lopen zieken, maar was dan ook een vent en zeg wie je bent. Us zien of je irl ook zo stoer bent..

wil je het zien?

en wat zou je nou doen he ..komop man ,kben echt niet bang ofzo hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 10-12-2001 21:58]

No meat is sweater

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-12-2001 21:59 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

fuck it mensen..ON TOPIC!

Suck my piss

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:02 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 21:57 schreef Infaustus het volgende:
wil je het zien?

en wat zou je nou doen he ..komop man ,kben echt niet bang ofzo hoor

Ook geheel niet nodig...lekker veilig heh, achter je peeceetje wat lopen kankeren...zeg nou gewoon wie je bent of hou je harses..

SCUM FUCK

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 22:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Kijk, DAT bedoel ik dus!

quote:
Op 10 december 2001 21:54 schreef Duxmortem het volgende:

Klinkt allemaal errug leuk en politiek correct hoor, maar underground black metal is juist zo intens en diep doordat het bestaat uit alleen maar mensen die voor 100% achter hun ideeën staan en een zekere mate van intelligentie hebben.
---------------------------------------------
Was dat maar waar. In jou ideale wereld is dat misschien wel zo maar in de echte wereld niet.
En al dat morele gezeik van: ik bepaal zelf wel waar ik naar luister...FUCK IT!! Bullshit! De massa vind het nooit leuk indien de elite zich aan haar bekend maakt en zal deze dan ook met alle macht tegen proberen te houden. Maarja, sommige mensen zijn nu eenmaal sterker dan anderen.
Je bedoelt hier waarschijnlijk dat ik iets niet ken als het niet aan mij bekend gemaakt word. Gelijk heb je maar das bij jou dus ook zo. Ik weet niet hoe jij die bands hebt leren kennen die jij kent maar ze zijn niet zomaar aan komen vliegen. Daar is een soort van reclame voor die band aan te pas gekomen. En dan nog maak ik zelf uit waar ik naar luister. Dat ligt aan mijn smaak. Ik erger mij er namelijk ongelovelijk aan dat mensen mij zeggen dat ik iets niet mag luisteren omdat het niet underground/true is.
Jammer voor al die kankerposers, niet mijn probleem. En wat is al die bullshit hier over underground? Onbekend, goedkope ceedees....FUCK IT!! Ceedees van Darkthrone liggen zelfs bij de free record shop in de schappen. Is het dan ineens niet meer underground ofzo? Ik heb het al vele malen gezegd hier en zeg het nog maar eens: HOU JE HARSES NOU US OVER DINGEN WAAR JE GEEN VERSTAND VAN HEBT!!!!!

Nog even over dat laatste...waarom ben jij er toch zo zeker van dat jij er wel verstand van hebt? Soms lijkt het wel of jij de regels zelf gemaakt hebt. Op een bepaalde manier is dat natuurlijk ook zo. Jij hebt je eigen manier van leven met je eigen regels. Ik heb hetzelfde en ik leef naar mijn regels. Niet naar die van jou of van wie dan ook. Wat deze regels zijn wordt altijd beinvloed door buitenaf. Hoe je opgevoed bent, wie je vrienden zijn en hoe je omgeving is. Ga dat nou niet ontkennen.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:09 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

[quote]Op 10 december 2001 22:03 schreef XnegativeX het volgende:
Kijk, DAT bedoel ik dus!

Wat bedoel je dan? Dit is mij niet geheel duidelijk...
Verder, betreffende uw reactie op mijn eerste stukje...wat nou in de echte wereld?
Het ging hier over underground. Het is mij inmiddels overduideloijkm dat u niet bekend bent met de underground en geen flauw benul hebt van wat dit is. Hoe kunt u hier dan ook maar iets zinnigs over zeggen? Dat is dus wat ik bedoel met niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebt. Eerst gaan lopen vragen wat underground is en vervolgens menen het beter te weten..

SCUM FUCK

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:17 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Nog even over dat laatste...waarom ben jij er toch zo zeker van dat jij er wel verstand van hebt? Soms lijkt het wel of jij de regels zelf gemaakt hebt. Op een bepaalde manier is dat natuurlijk ook zo. Jij hebt je eigen manier van leven met je eigen regels. Ik heb hetzelfde en ik leef naar mijn regels. Niet naar die van jou of van wie dan ook. Wat deze regels zijn wordt altijd beinvloed door buitenaf. Hoe je opgevoed bent, wie je vrienden zijn en hoe je omgeving is. Ga dat nou niet ontkennen.[/quote]

WHAHAHAHAHAH....wat heerlijk moreel verantwoordt allemaal. Ten eerste: ik ben Nihilist. Ik geloof niet in absolute waarheden en daarmee zeker niet in gepre-definieerde regels. Dit heeft ook totaal niks met regels te maken. Mensen als u in de undergound is hetzelfde als een britney spears-fan in de metalscene stoppen. U hebt daar niks te zoeken. U loopt constant te emmeren over "die true bleks" die de boel lopen te verneuken en vervolgens wilt u kennismaken met underground black metal. Nu, aangezien de instelling u overduidelijk niet zint snap ik niet wat u onder deze bands te zoeken zou hebben. Dan krijgen we weer van die lui die het "alleen om de muziek" gaat en die de rest er omheen maar bullshit vinden. Black metal is een uiterst serieuze zaak. Indien u het niet serieus neemt zijn de ware bands geheel niet aan u besteed...

SCUM FUCK

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-12-2001 22:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik vind black metal de laatste tijd steeds belachelijker worden moet ik zeggen(niet qua muziek maar qua "fans" ), maar dat zal wel aan die onzinnige discussies hier (en aan mezelf)liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 10-12-2001 22:21]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-12-2001 22:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ok, ik geef toe dat ik een grove fout heb begaan. De fout om met iemand in discussie te gaan die zichzelf tot god heeft gebombadeerd. Ik zal voortaan proberen deze fout niet nogmaals te begaan.

Hoewel ik toch nog even 3 dingen wil duidelijk maken:
1)met "dat bedoel ik nou" bedoelde ik dus dat jij weldegelijk tot een fatsoenlijke discussie in staat was. Deze veronderstelling trek ik nu weer in.
2)Ik heb nooit geemmerd dat de true bleks de boel lopen te verneuken. Sterker nog, ik heb zelfs gezegd dat ik respect heb voor het feit dat ze een standpunt hebben en daar ook voor staan. Dit is dus wel wat anders dan kosten wat het kost je boven anderen te stellen.
3)Je bent mij alweer aan het vertellen wat ik wel en niet mag doen.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:43 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 22:31 schreef XnegativeX het volgende:
Ok, ik geef toe dat ik een grove fout heb begaan. De fout om met iemand in discussie te gaan die zichzelf tot god heeft gebombadeerd. Ik zal voortaan proberen deze fout niet nogmaals te begaan.

Hoewel ik toch nog even 3 dingen wil duidelijk maken:
1)met "dat bedoel ik nou" bedoelde ik dus dat jij weldegelijk tot een fatsoenlijke discussie in staat was. Deze veronderstelling trek ik nu weer in.
2)Ik heb nooit geemmerd dat de true bleks de boel lopen te verneuken. Sterker nog, ik heb zelfs gezegd dat ik respect heb voor het feit dat ze een standpunt hebben en daar ook voor staan. Dit is dus wel wat anders dan kosten wat het kost je boven anderen te stellen.
3)Je bent mij alweer aan het vertellen wat ik wel en niet mag doen.

Whahahahah! De heer xnegativex's tere zieltje is gekwetst door mijn post.
De veronderstelling dat ik niet tot een fatsoenlijke discussie in staat ben is geheel niet onderbouwt en uit de lucht gegrepen. Kijkt u maar eens rond op dit forum, dan zult u zien dat ik toch wel degelijk in staat ben tot discussiëren (voor zover dat tot uiting komt op dit belachelijke forum...). Dat mijn mening naar uw waarden niet "politiek correct" is maakt niet dat hij automatisch onzin is. Ik ben mij er van bewust dat mijn opvattingen afwijken van wat over het algemeen aanvaard wordt, doch zal ik mij hier nooit door laten tegen houden. Conclusie: als u zich door mijn posts beledigd voelt is dat spijtig doch niet mijn probleem. Black metal is nou eenmaal niet moreel verantwoordt. Maar ik vind het vrij zwak om dan maar automatisch te concluderen dat ik wel niet tot een discussie in staat zou zijn.

SCUM FUCK

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 10-12-2001 22:46 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

[quote]Op 10 december 2001 22:31 schreef XnegativeX het volgende:

Dit vind ik een vrij zwakke uitspraak. Ik heb mijzelf niet tot god gebombardeerd, ik sta gewoon volledig achter mijn mening en heb niet zo'n halslachtig "respecteer iedereen" meninkje.

SCUM FUCK

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-12-2001 22:57 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Je kan heel makkelijk allerlei grove dingen roepen als je me daar godveredomme nog niet eens een leeftijd hebt bereikt waarop je mag stemmen.

JE MAG VERDOMME NET BIER DRINKEN GROENTJE!!!

Beste jongen, ik drink je bloed.

Dit slaat nergens op.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2001 23:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beste mensen
Als dit weer zo'n true/untrue discussie gaat worden, gaat ie dicht. het is al duidelijk dat het merendeel van de bezoekres er zich aan stoort.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2001 23:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

HEY!!!!!!!! We hebben het hier over underground!!!!

Ik heb 'em niet voor niets geopend!!!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com