|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet welke cd's deze steengoeie band heeft gemaakt. Ik ken alleen "Carnivore" en "Retaliation" |
|
't is de ex-band van Peter Steele. En het heerst, trouwens. |
|
helaas, carnivore heeft slechts twee cd officieel uitgebracht. van mij mogen ze vandaag nog stoppen met type o negative en carnivore weer heroprichten |
|
Ze moeten gewoon allebeid bestaan TON maakt heerlijke muziek, Carnivore is lekker lomp |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
coole naam he?? die band heerst echt Je moeder. |
|
quote: Ik meende ergens opgevangen te hebben dat ze dat nou net van plan waren!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Carnivore oefent elk jaar nog een paar keer, maar door de hele mediahype die er toendertijd om hen was hebben ze (zover ik weet) geen zin meer in optreden. |
|
Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat ze heel af en toe nog wel eens optreden, maar alleen in de usa en dan voor heel veel geld, heeft petertje zelluf eens gezegd in, volgens mij, de aardschok, een paar jaar geleden. check ook eens http://listen.to/carnivore errug cool en geen nazishit!!! Oud Vuil. |
|
Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat ze heel af en toe nog wel eens optreden, maar alleen in de usa en dan voor heel veel geld, heeft petertje zelluf eens gezegd in, volgens mij, de aardschok, een paar jaar geleden. check ook eens http://listen.to/carnivore errug cool en geen nazishit!!! Oud Vuil. |
|
Ik kan mij ook wel herinneren dat Peter in interviews toch ook wel te kennen heeft gegeven dat hij het wel leuk vind om met Carnivore muziek te maken, maar dat hij dat toentertijd alleen maar deed om lekker rond te schoppen in de maatschappij. Hij staat niet zo heel erg achter de soort muziek en teksten die hij toentertijd schreef. Hij steekt zijn energie liever in de muziek die hij nu maakt... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb pas alle twee de CDs gekocht (met dank aan Sarjenka voor Carnivore) en ik vind het toch wel heel erg vet! Die demo is ook leuk (om Zenial een plezier te doen!) |
|
quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Heb je je geld trouwens al gehad!? |
|
quote: jij hebt je cd toch gehad? dan heb ik je geld ontvangen If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: da's 18 en 16 jaar te laat. onee, toen had je nog geen ceedees. heb dan ook de lp's. Oud Vuil. |
|
quote:-zoekt bivakmuts, glassnijder en lockpick-kit, en sluipt stil weg- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: * houd de deuren toch maar in de gaten * [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-02-2003 21:59] Oud Vuil. |
|
quote: Wij niet he?? Vroeger was alles beter. |
|
quote: muziek is tijdloos... het is nooit te laat om een goeie plaat aan te schaffen (of cd) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
das waar. Oud Vuil. |
|
If you can't eat it or fuck it........ (wie maakt het af???) |
|
then kill it... Oud Vuil. |
|
you don't fuck... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-02-2003 22:31] Oud Vuil. |
|
quote: blijft briljant.. overigens: You dont fuck.... with the eagle (weet het niet zeker ) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |