|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een live cd van ze(bootleg) op zich nog wel een gode geluidskwaliteit, zatbij een pers promo van Summer Breeze van TON. |
|
quote: Bij deze verplicht afstaan!!! |
|
Waldrock here i come!!!! |
|
quote: ? |
|
Ja, uhhh Type O Negative komt daar, tja sorry beetje off-topic met een knipoog |
|
quote: Owh, owkeej |
|
quote: klopt. Oud Vuil. |
|
Ik zou nog wel eens dat shirt van 'If you can't eat it or fuck it, then kill it" willen hebben |
|
Inside-Lie, als je je adres even doormailt, brand ik er wel ff een voor je.. |
|
quote: Erh? Mijn meeladres staat in mijn profiel, maar je gaat een shirt voor me branden? De CDs heb ik al wel hoor, ik denk dat je verkeerd gelezen hebt? |
|
Kwau net zegge die oude t shirts schud je niet zo uit de nouw en zijn over het algemeen erg kostbaar gebruikt! |
|
Inside Lie, ik had het over die live cd hoor.. |
|
quote: Oooooooowwwwhh.. Zegt dat dan Mijn adres zit in mijn profiel verstopt |
|
quote: owja die heb ik ook binnen... dat was jij, ja... *zucht* ik ben een ramp met namen onthouden... thanx nog! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
over shirts gesproken, heb nog een carnivore shirt met op de voorkant de tekening van de binnenhoes v/d 1ste elpee, hartstikke oud, maar nog in vrij goede staat. soms, heeeel soms doe ik die nog wel eens aan. heb ook een live teep van ze, club l'amours in new york, 1986 dacht ik. heersch!!! nr's 1ste elpee, alleen iets langzamer gespeeld. is dat het zelfde optreden als die bootleg ceedee? Oud Vuil. |
|
Volgens mij niet, volgens mij is dit een van die shows die Peter Steele heel af en toe geeft met Carnivore(de datum in het hoesje is namelijk iets van '91 of'92. |
|
Allemaal inleveren... |
|
quote: aaahooooeeewaaaa!!!!!! hebben, die hap. je zit zeker niet op een "bepaalde" server? Oud Vuil. |
|
Waarschijnlijk allang bekend, maar deze websites bestaan er van Carnivore: http://listen.to/carnivore http://www.groundzero-brooklyn.com/carnivore/carnivr.html If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: die 2de kende ik niet, thanx! Oud Vuil. |
|
Wim, ik werk helaas nog met een ISDN aansluiting . Plus dat ik niet eens weet hoe ik het op een server moet zetten. als je dat doormailt zal ik het morgen bij mijn vriendin proberen, kan het op jouw server gezet worden ofzo?? |
|
quote: nee, ik heb geen server. istie beetje goede kwaliteit? anders zou ik wel een gebrand exemplaar willen kopen voor weinig? *letter verkloot* [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-03-2003 23:50] Oud Vuil. |
|
Wim, het geluid is best goed te noemen. We kunnen anders wel een mooie deal maken, jij een kopie van die live-cd, ik een mcd van jullie? |
|
Hier komt de echte handelsgeest naar boven! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |